Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de lucrari la obiectivul de investitii UNITATE DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SALISTE


Anunt de participare numarul 5714/16.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Ganea Radu, Tel.0269217733, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de lucrari la obiectivul de investitii UNITATE DE ASISTENTA MEDICO-SOCIALA SALISTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatea Saliste str Garii judetul Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie unitate medico sociala pentru ingrjirea si cazarea varstnicilor cu probleme sociale si medicale cu o capacitate initiala de 36 de locuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.1)
45215200-9-Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2900000 lei
Valoarea estimata fara TVA: 2, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 20.000 Ron prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO 38TREZ5765006XXX000231 deschis la Trezoreria Sibiu.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea lucrarii se va face din bugetul Consiliului Judetean Sibiu si fonduri guvernamentale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate,
- certificate constatatoare de indeplinire a obligatiilor exigibibe de plata a impozitelor. si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, a contributiei pentru asigurari sociale de stat care sa fie in termenele legale de valabilitate
- persoanele juridice/fizice romane-certificat constatator emis de O.R.C, persoanele juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare./atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil la 31.12.2006;
-lista cu principalele lucrari in ultimii 3 ani;
- cifra medie de afaceri pe ultimii 2 ani sa fie minim 7.000.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de lucrari cu valoare minima de 3.500.000 lei
- informatii privind subcontractantii si specializarea acestora;
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;
- certificat de conformitate: ISO 9001 sau urmatoarele
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: se achita in cont RO64TREZ57621390201XXXXX deschis la Trezoreria Sibiu sau in numerar la caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 11:00
Locul: Consiliul Judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de Evaluare, reprezentanti si/sau imputerniciti ai ofertantilor, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Sibiu - Compartiment Juridic
Adresa postala: str General Magheru nr 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel.0269217733, Email: [email protected], Fax: 0269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2007 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer