Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de lucrari pentru "Reabilitare drumuri forestiere in Comuna Horea, Judetul Alba?


Anunt de participare numarul 142838/29.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA HOREA (PRIMARIA HOREA)
Adresa postala: str. Valea Arazii, nr 2 com Horea, Jud. Alba, Localitatea: Horea, Cod postal: 517340, Romania, Punct(e) de contact: str. Valea Arazii, nr 2 com Horea, Jud. Alba, Tel. +40 0258767008, In atentia: Marin Nicola, Email: [email protected], Fax: +40 0258767008, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de lucrari pentru"Reabilitare drumuri forestiere in ComunaHorea, Judetul Alba?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Horea Judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executarea lucrari drum forestiertronson "Valea Arazii"
tronson "Paraul Broscarului"
valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazuteeste de 48875, 43 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
45221119-9-Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
45233160-8-Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.2)
45233330-1-Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lungime totala de 7100 m. Sistemul rutierpentru drumul forestier Valea Broscarului si pentru 700 de metrii din drumul forestier Valea Arazii de la km 2+500 ? km 3+200:
- 15 cm piatra sparta
- 20 cm balast,
tronsonul 0+000 ? 2+500 pe drumul forestier Valea Arazii sistemul rutier pentru partea carosabila va fi alcatuit din:
- 4 cm strat de uzura din BA16;
- 6 cm strat de legatura din BAD 25;
-15 cm piatra sparta;
-20 cm balast.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 158, 307.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei: 122188 lei. Valabilit: 90 zile de la data limita de dep. a ofertelor.Forma de constit. a gar. de part: in conf cu preved. art.86 din H.G. 925 (*actualizata*) pt aprob. Norm. de aplic. a preved. Referit. la atribuirea contr. de achiz. publica, si conf art. 43^1 din OUG a Guv. nr. 34/2006, , a contr. de conces. de lucrari publice si a contr. de conc. de servicii. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.Ofertele depuse pana cel tarziu data si ora desch. fara constit. Gar. de part., sau neinsotite de dovada, in original, a constit. Gar.de part. in modul solicitat prin prezenta doc. de atribuire, vor fi respinse si returnate nedesch. ofertantului daca este prezent la sedinta de deschid., sau prin posta cu propunerea financ. nedeschisa daca ofertantul nu este prezent la sedinta de deschid. Nota: Pentru Pers. juridice straine, doc. de garantie bancara, vor fi prezentate in original, la care se va alatura traducerea autorizata in limba romana si legalizarea acestora in limba romana.Pentru Gar. de part. constituita prin virament bancar (se va folosi contul COMUNEI HOREA: RO25TREZ0065006XXX000594 deschis la TREZ. CAMPENI, cod fiscal 4562249) Gar. trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: -sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat-sa faca referire expresa la procedura.Gar. de part. emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romana.Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei Acestia vor prezenta anexat garantiei o decl. pe proprie rasp., conf. Anexei 1 din Lege, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. .Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul fara TVA al contractului. Daca op. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat .Garantia de buna executie, cf. art.90.alin. (1)-(3) din HG 525/2006 si se poate constitui prin: Scrisoare/ asigurare de garantie bancara (emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari), emisa de o societate bancara sau de asigurare , care trebuie depusa la contract, in original, si constituie anexa la contract SAU prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ajutor financiar nerambursabil in conditiile Programului National de Dezvoltare Rurala (PNDR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Avand in vedere Contr de finant cu APDRP: se solicita- facturi insotite de situatii de lucrari , certif. de calitate pt lucrarile exec, materialele folosite, echip, utilajele, instalatiile montate, copiile Declaratiilor vamale, proc?verbale pred?prim, si punere in functiune
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind calitatea de participant la procedura:
Formularul nr. 7 Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
Formularul nr. 8 Certificat de participare cu oferta independenta,
Formularul nr. 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)
Nota: Formularul nr. 9 va fi prezentat si de catre sustinator si/sau subcontractant. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC: Primar Nicola Marin
Secretar Mates Ioan
Viceprimar Trif Ioan
Referent proiecte fonduri europene MATES FLORIN CIPRIAN
Contabil Mates Cornel Gheorghe
referent cadastru Mates Roman
referent Costea Gheorghe
Consiliul Local al comunei HOREA: COSTEA LUCIAN, HAN VIRGIL SORIN, MATES IOAN, NEAG I. IOAN, NEAG D.IOAN, NICOLA NICOLAE, NICOARA CORNEL, OLAR DANIEL IONUT, ONETIU NICOLAE, ONET PETRUFormularul nr. 10 Informatii generale despre ofertant,
Formularul nr. 11 Date despre asociere (daca este cazul),
Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere ( daca este cazul Formular nr. 12)
3.Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006:
Formularul nr. 13 Declaratie privind eligibilitatea,
Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), din care sa rezulte ca operatorul economic nu are condamnari.
Nota: Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. 4.Informatii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006:
Formularul nr. 14 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181,
Nota: Sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art. 181, lit. a), c^1) si d). In acest sens vor completa Formularul nr. 14A Ofertantul va prezenta certificatul de atestare fiscala , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania, cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, - in original sau copie conform cu originalul.Ofertantul va prezenta certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale , referitoare la situatia obligatiilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate conform legislatiei in vigoare, in original sau copie conform cu originalul.
modalitatea de depunere a Certificatului constator conf. art.5 din Ordinul 509-2011 ANRMAP
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea indeplinirii cerintei ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, conform prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, documentele solicitate in aceasta sectiune se vor prezenta de catre fiecare asociat. Inregistrarea ca persoana juridica/fizica romana/straina: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in domeniul de activitate constructii de drumuri si poduri pentru executant.
In cazul unei asocieri, documentele solicitate in aceasta sectiune se vor prezenta de catre fiecare asociat modalitatea de depunere a Certificatului constator conf. art.5 din Ordinul 509-2011 ANRMAP
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta1- Cifra de afaceri: Autoritatea contractanta solicita acesta cerinta ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 aniMedia cifrei de afaceri (in domeniul contractului- constructii de drumuri ) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 6109432, 03 lei, fara TVA; 2. 2.Se vor depune documentele contabile in sustinerea cifrei de afaceri;In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente. pe careautoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a sit.ec. si fin. a candidatului/ofertantului. Pentru echivalenta RON/EURO se va avea in vedere: 2010, 1 euro=4.21057 lei;2011, 1 euro= 4, 2386 lei, 2012- 1 euro= 4, 4445 lei.Nivelul impus pentru CA trebuie demnonstrat de orice operator economic participant la procedura , indiferent de data infiintarii. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50%. In acest sens ofertantul va depune in afara ofertei ca si document de participare o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor. Demonstrarea sit ec si fin se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor doc relevante, cum ar fi: a)bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul; b)declaratii privind CA in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activ din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament , incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in
cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.Demonstrarea capac ec si fin pt ofertantii nerezidenti se va face prin: 1. Media cifrei de afaceri (in domeniul contractului- constructii ) pe ultimii 3 ani (2010, 2011 , 2012) sa fie de minim 6109432, 03 lei, fara TVA;2. 2.Se vor depune documentele contabile in sustinerea cifrei de afaceri;;Ofertantii nerezidenti pot face demonstrarea capacitatii economice si financiare prin prezentarea de documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.
Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente: 2010, 1euro=4.2105 lei;2011, 1 euro= 4, 2386 lei, 2012- 1 euro= 4, 4445 lei .
Cerinta 2.
Acces la resurse reale in valoare de cel putin 4072954, 68lei pentru o perioada de 6 luni de la inceperea efectiva a lucrarilor.(tinand cont ca investitia este derulata cu fonduri FEADR ?PNDRdupa achizitiade lucrari beneficiarul mai are de parcurs etape importante pana la intrarea in posesia avansului de la finantator pentru a putea efectua plati , aceste etape durand cel putin 6 luni ) astfel ca :
Ofertantul trebuie sa demonstreze, la momentul semnarii contractului, ca are acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata. Dovada accesului la linii de credit, confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru perioada impusa, in valoare
de cel putin 4072954, 68 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Suma solicitata se calculeaza dupa formula: (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta = S, pentru asigurarea cash-flow-ului pe durata executarii contractului.
Ofertantul are obligatia de a prezenta autoritatii contractante
dovada ca dispune de lichiditatile financiare necesare sustinerii investitiei. In acest sens ofertantul va prezenta ca si dovada a respectarii acestei cerinte, unul din urmatoarele documente financiare: - scrisoare emisa de o banca comerciala prin care sa confirme existent surselor de finantare necesare (depozit bancar nominalizat pentru prezentul proiect) ;
- linii de credit special deschise si confirmate de emitent;
- orice alt document legal cu suma maxima a creditului obtenabil, emis de o institutie financiara abilitata;
Nota : In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Angajamentul ferm trebuie sa prevada care sunt resursele financiare si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului Cerinta privind lichiditatile solicitate poate fi indeplinita prin resursele ofertantului si/sau
tertului sustinatorPersoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidature comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 6 Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor
de calificare), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente solicitate ptr. indeplinirea cerintei: Formular 9, Formular 10, Formular 13, Formular 14, Formular 14A, Formular 15- angajament ferm de sustinere din partea unui tert; Persoana care acorda sustinerea, pe langa angajamentul ferm de sustinere va prezenta ca si dovada a respectarii acestei cerinte, unul din documentele financiare descrise mai sus. Nota: Sustinerea financiara va fi valabila pentru o perioada de 6 luni calendaristice de la data inceperii efective a lucrarilor, in suma prevazuta de 4072954, 68 lei si sa detina mentiunea: pentru executie lucrari pentru "Reabilitare drumuri forestiere in ComunaHorea, Judetul Alba?, obiectiv de investitii inclus in cadrul Proiectului"Reabilitare drumuri forestiere in ComunaHorea, Judetul Alba.-angajament ferm de sustinere din partea unui tert; Persoana care acorda sustinerea, pe langa angajamentul ferm de sustinere va prezenta ca si dovada a respectarii acestei cerinte, unul din documentele financiare descrise mai sus. , depunerea documentelor se poate face in oricare din formele original copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Documente solicitate ptr. indeplinirea cerintei: Formular nr. 6
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Experienta similara: indeplinirea cumulativa a urmatoarelor: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit: cel putin un contract de executie de lucrari pentru infrastructura rutiera cu o valoare de cel putin 6109432, 03 lei Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, pentru fiecare lucrare/serviciu se vor prezenta: -certificari de buna executie si/sau documente relevante din care sa reiasa: beneficiarul, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu, daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se vor prezenta documente relevante dincare sa reiese calitatea de subcontractare/ asociere, cu indicarea partii indeplinita de acestia
Cerinta 2.Personal cheie pt. executia contractului: Reprezentant Antreprenor ?dovada implicariiintr-un proiectdelucrari de infrastructura rutiera in cel putin 1 proiect .
Responsabil tehnic cu executia ? atestat de ministerul de resort, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
- Experienta profesionala a personalului (CV)-copii dupa diplomele de studii si certificatele profesionale obtinute(mentionate in CV);
- in vederea demnostrarii experientei din CV , ofertantului clasat pe locul intai i se va solicita documente emise de angajatori sau alte referinte
Cerinta 3.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Echipamentele si utilajele de mai jos sunt considerate ca nivel minim:
CENTRALA AER COMPRIMAT INCL.ACCESORIILE,
MOTOCOMPR.AER MOBIL JOASA PRESIUNE, CIOCAN PNEUM.(EXCLUSIV CONSUM AER), PERFORATOR ROTATIV PNEUM (EXCLUSIV CONS AER COMPR ) EXCAVATOR PE SENILE CU O CUPA CU MOTOR TERMIC, EXCAVATOR PE SENILE CU O CUPA CU MOTOR TERMIC, AUTOGREDER PINA LA, BULDOZER PE SENILE, BULDOZER PE SENILE, BETONIERA CU CADERE LIBERA ACTONATA CU MOTOR TERMIC, VIBRATOR DE INTERIOR PT.BETON ACTIONAT ELECTRIC, VIBRATOR UNIVERSAL CU MOTOR TERMIC, COMPACTOR AUTOPROP. PINA LA 12TF, COMPACTOR STATIC AUTOPROP., CU RULOURI(VALTURI), PLACA VIBRATOARE, MALAXOR MECANIC DE ASFALT, MOTOPOMPA, AUTOCISTERNA CU DISP.DE STROP CU M.A.J., TRACTOR PE SENILE DE, MACARA, MACARA PE PNEURI PINA LA, ECHIPAMENT DEFRISATOR PT.TRAC PE SENILE, REPARTIZOR ASFALT , LABORATOR DE INCERCARI.
Cerinta 4.Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul /subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/ acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora
Nota: Contractele incheiate intre Antreprenor si Subcontractanti vor devein anexe la contractul incheiat intre Autoritatea Contractanta si Antreprenor.
Ofertantul poate declara subcontractantii la nivel de oferta, conform celor mentionate anterior, sau poate inainta o lista spre aprobare pe perioada executiei. Autoritatea contractanta poate accepta un subcontractant, in timpul derularii contractului de achizitie publica, altul decat cei nominalizati in oferta, in cazul in care considera ca este in avantajul finalizarii contractului de lucrari si cu respectarea urmatoarelor conditii:
a) Pe parcursul derularii contractului, operatorul economic declarat castigator nu are dreptul de a introduce un subcontractant fara acceptul Autoritatii Contractante;
b) Ofertantul declarat castigator va incheia un contract cu subcontractantul in aceleasi conditii in care el a semnat contractul cu Autoritatea Contractanta;
c) Introducerea unui subcontractant nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Cerinta 5.Tert sustinator (daca este cazul).
In conformitate cu prevederile art.190 Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina
excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.
Angajament ferm al persoanei respective, , incheiat in forma autentica, prin
care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele
tehnice si profesionale invocate. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de
interese).? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte privind
experienta similara, reflectata prin prezentarea unei liste de lucrari, atunci
angajamentul ferm trebuire sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati in indeplinirea contractului sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului.
In situatiile prezentate mai sus, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile
cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.
Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele
solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in
conformitate cu prevederile art.36 din HG 925/2006. In conformitate cu art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere (Formular nr. 6 Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in
documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.
In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. 4si 5 din HG
nr. 925/2006 modificata prin HG 834/2009 pentru demonstrarea capacitatii
sale tehnice si / sau profesionale, acesta are obligatia de a prezenta pana la
data limita de depunere a ofertelor, in anexa la declaratia pe propria
raspundere, in mod obligatoriu datele din contractele de lucrari referitoare
la: beneficiarul, obiectul, valoarea, perioada de executie, caracteristici tehnice
ale contractului respectiv etc.
Precizari valabile pentru sectiunile III.2.1), III.2.2) si III.2.3) Modul de indeplinire a criteriilor de calificare, de catre ofertanti, se regaseste in Anexa II la Ordinul nr. 509 din 14 septembrie 2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie emis de catre ANRMAP. Aceasta Anexa este pusa la dispozitia operatorilor economici in sectiunea Formulare din Documentatia de Atribuire. Modul de obtinere a Documentatiei de Atribuire:
Autoritatea contractanta a publicat toata documentatia in SEAP. Toate clarificarile aferente proiectului vor fi postate pe adresa de internet http: //www.e-licitatie.ro si v r fi semnate de insusire si anexate la Oferta.
Toti operatorii economici vor avea acces la toate informatiile care vor apare pe parcursul derularii procedurii de achizitie.
Daca valorile prezentate in documente sunt exprimate in euro, pentru conversia in LEI se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv Documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala de
schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int) pentru anul in care documentul a fost emis. In cazul ofertantilor straini documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise insotite de traducere autorizata in limba romana.
Sistem de management al mediului implementat: certificat eliberat de
organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echivalente), valabile la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul executiei de lucrari pentru executant.Nota: Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre
membrii asocierii.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
Sistem de management al calitatii implementat: certificat de organisme de
certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau
standarde echivalente), valabile la data limita de depunere a ofertelor, in
domeniul executiei de lucrari pentru executant.Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru
conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite cumulativ de
membrii asocierii.Nota: Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documente solicitate ptr. indeplinirea cerintei: Formularul nr. 18Documente solicitate ptr. indeplinirea cerintei: -Formularul nr. 19, Formularul nr. 19A-Formularul nr. 20Documente solicitate ptr. indeplinirea cerintei: Formularul nr. 21Documente solicitate ptr. indeplinirea cerintei: Formularul nr. 22Documente solicitate ptr. indeplinirea cerintei: Formularele 17.a si/sau, 17.b, dupa cazFormular 17Formularul nr. 9, Formularul nr. 13Formular 14A--Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ISO 14001 sau standardeechivalente).Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ISO 9001 sautandarde echivalente)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2013 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI HOREA -STR VALEA ARAZII, NR 2, HOREA , COMUNA HOREA , JUDETUL ALBA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORI DESEMNATI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, MASURA 125B
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
VI.3) Alte informatii
Departajare oferte cu acelasi pret: a)In situatia in care doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.b) .Durata contract 9 luni.c)Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana aceasta va prezenta o imputernicire (Formular 3)d)In cazul ofertantilor straini documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise insotite de traducere autorizata in limba romana e) Toate documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie semnata in conformitate cu originalul f)In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele solicitate la Sectiunea III.2.1, III.2.2, III.2.3(pentru partea sa de implicare) g)Persoana imputernicita de ofertant sa participe la sedinta de deschidere va prezenta: ?Formular 3 Imputernicirea legala privind autorizarea semnarii ofertei si contractului Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului ?B.I./C.I./pasaport?copie.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte persoane, atunci se va prezenta o declaratie angajament , incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiareinvocate.Angajamentul ferm trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati, sustinatorul urmeaza sa se implice direct pentru finalizarea contractului. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinitain intregime de catre un singur tert sustinator.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA HOREA
Adresa postala: Str valea Arazii, nr 2 , Judetul Alba, Localitatea: HOREA, Cod postal: 517340, Romania, Tel. +40 258767008, Email: [email protected], Fax: +40 258767008
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2013 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer