Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de incaltaminte cu fete de piele si palarii


Anunt de participare numarul 68349/08.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, In atentia: NICOLAE IONUT ZLOTA, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA BUZAU
Adresa postala: Str. Maresal Averescu, nr.5, ,Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel.0238723857, In atentia: UTA IONEL, Email: [email protected], Fax: 0238723859
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA BUZAU
Adresa postala: Str. Maresal Averescu, nr.5, ,Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel.0238723857, In atentia: UTA IONEL, Email: [email protected], Fax: 0238723859
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA BUZAU
Adresa postala: Str. Maresal Averescu, nr.5, ,Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel.0238723857, In atentia: UTA IONEL, Email: [email protected], Fax: 0238723859
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE NATIONALA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de incaltaminte cu fete de piele si palarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Directiei Silvice Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de incaltaminte cu fete de piele si palarii pentru personalul silvic conform documentatiei de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18813000-1 - Incaltaminte cu fete de piele (Rev.2)
18441000-2-Palarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
552 perechi incaltaminte;
289 palarii;
Valoarea estimata fara TVA: 89, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.12.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare 890 lei;
-garantie de buna executie 5%, din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Plata la 30 de zile, de la receptie;
-Fonduri proprii;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-Asociere;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentare formular Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare formular Declaratia privindneincadrare in prev. art. 181 / OG. 34 / 2006.);
-Certificat de atestare fiscala, valabil la 30.11.2008;
-Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, din care sa reiasa obiectul de activitate si actionarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea formularului Cifra medie de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei cifre de afaceri medii pe ultimii 3 ani de cel putin 269640.00 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentare formular Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani si Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani;
Pentru fiecare produs oferit, se vor prezenta certificate de calitate sau certificate similare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a indeplinit in ultimii 3 ani un contract similar, cu o valoare de minim 26964.00 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul cel mai scazut
60%
Descriere: Pretul total al produselor
2.
Calitatea produselor
30%
Descriere: Calitatea produselor oferite
3.
Termenul de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7632/06.11.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053717 din 26.02.2008
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053718din26.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria D.S.Buzau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
10zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2008 12:00
Locul: Sediul D.S.Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii op.ec.ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str.Emile Zola, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.+4(0244)122445, Fax: +4(0244)122445
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.+4(021)3104641 /, Email: [email protected], Fax: +4(021)3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA BUZAU-Compartiment Achizitii
Adresa postala: Str. Maresal Averescu, nr.5, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Tel.0238723857, Email: [email protected], Fax: 0238723859
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2008 16:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer