Licitatie Publica - achizitia de hartie pentru tiparit
Anunt de participare numarul 23475/13.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative- Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Ciobanescu Marina, Tel.3128094, Email: [email protected], Fax: 3132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Internelor si Reformei Adminiatrative- Directia generala Management Logistic si Administrativ- Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Eforie, nr.3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Ciobanescu Marina, Tel.3128094, Email: [email protected], Fax: 3132761
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Ministerul Internelor si Reformei Adminiatrative- Directia generala Management Logistic si Administrativ- Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Eforie, nr.3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Ciobanescu Marina, Tel.3128094, Email: [email protected], Fax: 3132761
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Internelor si Reformei Adminiatrative- Directia generala Management Logistic si Administrativ- Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Eforie, nr.3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Ciobanescu Marina, Tel.3128094, Email: [email protected], Fax: 3132761
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de hartie pentru tiparit
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La depozitul Tipografiei din Str. Tipografilor nr.3 sector 1 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
hartie pentru tiparit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21125400-9 - Hartie pentru tiparit (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
hartie pentru tiparit ofset sul 63 cm/60 gr/mp, cantitate: 50 tone
Valoarea estimata fara TVA: 142, 858RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 2.857 leigarantia de buna executie a contractului 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat, platile se vor efectua cu ordin de plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu se solicita legalizarea din punct de vedere formal al asocierii grupului de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea(formular 12A), declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 (formular 12B), certificatul constatator si certificatul de inregistrarefiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, nr. cont la Trez statului conform prevederilor O.G. nr.120/31.08.1999, certificat de plata a impozitelor si taxelor, eliberat de Ministerul Finantelor-Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Financiar de Stat a Municipiului Bucuresti(sau din teritoriu) din care rezulta ca ofertantul nu are debite la 30.06.2007, Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, din care rezulta ca ofertantul nu are debite la 30.06.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la data de 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat care sa ateste introducerea sistemului de management al calitatii conform standardului EN ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia poate fi obtinuta contra sumei de 10 lei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2007 11:00
Locul: MIRA-Directia Generala Management Logistic si Admiistrativ-Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicire scrisa din partea ofertantului pentru persoana desemnata sa asiste la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.4(021)3104641, Fax: 4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MIRA-Directia Generala Management Logistic si Administrativ Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Eforie nr.3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3128094, Fax: 3132761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2007 15:39