Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de hartie pentru copiator.


Anunt de participare numarul 131975/14.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel. 021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de hartie pentru copiator.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central al Oficiului National al Registrului Comertului (ONRC) si la sediulfiecarui oficiu al registrului comertului de pe langa tribunal, aflat in resedinta de judet (ORCT)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de hartie de copiator format A4 si A3, pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale, birourile teritoriale ale acestora si pentru ONRC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui numar de 32910 topuri hartie de copiator format A4, pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale, birourile teritoriale ale acestora si pentru ONRC, ce se vor livra in trei transe, respectiv 16550 topuri in prima transa, 8180 topuri in a doua transa si 8180 de topuri in ultima transa, precum si 102 topuri de copiator format A3 pentru oficiile registrului comertului de pe langa tribunale si pentru ONRC, ce se vor livra in prima transa
Valoarea estimata fara TVA: 338, 028RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 6760 lei; garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale si certificat impozite si taxe locale in termen de valabilitate, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situa?ia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Certificat constatator emis de ORCT.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalelor livrari de produse de natura celor care fac obiectul contractului, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea unei mostre a produsului, pentru a stabilirea conformitatii cu cerintele minime solicitate in Caietul de sarcini. In cazul in care ofertantul are subcontractanti, va prezenta o lista a acestora, partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de identificare ale subcontractantilor propusi. In cazul in care nu are subcontractanti, ofertantul are obligatia de a completa o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent. In cazul unei oferte comune documentul va fi prezentat de catre fiecare membru al grupului in parte.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a putea fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte: un document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare celor care fac obiectul procedurii, in ultimii trei ani, a caror valoare sa fie cel putin egala 338028 lei, fara TVA, reprezentand valoarea estimata a produselor ce urmeaza a fi achizitionate .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul rundelor de licitatie: 1. Durata rundei de licitare: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.01.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2012 12:00
Locul: sediul central ONRC: Bulevardul Unirii nr. 74, bl. J3b, tronson II+III, etajul 6, Sector 3 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.43, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Contencios a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 74, Bl. J3b, Tr. II+III, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel. 021.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 021.313.74.34, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2011 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer