Licitatie Publica - Achizitia de lapte praf formula pt copii cu varsta intre 0-12 luni care nu beneficiaza de lapte matern
Anunt de participare numarul 55776/14.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI MARAMURES
Adresa postala: str. G. Cosbuc, nr. 31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: documentatia format elctronic pe SEAP, Tel.0262276501, In atentia: Serviciul A.A.I.I., Email: [email protected], Fax: 0262276002
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de lapte praf formula pt copii cu varsta intre 0-12 luni care nu beneficiaza de lapte matern
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit 1: Spitalul Judetean Baia Mare str. G. Cosbuc, nr. 31
Depozit 2: Cantina de Ajutor Social Primaria Baia Mare str. Somesului, nr. 3
Depozit 3: Spitalul Municipal Sighetu Marmatiei str. Avram Iancu, nr. 22
Depozit 4: Spitalul Orasenesc Viseu de Sus str. 22 Decembrie, nr. 1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente ale acordului cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de lapte praf formula pt copii cu varsta intre 0-12 luni care nu beneficiaza de lapte matern
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511700-0 - Lapte praf (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pt acordul cadru pe perioada de 18 luni cantitatea totala previzionata este de 30000 kg de lapte praf pt copii cu varsta intre 0-12 luni.
Pt contractul subsecvent pe perioada de 6 luni cantitatea previzionata este de 4600 kg de lapte praf pt copii cu varsta intre 0-12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 69, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie a contractului este in procent de 6% din valoarea contractului si va fi constituita prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va face pe baza de factura, cu ordin de plata, in maximum 30 de zile de la data receptiei, in conditiile in care Ministerul Sanatatii Publice asigura finantarea acestui program de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind situatia personala a operatorului economic.
Operatorul economic va prezenta o declaratie privind eligibilitatea conform formular nr. 12-A din anexa Formulare si modele.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 conform formular nr. 12-B din anexa Formulare si modele.
Cerinte privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
Operatorul economic va prezenta in copie documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica (Certificat de inregistrare).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala.
Declaratie pe proprie raspundere si Lista principalelor livrari de produse ce fac obiectul contractului de achizitie publica, continind valori, perioade de livrare, beneficiari, etc. conform formular nr. 12-D din anexa Formulare si modele, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 500.000 lei.
Ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clientilor privind livrarea produsului licitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2008 13:00
Locul: sediul Autoritatii de Sanatate Publica a Judetului Maramures Baia Mare str. G. Cosbuc nr. 31
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, cod postal 030084, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2008 15:30