Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de legume si produse alimentare


Anunt de participare numarul 135875/24.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Nica, Tel. +40 213193072, Email: [email protected], Fax: +40 213193072, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de legume si produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central ?Dr. Carol Davila?
Cod NUTS RO321 - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 391, 388RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia in functie de punerea la dispozitie a fondurilor bugetare un contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia delegume siproduse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03221000-6 - Legume (Rev.2)
03222321-9-Mere (Rev.2)
15331100-8-Legume proaspete sau congelate (Rev.2)
15611000-4-Orez decorticat (Rev.2)
24313320-0-Bicarbonat de sodiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 acord cadru min 1000kg/max 8000kg; ctr.subs min 500kg/max 4000kg;lot 2 acord cadru min 10kg/max 80kg; ctr.subs min 5kg/max 40kg;lot 3 acord cadru min 1000kg/max 20000kg; ctr.subs min 500kg/max 10000kg;lot 4 acord cadru min 300kg/max 6000kg; ctr.subs min 300kg/max 4000kg;lot 5 acord cadru min 500kg/max 4000kg; ctr.subs min 300kg/max 2000kg;lot 6 acord cadru min 1000kg/max 32000kg; ctr.subs min 500kg/max 16000kg;lot 7 acord cadru min 1000kg/max 24000kg; ctr.subs min 500kg/max 12000kg;lot 8 acord cadru min 1000kg/max 12500kg; ctr.subs min 500kg/max 6500kg;lot 9 acord cadru min 1000kg/max 26000kg; ctr.subs min 500kg/max 14000kg;lot 10 acord cadru min 1000kg/max 15000kg; ctr.subs min 500kg/max 7000kg;lot 11 acord cadru min 200kg/max 2000kg; ctr.subs min 300kg/max 1000kg;lot 12 acord cadru min 200kg/max 2000kg; ctr.subs min 100kg/max 1000kg;lot 13 acord cadru min 200kg/max 7000kg; ctr.subs min 200kg/max 4000kg;lot 14 acord cadru min 500kg/max 20000kg; ctr.subs min 500kg/max 10000kg;lot 15 acord cadru min 200kg/max 9000kg; ctr.subs min 200kg/max 4500kg;lot 16 acord cadru min 200kg/max 1500kg; ctr.subs min 100kg/max 700kg;lot 17 acord cadru min 1000kg/max 35000kg; ctr.subs min 1000kg/max 20000kg;lot 18 acord cadru min 2000kg/max 24000kg; ctr.subs min 500kg/max 10000kg;lot 19 acord cadru min 400kg/max 8400kg; ctr.subs min 200kg/max 4600kg;lot 20 acord cadru min 3000kg/max 24000kg; ctr.subs min 500kg/max 16000kg;lot 21 acord cadru min 1000kg/max 9600kg; ctr.subs min 500kg/max 4500kg;lot 22 acord cadru min 3kg/max 6kg; ctr.subs min 1kg/max 4kg;lot 23 acord cadru min 500kg/max 5000kg; ctr.subs min 200kg/max 5000kg;lot 24 acord cadru min 500kg/max 15000kg; ctr.subs min 500kg/max 7000kg;lot 25 acord cadru min 1000kg/max 8000kg; ctr.subs min 500kg/max 4000kg;lot 26 acord cadru min 500kg/max 3000kg; ctr.subs min 200kg/max 2000kg;lot 27 acord cadru min 50kg/max 600kg; ctr.subs min 50kg/max 300kg;lot 28 acord cadru min 100kg/max 2000kg; ctr.subs min 100kg/max 1000kg;lot 29 acord cadru min 20kg/max 100kg; ctr.subs min 20kg/max 50kg;lot 30 acord cadru min 10kg/max 200kg; ctr.subs min 10kg/max 144kg;lot 31 acord cadru min 10 litri/max 48 litri; ctr.subs min 10 litri/max 48 litri;lot 32 acord cadru min 10kg/max 48kg; ctr.subs min 10kg/max 48kg;lot 33 acord cadru min 5kg/max 24kg; ctr.subs min 5kg/max 24kg;lot 34 acord cadru min 5kg/max 24kg; ctr.subs min 5kg/max 24kg;lot 35 acord cadru min 20kg/max 312kg; ctr.subs min 20kg/max 312kg.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 391, 388RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se va constitui in cuantumul prevazut in anexa B.Gar de part se const cf art.86 alin.1 din HG 925/2006, prin viram banc sauinstrum de gar emis de o soc banc ori de asig.Pt IMM gar part poate fi const in cuant de 50%.In acest caz dovada const gar part va fi insotita de Declar pe propr rasp privind incadr in IMM.Gar part trebuie sa fie irevoc si emisa in fav SUUMC Dr.C Davila(Str. M Vulcanescu nr.88, sect 1, cod post 010825, Buc, Rom).Per de valab a gar part va fi cel putin egala cu per min de valab a ofert(90zile).Pervalab se va calc incepand cu data lim de depun a ofert.Autorit contr are dreptul de a retine gar part cf art87 din HG 925/06.In masurain care Consiliul respinge contest ca nefond, aut contr va retine contestatorului gar part in cond art 2781 alin 1.In cazul in care ofert opteaza pentru const gar part sub forma scris de gar banc, acest docum trebuie sa fie intocmit cf formular F10 din Sectiunea III Formulare.Viram bancar in fav SUUMC Dr.C Davila, in cazul in care ofert opteaza pentru const gar part prin aceasta modalit, se poate realiza in cont viram RO77TREZ7015005XXX000171 la Trez sect 1 Buc.Ordinul de plata reprez const gar part va fi depus cu cond confirm acestuia de catre banca emit, pana la data deschid ofert.Oper ec va depune diligentele neces const gar part tinand cont ca termen dintre data depun si confirm in extrascont al unitatii este de 4zile lucrat.Dovada const gar part va fi prez in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prez sub forma unui instrum de gar emis de o soc banc ori de asig, iar pt viram banc in cond confirm acestuia de catre organism mai sus mentionat.Aceste dovezi se prez pana cel tarziu la data si ora stabil pentru deschid ofert.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar part in cuantum, forma si avand per de valabil solic in docum de atribuire. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 10% din pretul contractului subsecventfara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 5% din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2)din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare ? asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea Formularului F.1. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Completarea Formularului F. 2. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
ATENTIE: daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.
-Certificatul de participare la procedura de licitatie deschisa cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010-Prezentarea Formularului F.4. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie
-Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Reprezentantul A.C. este domnul Ranetti Aurelian Emil.Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: director financiar-contabil Dumitrescu Gheorghe, director administrativ Nedelcu Alexandru, consilier juridic Boboc Daniela, consilier juridic Moldovanu Cristina, Ciocirlan Mihaela, Nica Georgeta, Preda Luminita , Anghelescu Andreea
-Declaratia de participare la procedura-Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
In cazul asocierii, pentru a beneficia de Prevederile Legii 346/2004, fiecare dintre membrii asocierii se va incadra in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
-Informatii privind asocierea-Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
- faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;
Nota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.
Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
Nota: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011.
-Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local)-Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident
-
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinte obligatorii:
-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului sau autorizatie pentru desfasurarea de activitati economice -Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa instanta competenta.Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniu de activitate furnizarea produselor fac obiectul procedurii de achizitie.Persoanele fizice autorizate/intreprinzatorii individuali si intreprinderile familiale vor prezenta autorizatie pentru desfasurarea de activitati economice in baza OUG nr.44/2008.
-Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand inobiectul de activitate furnizarea produselorcare sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
-Acord de subcontractare - Ofertantul declarat castigator, care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului, formularul intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.
-Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, daca este cazul
Acord de subcontractare
Cerinta obligatorie: -Un sistem de management al calitati: ISO 9001 sau echivalent pentru loturile 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35
Ofert trebuie sa prez un certif care sa dovedeasca implement si mentin unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standard ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certif trebuie sa fie emis de catre un organism de certif acreditat a sistem de manag al calitatii.Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe propria raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
Cerinta obligatorie: -Un sistem de management al sigurantei alimentare conform cu cerintele din standardul ISO 22000:2005 sau echivalent pentru loturile 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35
Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al sigurantei alimentare conform cu cerintele din standardul ISO 22000:2005 (HACCP) sau echivalent, emis in favoarea sa, pentru productia sau comercializarea produselor alimentare en-gros si en-detail. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al sigurantei alimentare. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe propria raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Nota:
Certificatele de mai sus trebuie sa fie valabile la data depuneriiofertelor.
Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari privind etapa finala de lic el: -Elem ofert care va face obiectul proces de reofert: pretul unitar, fara TVA, in lei/unit de mas;
-Inform la care vor avea acces ofer in cursul lic el: -Poate fi oprita desf urmat runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferta: DA-Ofert pot vedea cea mai buna oferta: DA-Ofert pot vedea nr de partic inscrisi la lic: NU-Lic se prelungeste automat in cazul modif clasam: NU-Se va util pasul de lic: NU-Cond in care ofert vor avea dreptul sa licit: lic el se va finaliza dupa desfas rundei2 a lic el-nr de runde el: 2-lic el va incepe la 2 zile lucrat de la transm invit de part-durata rundei este de 1zi-intervalul dintre runde este de 1zi-toti operat partic trebuie sa fie inreg online si sa detina certificat de acces in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2 988 din 29.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Ambulatoriul de Specialitate, Sala alba, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta poate fi retrasa si modif numai cu respect datei limit de depun a of.Ofertant nu are dreptul de a retrage sau modif of dupa expir datei lim pt depun ofert, sub sanctiunea exclud lui de la procedura pt atrib contr si a pierderii gar pt particip.Ofer sunt declarate intarziate si respinse in sedinta de deschid daca sunt depus dupa data si ora lim de depun a ofert.La sedinta de deschid vor particip membrii comisiei de eval, expertii coopt si reprez operat ec care vor prezo imputernicire din partea soc com pe care o reprez si copie dupa actul de identit.Departajofert cu pret egal: In caz in care comisia de eval constata ca au fost depuse ofer admis cu pret unit egale la ofertant clas pe locul I, dupa organiz etapei fin de lic el, se va solic o noua prop financ in plic inchis, caz in care ctr va fi atribuit ofert a carui noua prop fin are pret cel mai scazut.In cazul in care comisia de eval constata ca au fost depuse mai mult de 2 ofer admis cu pret unit egale de catre ofert clasati pe loc II/III, departaj acestora se va face prin solicit unei prop fin in plic inchis, astfel incat ofert clasati pe loc de mai sus sa nu fie afectati, respectiv noua prop fin sa nu fie egala sau mai mica decat ofer clasate pe loc I sau loc I si II(in cazul egalit de pret la ofert clasati pe loc III).Noua prop fin se va depune laCompart Documente Clasificate(registratura unitatii, cladirea Comandamentului, etaj1.Datele de depun ale prop fin si ale sedintelor de deschid ale acestora se vor comunica in solicit transmisa de autorit contract.Daca, dupa sedinta de reofert solicit de autorit contract in plic inchis, 2 sau mai multe oferte prezinta egalitate de pret, atunci comis de eval va desemna castig oferta a carei pret de pornire a fost cel mai mic.Castigatorul va fi desemnat prin aplic criteriului de atrib stabilit in procedura?pret cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 ? 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul autoritatii contractante ? Oficiul Contencios (Consilier juridic Boboc Daniela)
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Tel. +40 213195839, Fax: +40 213193072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer