Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de Lapte si produse lactate


Anunt de participare numarul 105565/06.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Cluj
Adresa postala:  Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400304, Romania, Punct(e) de contact:  Prodan Aurel, Tel. 0264420146, Email:  [email protected], Fax:  0264420602, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de Lapte si produse lactate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile subunitatilor prevazute in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de lapte si produse lactate pentru beneficiarii DGASPC Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511000-3 - Lapte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea prevazuta in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 487, 330.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 5000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf art.44 al.2
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Completarea
formularului Declaratie privind eligibilitatea
Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie
raspundere privind neincadrarea in
prevederile Art.181 din OUG.34/2006
- Certificat eliberat D.G.F.P , valabil la data
deschiderii ofertelor in original sau copie
legalizata
- Certificat privind impozitele si taxele locale
eliberat de Directia Impozite si Taxe a
Primariei, valabil la data deschiderii
ofertelor in original sau copie legalizata
Certificat constator emis de Oficiul
Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri peultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular - Declaratie privind echipamentele
Tabel cu echipamentele detinute
Formular - Declaratie privind personalul
angajat
Tabel cu personalul angajat si functiile
detinute
Formular - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Formular - Tabel cu personalul care
prea comenzile si intervalul de timp
in care se preiau comenzile
Formular - Certificate ISO privind
indeplinirea
standardelor de calitate
Formular - Copie de pe Autorizatiile
sanitare de functionare atat la unitatile
de productie cat si la autovehiculele
de transport
Formular - Copie de pe actele privind
siguranta alimentelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 13:00
Locul: Sala de sedinte de la sediul DGASPC Cluj, Cluj-Napoca str. G-ral E. Grigorescu nr.37-39, jud. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Cluj
Adresa postala:  Str. Dorobantilor nr.2, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400117, Romania, Tel. 0264/596 110, Email:  [email protected], Fax:  0264/595 844, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=117
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National Pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/index.php/ro/contact
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform art 256^2 lit b din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al DGASPC Cluj
Adresa postala:  Str. G-ral E. Grigorescu nr.37-39, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400304, Romania, Tel. 0264/420146, Fax:  0264/420602, Adresa internet (URL):  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2010 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer