Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de lucrari de investitii "Reparatii si reabilitare Corp B,C,D Camin Spital Sibiu"


Anunt de participare numarul 37478/26.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMIN SPITAL SIBIU
Adresa postala: STR. AZILULUI, NR.4, SIBIU, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550190, Romania, Punct(e) de contact: Dr. VASILE SACELEAN, Ec. Tatu Adina, Tel.0269/211364, Email: [email protected], Fax: 0269/211364
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de lucrari de investitii "Reparatii si reabilitare Corp B, C, D Camin Spital Sibiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sibiu, Str. Azilului Nr. 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii constructii, amenajari interioare si exterioare, instalatii electrice, instalatii sanitare si termice, la corpurile B, C, D ale Caminului Spital Sibiu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
45332400-7-Lucrari de instalare de echipamente sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.196.000 RON
Valoarea estimata fara TVA: 1, 005, 042RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 9600 RON prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea lucrarii se va face din fonduri guvernamentale prin Directia de Munca si Protectie Sociala Sibiu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate,
2. Certificate constatatoare de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurari sociale de stat care sa fie in termenele legale de valabilitate,
3. Persoanele juridice/fizice romane- certificat constatator emis de O.R.C., persoanele juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 2 ani sa fie minim 2.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista cu ultimele 2 lucrari de reabilitare cladiri si monumente istorice in valoare de minim 450.000 RON fiecare. Contractele prezentate vor fi insotite de procesele verbale de receptie avizate de Inspectia de Stat in Constructii,
2.Certificate de conformitate ISO 9001, ISO 14001 sau urmatoarele,
3.Autorizatia firmei data de Ministerul Culturii si Cultelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: -se achita la caseria Caminului Spital Sibiu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 11:00
Locul: Camin Spital Sibiu, Str. Azilului, Nr. 4, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de licitatie, reprezentanti si/sau imputerniciti ai ofertantilor, observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor.
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Camin Spital Sibiu - Director Dr. Sacelean Vasile
Adresa postala: Sibiu, Str. Azilului, Nr. 4, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550190, Romania, Tel.0269/218260, Email: [email protected], Fax: 0269/211364, Adresa internet (URL): -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2007 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer