Licitatie Publica - Achizitia de lucrari Intretinere drumuri in judetul Sibiu zona Medias
Anunt de participare numarul 5966/19.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Benga Virgil, Tel.0269-217733, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0269-218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de lucrari Intretinere drumuri in judetul Sibiu zona Medias
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul Sibiu-zona Medias
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii si intretinere pe drumurile judetene Sibiu- zona Medias
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.1)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
932.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 932, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 8.000 lei prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO 38TREZ5765006xxx000231 deschis la Trezoreria Sibiu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contractul de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie de eligibilitate,
- certificate constatatoare de indeplinire a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor. si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurari sociale de stat care sa fie in termenele legale de valabilitate
- persoanele juridice/fizice romane certificat constatator emis de O.R.C; persoanele juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare./atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2006 sau la 30.06.2006, vizat si inregistrat la Directia Generala a Finantelor Publice.
- cifra de afaceri medie anuala aferenta executarii de lucrari de catre ofertant in ultimii trei ani egala sau mai mare de 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista cu principalele lucrari in ultimii 3 ani;
indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a 2 contracte de lucrari similarede o valoare egala sau mai mare de 500.000 lei;
informatii privind subcontractantii;
informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;
certificat de conformitate: ISO 9001 sau urmatoarele;
lista cuprinzand dotarea tehnica
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
termenul de garantie al lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2007 11:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii si/sau imputernicitii ofertantilor, observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate ridica de la sediul Consiliului Judetean Sibiu, Serviciul de Administrare Drumuri
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: P-ta I. C. Bratianu nr 1, Localitatea: .Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810293, Fax: 0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Sibiu - Compartimentul Juridic
Adresa postala: str General Magheru nr 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel.0269217733, Email: [email protected], Fax: 0269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2007 13:51