Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de lucrari de constructii si instalatii + probe tehnologice si teste + achizitia de utilaje, echipamente tehnologice si functionabile cu montaj pentru realizare "INCUBATOR SI CENTRU DE AFACERI DESTINAT SUSTINERII MEDIULUI DE AFACERI SI CREARII U


Anunt de participare numarul 137046/03.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC PROFILE BUSINESS CONSULTING SRL
Adresa postala: Mun. Iasi, Sos. Nationala nr. 66, bloc 985B, parter, incaperile C1, C2, C3, judetul Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700688, Romania, Punct(e) de contact: Alina-Simona HAILA, Tel. +40 332440249, Email: [email protected], Fax: +40 332440249, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC PROFILE BUSINESS CONSULTING SRL
Adresa postala: Str. Grigore Ureche nr. 1-3, bl. Walter Maracineanu, mezanin, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700588, Romania, Punct(e) de contact: Haila Alina Simona, Tel. +40 332440249, Email: [email protected], Fax: +40 332440249
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC PROFILE BUSINESS CONSULTING SRL
Adresa postala: Str. Grigore Ureche nr. 1-3, bl. Walter Maracineanu, mezanin, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700588, Romania, Punct(e) de contact: Haila Alina Simona, Tel. +40 332440249, Email: [email protected], Fax: +40 332440249
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC PROFILE BUSINESS CONSULTING SRL
Adresa postala: Str. Grigore Ureche nr. 1-3, bl. Walter Maracineanu, mezanin, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700588, Romania, Punct(e) de contact: Haila Alina Simona, Tel. +40 332440249, Email: [email protected], Fax: +40 332440249
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu raspundere limitata
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de lucrari de constructii si instalatii + probe tehnologice si teste + achizitia de utilaje, echipamente tehnologice si functionabile cu montaj pentru realizare "INCUBATOR SI CENTRU DE AFACERI DESTINAT SUSTINERII MEDIULUI DE AFACERI SI CREARII UNUI MEDIU PROPICE AUTOSUSTENABILITATII SI DEZVOLTARII ECONOMICE A COMPANIILOR INCUBATE"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Iasi, Jud. Iasi, Sos. Nationala nr. 37, sector cadastral 39, parcela 1cc, nr. cadastral 126523
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor realiza lucrari de constructii si instalatii, amenajare teren si protectia mediului, asigurarea cu utilitati necesare obiectivului, organizare de santier si probe tehnologice si teste.Se vor achizitiona prin intermediul proiectului utilaje, echipamente tehnologice si functionabile cu montaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
31000000-6-Masini, aparate, echipamente si consumabile electrice; iluminat (Rev.2)
42500000-1-Echipamente de racire si de ventilare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii si instalatii + probe tehnologice si teste + achizitia de utilaje, echipamente tehnologice si functionabile cu montajpentru realizare "INCUBATOR SI CENTRU DE AFACERI DESTINAT SUSTINERII MEDIULUI DE AFACERI SI CREARII UNUI MEDIU PROPICE AUTOSUSTENABILITATII SI DEZVOLTARII ECONOMICE A COMPANIILOR INCUBATE". Termenul de realizare este de 14 luni de la semnarea contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 484, 948.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :540.000 lei.Modul de constituire a garantiei: in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Nota: Scrisoarea de garantie bancara este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania si se va depune in original.2) Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO86 RNCB 0178 1039 9938 0001 deschis la BCR IASI.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor stabilita in anuntul de participare publicat in S.E.A.P.In masura in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma din garantia de participare constituita, conform Art. 278^1.-(1) din OUG 34 /2006 cu completarile si modificarile ulterioare. 10 % din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 actualizata, sau cu prevederile din HG nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile obtinute prin P.O.R. 2007-2013, Axa prioritara 4, D.M.I. 4.1. si surse proprii ale beneficiarului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Candidatul/candidatii sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din OUG nr. 34/2006
Modaliatate de indeplinire: Se va completa ?Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180? din OUG nr. 34/2006.
Nota: In cazul unui tert sustinator sau a unei asocieri, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta 2: Candidatul/candidatii sa nu se afle in situatia descrisa la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Modaliatate de indeplinire: Se va completa ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006?.
Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Administrator si asociat: HAILA SIMONA-ALINA;
-Asociat: Bogdan Alexandru-Presedintele comisiei de evaluare cu drept de vot : Tabarcea Andrei
-Membru: Tatarus Cristina
-Membru: Ungureanu MihaiNota: In cazul unei asocieri, tert sustinator sau subocntractant fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant au obligatia de a completa aceasta declaratie.
Cerinta 3: Sa prezinte certificatul privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire: Se va completa ?Declaratia pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura?Cerinta 4: Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind participrea la procedura cu oferta independenta
Modaliatate de indeplinire: Se va completa ?Declaratia de participare la procedura cu oferta independenta?Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Cerinta 5: Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;Se va prezenta in original, copie legalizata sau fotocopie conforma cu originalul;
Cerinta 6: Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele Se va prezenta in original, copie legalizata sau fotocopie conforma cu originalul; Cerinta 1: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit
Modaliatate de indeplinire: Se va prezenta de catre operatorii economici selectati, inaintea transmiterii invitatiei pentru a depune oferta in etapa a II-a a procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al candidatului/ofertantului corespunde obiectului procedurii, sau echivalent, in original sau copie legalizata si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor.
Nota: 1)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
2)Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care candidatul/ofertantul este stabilit, din care sa rezulte ca, acesta este autorizat sa desfasoare lucrarile/activitatile supuse achizitiei, in original sau copie legalizata, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara a candidatului, de unde sa reiasa ca cifra medie de afaceri globala rezultata din cel mult ultimii 3 ani fiscali este mai mare sau cel putin egala cu 54.000.000 lei.
Cerinta 2: Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? pe anul 2011 (la data de 31.12.2011) sa fie mai mare sau cel putin egal cu 95%;
Cerinta 3: Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii pe o perioada de 3 luni pentru 20% din valoarea contractului exceptand angajamentele pentru alte contracte aflate in derulare, procent calculat la valoarea ofertei de pret depuse;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care sa contina minim un contract de lucrari similare obiectului
contractului finalizate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a candidaturilor, a carui valoaresa fie mai mare sau cel putin egala cu 27.000.000 lei fara TVA, insotit/e de recomandare/recomandari din partea beneficiarului
Cerinta 2: Prezentare lista cu personalul de specialitate (experti cheie) responsabil pentru executia lucrarilor, care sa contina cel putin:
-Coordonator de Proiect, dipl. de inginer, bune cunostinte de limba romana si/sau engl., experienta profesionala in constructii similare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar
-Responsabil cu Calitatea, -Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructiilor civile atestat
-Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul lucrarilor tehnico-edilitare atestat, -Sef de Santier, -Inginer de structuri/civile-Inginer mecanic, -Inginer electrician autorizat
-Inginer instalatii, -Responsabil mediu
-Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, -Personal calificat - dulgheri, fierari, betonisti, instalatori apa, instalatori gaze autoriz., electricieni autoriz. ANRE, sudori autoriz. ISCIR in PE si OL - se va prezenta o lista care va cuprinde numele/nr. contr. sau decl. dispon/calificarea pentru fiecare persoana calificata.
Cerinta 3: Dotareatehnica cu utilaje si echipamente (se va face dovada prin facturi / contracte leasing / contracte / alte documente):
Instalatii:
- statie betoane mobila- capacitate 90 mc/h =1 buc
- instalatie de debitat, indreptat si fasonat otel beton = 1 buc
Utilaje:
- excavator senile = 2 buc
- buldozer = 2 buc
- buldoexcavator = 2 buc
- incarcator frontal = 2 buc
- cilindru compactor lis -lis/tandem = 1 buc
- cilindru compactor pneu-pneu = 1 buc
- autogreder = 1 buc
- pompa de beton = 1 buc
- mijloace de transport
- autobasculante 25 to = 5 buc
- autocisterna apa = 1 buc
- macara 18 to = 1 buc (autorizata ISCIR)
- macara 60 to = I buc (autorizata ISCIR)
- autobetoniere 9 mc = 4 buc
- laborator gr.lll si II
- statie totala 3D pentru ridicari topografice = 1 buc
Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
Cerinta 1: prezentarea unui certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate pentru executia de lucrari in domeniul constructiilor civile, in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.
Cerinta 2: -prezentarea unui certificat emis de un organism national sau
international de certificare privind implementarea sistemului de management
de mediu pentru executia de lucrari in domeniul constructiilor civile, in conformitate cu ISO 14001:2004 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1.Cifra medie de afaceri pe anii fiscali 2009, 2010 si 2011 - 35 pct.2.Valoareaindicatorului lichiditate generala la 31.12.2011- 35 pct., 3.Experienta similara in ultimii 5 ani - 30 pct.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
45%
Descriere: Componenta financiara: a) cel mai mic pret - 45 pct; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a)- Pn = (pret min /pret n) x 45
2.
Perioada de garantie a lucrarii
50%
Descriere: a) pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 24 luni si nu mai mult de 120 luni), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (50 puncte);b) pentu alta perioada de garantie, se acorda punctajul astfel: Pn=(perioada n/perioada maxima) x punctaj maxim alocat. Sub durata de garantie minimaacceptata (24 luni), oferta va fi declarata neconforma, precum si peste durata de 120 luni oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand capunctajul sa fie acordat proportional.
3.
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor (exprimat in ore)
5%
Descriere: Descriere: (timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor la instalatiile sanitare, termice, electrice): a) pentru cel mai mic termen de mobilizare se acorda: 5 puncte; b) pentru alt termen de mobilizare decat cel prevazut la lit. a) se acorde punctajul astfel: P termen de mobilizare n = (termen de mobilizare minim /termen de mobilizare n ofertat) x 5. Ofertantul va prezenta justificarea termenul de mobilizare.Termenul maxim de mobilizareeste 24 ore, peste acest termen oferta va fi considerata neconforma. Sub un termen de mobilizare de 6 ore ofertantul nu va fi punctat suplimentar.
Punctaj maxim componenta tehnica: 55
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S55-089468 din 20.03.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 10:30
Locul: Mun. Iasi, Str. Grigore Ureche nr. 1-3, bloc Walter Maracineanu, mezanin, Iasi , Localitatea: Iasi ,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaj egal, autoritatea contractanta va desemna castigatoare oferta care prezinta cel mai scazut pret. In cazul in care si preturile sunt identice se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, castig de cauza avand evident oferta care va prezenta pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256?2, din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC PROFILE BUSINESS CONSULTING SRL
Adresa postala: Mun. Iasi, Str. Grigore Ureche nr. 1-3, bloc Walter Maracineanu, mezanin, Iasi , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700588 , Romania, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700588, Romania, Tel. +40 332440249, Email: [email protected], Fax: +40 332440249
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer