Licitatie Publica - ACHIZITIA DE MATERIALE DE CURATENIE
Anunt de participare numarul 12938/04.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Adresa postala: B-DUL MARASTI 17 SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011461, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APROVIZIONARE, Tel.0745161332, In atentia: CORINA DICULESCU, Email: [email protected], Fax: 0213161602, Adresa internet (URL): B-DUL MARASTI NR.17 , SECTOR 1 , BUCURESTI
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Adresa postala: B-DUL MARASTI 17 , SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011461, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APROVIZIONARE, Tel.0213161600 / 113, In atentia: CORINA DICULESCU, Fax: 0213161602
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Adresa postala: B-DUL MARASTI 17 , SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011461, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APROVIZIONARE, Tel.0213161600 / 113, In atentia: CORINA DICULESCU, Fax: 0213161602
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE MATERIALE DE CURATENIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITAL ELIAS - MAGAZIA SPITALULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE DE MATERIALE DE CURATENIE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24500000-9 - Glicerina, sapunuri, detergenti, produse de curatat si de lustruit, parfumuri si produse de toaleta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATILE DE PRODUSE SINT SPECIFICATE IN CAIETUL DE SARCINI . VALOAREA ESTIMATA FARA TVA 130.500 RON
Valoarea estimata fara TVA: 130, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.06.2007 pana la 28.09.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 1000 RON . GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA TOTALA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CONTRACT CU CASA DE ASIGURARI A MUNICIPIULUI BUCURESTI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE . DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG 34/2006 .DECLARATIE DE CONFORMITATE. COD UNIC DE INREGISTRARE .CERTIFICAT CONSTATATOR. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA . CERTIFICAT FISCAL PENTRU PLATA TAXELOR LOCALE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2006 VIZAT DE ORGANUL DE RESORT . OFERTA SE POATE FACE PENTRU UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU PRINCIPALELE LIVRARI DIN ULTIMII TREI ANI . EXPERIENTA SIMILARA . INFORMATII GENERALE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA SPITALULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2007 12:00
Locul: SPITALUL ELIAS- SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI AUTORIZATI AI FIRMELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Adresa postala: Splai Independentei nr. 5 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021-332.35.64
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC SPITAL ELIAS
Adresa postala: B-dul Marasti 17 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011461, Romania, Tel.0213161600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2007 13:55