Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de hartie de copiator de 80g/mp, hartie de 100 g/mp, de 160 g/mp si hartie calc de 82 g/mp


Anunt de participare numarul 73578/17.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de hartie de copiator de 80g/mp, hartie de 100 g/mp, de 160 g/mp si hartie calc de 82 g/mp
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul ONRC si sediile ORCT din fiecare resedinta de judet
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de hartie de copiator de 80g/mp, hartie de 100 g/mp, de 160 g/mp si hartie calc de 82 g/mp si livrarea acestora la sediile ONRC si ORCT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Achizitie hartie format A4 pentru copiator si imprimante laser si inkjet, cod CPV 30197643-5 pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC.Cantitatea totala: 34590 topuri a cate 500 de file ce se vor livra in doua transeLotul 2: Hartie format A4 160 GR/MP 50 de topuri, HIRTIE A4 100 GR/MP 250 de file/top 50 de topuri, HIRTIE A3 80 GR/MP 100 de topuri a 500 file/top SI HIRTIE A4 CALC 82 GR/MP 40 de topuri a 250 de coli/top.
Valoarea estimata fara TVA: 387, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de particpare este 3805 lei pentru Lotul 1, si 66 de lei pentru Lotul 2. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindeligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Copia certificatului constatator, emis de catre oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata si copie; Certificat impozite si taxe locale emis la o data ulterioara ultimei scadente de plata, in termen de valabilitate, in original sau copie legalizata si copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca este cazul, lista cuprinzand subcontractantii. Subcontractantii vor completa cu propriile date fisa de informatii generale. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti (vor fi prezentate sub forma unui tabel). In situatia in care ofertantul nu inregistreaza obligatii contractuale in desfasurare, va fi prezentat un document din care sa reiasa situatia de fapt. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor contractuale. Recomandari din partea altor beneficiari / clienti (minim 3 recomandari).Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, in conformitate cu normele si reglementarile legale in vigoare. Fisa privind experienta similara. Certificat ISO 9001, sau echivalent, pentru ofertant (participant la licitatie), in termen de valabilitate in original sau in copie legalizata si o copie . Originalul se va returna. Copia legalizata se va returna ofertantilor, la cerere. Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare. Pentru producator se solicita o copie dupa Certificatul ISO 9001.Ofertantul trebuie sa prezinte certificat Larex sau orice alt certificat eliberat de un organism de certificare recunoscut, care sa ateste conformitatea produsului cu conditiile tehnice obligatorii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2009 14:00
Locul: sediul ONRC, etaj 6, Directia Economica
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.50.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr 74, Bl J3B, tronson II+III, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.73.34, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2009 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer