Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de ?hartie si carton pentru tiparit "


Anunt de participare numarul 117359/22.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala:  BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, punct de lucru Bdul Iuliu Maniu , nr. 244 D, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011056, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Fibinger, Tel. +40214348821, In atentia:  Serviciul Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  +40214348821, Adresa internet (URL):  www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de ?hartie si carton pentru tiparit "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: punctul de lucru situat in bdul Iuliu Maniu, NR. 244d, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 8 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de ?hartie si carton pentru tiparit ", conform caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30197630-1 - Hartie pentru tiparit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 123, 385 si 224, 052EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar. de particip. este de 1, 9% din val. fiecarui lot conform anexa B loturi;gar. de buna execut. va fi constit.in cuantum de 10 % fara TVA din valoarea totala a fiec. contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ; cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului / candidatului / concurentului
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat ?- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de primarie ?- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului care sa confirme autorizarea functionarii pentru activitatile cuprinse la codul CPV din documentatia de atribuire emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca societatea nu este in stare de lichidare sau faliment ? - Certificat de inregistrare emis de Oficiul National Registrului Comertului ? - Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de T.V.A., emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ;
- Fisa de informatii generale ?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de hartie si carton, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.? 2. Autorizare pentru livrarea produselor, emisa de catre producator. Autorizarea data de producatorul initial este obligatoriu a fi emisa pentru ofertant sau pentru alta societate care reautorizeaza ofertantul, caz in care se va prezenta o adresa in original de la societatea care reautorizeaza prin care garanteaza originea hartiei si cartonului ofertat -3. Fisa tehnica de la producator care contine caracteristicile tehnice ale sortimentului de hartie ofertat pentru lotul respectiv (prin care se probeaza conformitatea caracteristicilor tehnice prezentate de producator cu cele specificate de catre ofertant in propunerea tehnica
In conformitate cu art. 188 alin 1 lit. e) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se vor prezenta mostre pana la data si ora deschiderii ofertelor, la punctul de lucru al autoritatii contractante, situat in Bdul. Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6, Bucuresti, Romania.
Mostrele vor fi testate in cadrul procesului de productie si se vor prezenta dupa cum urmeaza :
- loturile nr.1, 3, 4, 5 - minim 100 coli;
- lotul nr. 2 ? minim 100 coli din fiecare sortiment de hartie din cadrul lotului.
Mostrele NU vor fi etichetate cu denumirea operatorului economic ofertant, pe eticheta se va face referire la produsul pentru care se prezinta mostra si vor prezenta urmatoarea inscriptie : ?Mostra pentru licitatia deschisa cu faza finala de licitatie electronica in vederea achizitiei de cerneala tipografica, lotul nr. ??????.., si vor fi insotite de aviz de insotire a marfii, cu mentiunea ?Nu se factureaza?.Mostrele sunt cu titlu gratuit si nu se returneaza ofertantilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la faza finala de licitatie electronica; mai multe in DA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 10:00
Locul: bdul Iuliu MANIU, NR. 244 D , sector 6 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos , nr. 6 , sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor din cadrul companiei
Adresa postala:  bdul Iuliu Maniu, nr. 244 d, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061126, Romania, Tel. 0214348802, Email:  [email protected], Fax:  0214348810, Adresa internet (URL):  www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2011 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer