Licitatie Publica - ACHIZITIA DE LEGUME FRUCTE
Anunt de participare numarul 22505/06.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 6
Adresa postala: STR. DRUMUL TABEREI, NR. 18, SECTOR 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: D.G.A.S.P.C. SECTOR 6, Tel.7457004, In atentia: GEORGIANA PREDA, Email: [email protected], [email protected], Fax: 7457004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE LEGUME FRUCTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CENTRELE DE PLASAMENT SI CRESELE D.G.A.S.P.C. SECTOR 6
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 386, 866RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: SAPTAMANAL SAU LUNAR FUNCTIE DE COMENZILE AFERENTE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
APROVIZIONAREA CENTRELOR DE PLASAMENT SI A CRESELOR DIN SUBORDINEA DGASPC SECTOR 6 CU LEGUME SI FRUCTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15300000-1 - Fructe, legume si produse conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM SPECIFICATIILOR DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 386, 866RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE VOR PERCEPE GARANTII DE PARTICIPARE - 2% DIN VALOAREA ESTIMATA PT FIECARE LOT IN PARTE SI 5% GARANTIE BUNA EXECUTIE DIN VALOAREA CONTRACTELOR ATRIBUITE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND ELIGIBILITATEA; 2. CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT; 3. CERTIFICAT FISCAL PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE; 4. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA; 5. DECLARATIE COMPLETATA PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND ART. 181.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. COMPLETAREA FORMULARULUI DE INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA CIFRA DE AFACERI A OPERATORULUI ECONOMIC IN ULTIMII 3 ANI; 2. BILANTUL CONTABIL PE ANUL 2006, VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI IN ULTIMII 3 ANI; 2. COMPLETAREA CV-URILOR PERSONALULUI TEHNIC DE SPACIALITATE - IN CAZUL PRODUCATORILOR; 3. DECLARATIE DE CONFORMITATE; 4. AUTORIZATIE DE DEALER DE LA PRODUCATOR; 5. FISA DE DOTARI TEHNICE - APARATURA; 6. DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND TERMENUL DE LIVRARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRET SCAZUT
40%
Descriere:
2.
CALITATEA PRODUSELOR
35%
Descriere:
3.
TERMENUL DE LIVRARE
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 11:00
Locul: SEDIUL D.G.A.S.P.C. SECTOR 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI LEGALI AI AUTORITATII CONTRACTANTE SI OPERATORILOR ECONOMICI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIEI
Adresa postala: Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR 6, SECTOR 3 , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.310.46.41 , Fax: 310.46.42, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.302.53.81, Fax: 302.53.90
Organism competent pentru procedurile de mediere
UNITATEA PENTRU COORDONAREA SI VERIFICAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: B-DUL MIRCEA VODA, NR 44, INTRAREA C, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.302.53.81, Fax: 302.53.90
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI CONTENCIOS
Adresa postala: Adresa postala: STR. DRUMUL TABEREI, NR. 18, SECTOR 6 , ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania, Tel.745.70.04, Fax: 745.70.04
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2007 18:08