Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de lucrari in cadrul proiectului "Reabilitare centru pentru persoane cu dizabilitati Oravita"


Anunt de participare numarul 115619/21.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Punct(e) de contact:  Naidan Victor, Tel. 0255224920, In atentia:  Cirlugea Carmen, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  0255227045, Adresa internet (URL):  www.cjcs.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de lucrari in cadrul proiectului "Reabilitare centru pentru persoane cu dizabilitati Oravita"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oravita, Str. Valea Minerilor, nr.35-36, Judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il constituieachizitionarea de lucrari pentru obiectivul de investitii ?Reabilitare Centru pentru persoane cu dizabilitati Oravita?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului consta in realizarea de lucrari pentru obiectivul de investitii:
?Reabilitare Centru pentru persoane cu dizabilitati Oravita?- conform caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 458, 480RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.de particip. 40.000, 0 lei prinvir. banc .sau instr.de garant.emis de o soc. banc. sau de asig. in orig.Garant. de buna exec.?10% din val.contr.fara TVA prin scris. de gar.sau retin.succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 3, Domeniul de Interventie 3.2- bugetul national- bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -Decl. privind eligibilitatea;Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181;
- prezentarea Certif. constat. privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat emise de DGFP pentru persoane juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare si cele locale ofertantul sa prezinte certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentrupersoanele juridice din Romania, cu valabilitate conf. Legislatiei in vigoare (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in conformitate cu Codul fiscal- original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii;Prezentarea documentelor care atesta lipsa datoriilor catre bugetul de stat in tara de origine, valabile la data deschiderii ofertelor.. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducerea legalizata in lb. romana facuta de o persoana autorizata;CUI-copie;Certif. Constat. emis de ORC ;prezentarea Statutului societatii si actelor aditionale la zi, in copie xerox conforma cu originalul , semnat si stampilat pe fiecare pagina;Pt.asociati: Ac. de asociere, Decl.priv. eligib., Decl. priv. neincadrarea in prev.art. 181, copie CUI, Cert.Const.emis de ORC, Statut si act. aditionale la zi, Cert..const.pr. obl. de plata catre bug.de stat si local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -prezentarea Informatiilor generale;prezentarea Bilantului contabil din anul 2007, 2008, 2009 la 31 decembrie vizatsi inregistrat de organele competente-copie;cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim 4.500.000 lei.
Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeza:
Anul 2007 - 1 euro = 3, 3373 lei
Anul 2008 - 1 euro = 3, 6827 lei
Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei
media rezultatelor exercitiilor financiare nete (profit net/pierdere) ale ofertantului trebuie sa fie pozitiva pe ultimii 3 ani 2007, 2008, 2009;Ofertantul va avea asigurat pentru lucrare un cash- flow de minim 25% din valoarea ofertata a contractului de lucrari pe toata durata de executie a lucrarilor;Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte lichiditatea generala sa fie de 100%.In cazul in care candidatul/ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico-financiara invocand si sustinerea acordata de catreo alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm autentic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: -Decl. priv.lista principalelor lucrari executate si finalizate in ultimii 5 ani; dovada indepl. si fin., in ultimii 5 ani, a 1 contract similar cuval.min.2.000.000 lei fara TVA, prin compl. Form.Experienta similara, prez. copiei contractului, a PV de recept. si recomandare in orig. Exp. similara se poate dem. prin prez. unui angaj.de sustinere; prezent. in copiea acred. valab.la data desch.ofert.: Certif ISO 9001sau echiv. (pt cal. lucr. pt.lucr, civile), Cert.ISO 14001 sau echiv. (pt. sist. de manag. mediu), Cert. OHS AS 18001 sau echiv.(pt. san. si sec. ocup.), Cert.SA8000 sau echiv. (pt. responsab. soc.). Pers.angajat: Cerinte obligatorii: Informatii priv.Personal ce va fi angajat in proiect conf Form.4, prez.CV pt.pers. cheie: Coord. de lucrare cu stud.sup. in constr., min.5ani exp.in exec., contr. de munca 8 ore/zi cu antreprenorul, exper ca si coordinator lucrare pt.min.un contract, .Resp. tehnic cu executia RTE pe domeniul constructii civile cu atestat prof.valab.la zi in constr.civ., cu stud.sup. in constr.civ, contr. de munca 8 ore/zi cu antreprenorul , exp.specif.caRTEmin.2ani, Resp. pentru controlul calitatii CQ in domeniul constructii civile, cu atestat prof.valab.la zi in constr.civ., cu stud.sup., contr. de munca cu antreprenorul , exp.specif.ca RQ min.2ani, Resp. de securitate si sanatate al lucrarii cu studii sup. sau medii, rel. de munca legala, cu antreprenorul , atest. prof.in prot.muncii, exp. prof.specif.in calitate de Resp. sec.si sanat. in lucr. de constr. pt. min. un proiect. Dotarea cu utilaje: Cerinte obligatorii: compl. Lista ut. de care dispune op.ec. Inform.privind subcontractantii: Cerinte obligatorii Lista cuprinzand subcontractantii, Acord de subcont., Decl. priv.part.din contr. indep. de subcontr. , Pt. asociati prez.doc. solic.in Fisa de date V.4 Inf.priv.cap.tehn.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SMIS 11981
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita, P-ta 1 Decembrie 1918, Nr. 1, Camera 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschiderii a ofertelor prin reprezentant imputernicit, avand o copie dupa acutl de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013-Axa prioritara 3, Domeniul de Interventie 3.2
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiluil National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 / 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 /3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiluil Judetean Caras-Severin, Directia Juridica, Servicii Publice Administrative si Resurse Umane
Adresa postala:  Judetul Caras-Severin, P-ta 1 Decembrie 1918, Nr.1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320084, Romania, Tel. 0255/214292, Email:  [email protected], Fax:  0255/214292, Adresa internet (URL):  www.cjcs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2011 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer