Licitatie Publica - ACHIZITIA DE LUCRARI DE REPARATII CAPITALE-RENOVARE SI REABILITARE TERMICA CLADIRE SPITAL
Anunt de participare numarul 131335/27.10.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala: Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN TRONECI, Tel. 0214604260, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE LUCRARI DE REPARATII CAPITALE-RENOVARE SI REABILITARE TERMICA CLADIRE SPITAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: In incinta spitalului , cladirea principala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE LUCRARI DE REPARATII CAPITALE-RENOVARE SI REABILITARE TERMICA CLADIRE SPITAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini respectiv reabilitarea termica a doua fatade ale spitalului
Valoarea estimata fara TVA: 472, 709RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare = 4727 ron, Garantia de buna executie 5% din val. fara TVA a contractului , In masura in care CNSC respinge o contestatie se va retine contestatorului suma de 4252 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale despre candidat, Declaratii privind eligibilitatea, Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, -certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale
-certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget Certificat constatatorCertificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.Se vor prezenta in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5ani; Fisa de experienta similara, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform formular 12 H si Anexa 12 H
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata executie
20%
Descriere: Prezentata in Doc. de atribuire Cap.IV.2.1
3.
Garantia lucrarilor
20%
Descriere: Prezentata in Doc. de atribuire Cap.IV.2.1
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17734/29.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.11.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2011 10:00
Locul: Serviciul Tehnic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O singura persoana imputernicita
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII ? M.S. CURIE?- Serviciul TEHNIC
Adresa postala: B-dul Constantin Brancoveranu nr.20, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041451, Romania, Tel. 021 4601035, Email: [email protected], Fax: 0214610325, Adresa internet (URL): www.mscurie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2011 12:44