Licitatie Publica - ACHIZITIA DE MATERIALE ABSORBANTE SI MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 22013/03.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj
Adresa postala: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210108, Romania, Punct(e) de contact: BORCAN DANIELA, Tel.0253/222035, Email: [email protected], Fax: 0253/222035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE MATERIALE ABSORBANTESI MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centre subordonate DGASPC Gorj din localitatile : Tg-Jiu, Tg Carbunesti, Novaci, Dobrita si Suseni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de materiale absorbante si medicamente grupate in doua loturi : lotul nr.1 materiale absorbante si lotul nr.2 medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21222120-2 - Scutece de unica folosinta (Rev.1)
24400000-8-Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona materiale absorbante si medicamente conform necesitatilor din documentatia de atribuire .
Valoarea estimata fara TVA: 280, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.08.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantia de participare 1404 RON din care :707 RON pentru materiale absorbante si 697 RON pentru medicamente;
-Garantia de buna executie :5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati / subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere , Certificat constatator si de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006, Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru ambele loturi : Autorizatia pentru livrarea produselor, Experienta similara, Declaratii cu dotari tehnice si de personal, Obligatii contractuale.Pentru lotul materiale absorbante se va depune si: ISO 9001 de la producator, ISO 14001 de la producator, Declaratie cu marcaj CE, Declaratii de conformitate CE pentru absorbante de incontinenta, scutece de copii si tampoane, Mostre .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: Suma va fi achitata in numerar la casieria autoritatii contractante odata cu ridicarea documentatiei de atribuire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2007 16:00
Locul: DGASPC GORJ, str. Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, et.3, camera 5, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al DGASPCGORJ
Adresa postala: Strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, judetul Gorj, Localitatea: Tg-Jiu, Cod postal: 210108, Romania, Tel.0253/215111, Fax: 0253/215111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 14:59