Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de materiale de curatenie


Anunt de participare numarul 136825/23.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Nica, Tel. +40 213193072, Email: [email protected], Fax: +40 213193072, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de materiale de curatenie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central ?Dr. Carol Davila?
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 286, 410.6 si 1, 061, 705RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se va incheia in functie de punerea la dispozitie a fondurilor bugetare un contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia demateriale de curatenie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39831210-1 - Detergenti pentru vase (Rev.2)
19640000-4-Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
24312120-1-Cloruri (Rev.2)
33711900-6-Sapun (Rev.2)
39224320-7-Bureti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1-min 2000 litri/max 24000 l;lot 2-min 2000 kg/max 6000 kg, lot 3-min 3000 kg/max 24000 kg, lot 4-min 1000 buc/max 9600 buc, lot 5-min 50 buc/max 250 buc, lot 6-min 6600 kg/max 13200 kg, lot 7-min 1000 litri/max 4800 l, lot 8-min 106560 buc/max 150000 buc, lot 9-min 72000 buc/max 110000 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 286, 410.6 si 1, 061, 705RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot 1-5253, 60lei, lot 2-1910, 40lei, lot 3-5253, 60lei, lot 4-477, 60lei, lot 5-14, 43lei, lot 6-3125, 89lei, lot 7-2388lei, lot8-1522, 35lei, lot 9-1182, 06leiGar de part se const cf art.86 alin.1 din HG 925/2006, prin viram banc sauinstrum de gar emis de o soc banc ori de asig.Pt IMM gar part poate fi const in cuant de 50%.In acest caz dovada const gar part va fi insotita de Declar pe propr rasp privind incadr in IMM.Gar part trebuie sa fie irevoc si emisa in fav SUUMC Dr.C Davila(Str. M Vulcanescu nr.88, sect 1, cod post 010825, Buc, Rom).Per de valab a gar part va fi cel putin egala cu per min de valab a ofert(90zile).Pervalab se va calc incepand cu data lim de depun a ofert.Autorit contr are dreptul de a retine gar part cf art87 din HG 925/06.In masurain care Consiliul respinge contest ca nefond, aut contr va retine contestatorului gar part in cond art 2781 alin 1.In cazul in care ofert opteaza pentru const gar part sub forma scris de gar banc, acest docum trebuie sa fie intocmit cf formular F10 din Sectiunea III Formulare.Viram bancar in fav SUUMC Dr.C Davila, in cazul in care ofert opteaza pentru const gar part prin aceasta modalit, se poate realiza in cont viram RO77TREZ7015005XXX000171 la Trez sect 1 Buc.Ordinul de plata reprez const gar part va fi depus cu cond confirm acestuia de catre banca emit, pana la data deschid ofert.Oper ec va depune diligentele neces const gar part tinand cont ca termen dintre data depun si confirm in extrascont al unitatii este de 4zile lucrat.Dovada const gar part va fi prez in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prez sub forma unui instrum de gar emis de o soc banc ori de asig, iar pt viram banc in cond confirm acestuia de catre organism mai sus mentionat.Aceste dovezi se prez pana cel tarziu la data si ora stabil pentru deschid ofert.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar part in cuantum, forma si avand per de valabil solic in docum de atribuire Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 10% din pretul contractului subsecventfara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 5% din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2)din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare ? asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea Formularului F.1. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Completarea Formularului F. 2. din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
ATENTIE: daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei
-Certificatul de participare la procedura de licitatie deschisa cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010-Prezentarea Formularului F.4. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
-Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006- Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare? la Fisa de date a achizitiei este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
Reprezentantul A.C. este domnul Ranetti Aurelian Emil.Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: director financiar-contabil Dumitrescu Gheorghe, director administrativ Nedelcu Alexandru, consilier juridic Boboc Daniela, consilier juridic Moldovanu Cristina, Miron Adrian, Nistor Marin, Ciocirlan Mihaela, Nica Georgeta, Preda Luminita , Anghelescu Andreea
-Declaratia de participare la procedura- Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare? la prezenta Fisa de date a achizitiei este obligatorie.
In cazul asocierii, pentru a beneficia de Prevederile Legii 346/2004, fiecare dintre membrii asocierii se va incadra in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
-Informatii privind asocierea-Operatorii economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
-faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei.
Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
Nota: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea , declaratie privind neincadrarea in sitiatia prevazuta la art. 691 din OUG 34 /2006 si declaratie privind neicadrarea in prevederile art 181 litera a, c1si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011
-Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local)-Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic.
Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?
Incadrarea ofertantului in conditiile prevazute de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinte obligatorii:
-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrul Comertului sau autorizatie pentru desfasurarea de activitati economice- Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertuluide pe langa instanta competenta.
Vor fi calificati doar operatorii economici care au in domeniu de activitate furnizarea produselor fac obiectul procedurii de achizitie.
Persoanele fizice autorizate/intreprinzatorii individuali si intreprinderile familiale vor prezenta autorizatie pentru desfasurarea de activitati economice in baza OUG nr.44/2008.
-Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit
Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
Ofertantul castigator va prezentapentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte detrasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand inobiectul de activitate furnizarea produselorcare sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Acord de subcontractare
Cerinta obligatorie:
Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, daca este cazul
Cerinta obligatorie: Un sistem de management al calitati: ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari privind etapa finala de lic el-Elem ofer care va face obiectul proces de reofert: pret unitar, fara TVA, in lei/unit masura-Inform la care vor avea acces ofert in cursul lic el: -Poate fi oprita desf urm runde, in cazul in care nu se imbunatateste ofer: DA-Ofert pot vedea cea mai buna of: DA-Ofert pot vedea nr de particip inscrisi la lic: NU-Lic se prelungeste automat in caz modif clasam: NU-Se va utiliza pasul de lic: NU-Cond in care ofert vor avea dreptul sa lic: lic el se va finaliza dupa desf rundei 2 a lic el-nr runde el: 2-lic el va incepe la 2 zile lucrat de la transm invit de particip-durata rundei este de 1 zi-intervalul dintre runde este de 1 zi-toti oper particip trebuie sa fie inreg online si sa detina certif de acces in SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2 1350 din 08.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2012 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite de catre operatorii economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Oferta poate fi retrasa si modif numai cu respect datei lim de depun a ofer.Ofertantul nu are dreptul de a retrage sau modif ofer dupa expirarea datei lim pt depunerea ofer, sub sanctiunea excluderii acestuia de la proced pt atrib contr si a pierderii gar pt particip.Ofer sunt declarate intarziate si respinse in sedinta de deschid daca sunt depuse dupa data si ora lim de depun a ofer sus-mentionata.La sedinta de deschid vor partic membrii comisiei de eval, expertii cooptati si reprez oper ec care vor prezo imputernicire din partea soc com pe care o reprezinta si copie dupa actul de identit.Modul de departajare a ofer cu pret egal: In cazul in care comis de eval constata ca au fost depuse ofer admisib cu pret unit egal la ofert clasati pe loc I, dupa organiz etap final de lic el, se va solic o noua propun fin in plic inchis, caz in care contr va fi atribuit ofert a carui noua prop fin are pretul cel mai scazut.In cazul in care comis de eval constata ca au fost depuse mai mult de 2 ofer admis cu pret unit egale de catre ofert clasati pe locul II/III, modul de departaj a acestora se va face prin solic unei prop fin in plic inchis, astfel incat ofert clasati pe locurile de mai sus sa nu fie afectati, respectiv noua prop fin sa nu fie egala sau mai mica decat ofer clasate pe loculI sau locurile I si II (in cazul egalit de pret la ofert clasati pe locul III).Noua prop fin se va depune laCompart Docum Clasif(registratura unitatii), cladirea Comandamentului, et1. Datele de depun ale prop fin si ale sedint de deschid ale acestora se vor comunica in solic transmisa de catre autorit contr.Daca, dupa sedinta de reofert solic de autorit contr in plic inchis, 2 sau mai multe ofer prezinta egalit de pret, atunci comis de eval va desemna castig ofer a carei pret de pornire a fost cel mai mic.Castig va fi desemnat prin aplic criteriului de atrib stabil in proced?pret cel mai scazut
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, alin. (1), lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 ? 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul autoritatii contractante ? Oficiul Contencios (Consilier juridic Boboc Daniela)
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Tel. +40 213195839, Fax: +40 213193072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer