Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de materiale de endoprotezare - Proteze


Anunt de participare numarul 134335/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA ELIAS
Adresa postala: B-DUL MARASTI 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011461, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 213111032, Email: [email protected], Fax: +40 213111032, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de materiale de endoprotezare - Proteze
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.U.U.Elias, Bucuresti, Bd.Marasti, nr.17, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 082, 823.93 si 7, 030, 991.51RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de materiale de endoprotezare - Proteze
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Proteza totala de sold cimentata fara centrare in canalul medularmin. 100/max.300 buc
2.Proteza totala de sold cimentata cu centrare in canalul medularmin.50/max.200 buc
3.Proteza totala de sold necimentata acoperita cu titan porosmin.50/max.150 buc
4.Proteza totala de sold necimentata acoperita cu plasa de titanmin.25/max.75 buc
5.Proteza totala de sold hibrid tip ?resurfatare?.min.10/max.30 buc
6.Proteza de sold bipolara cimentatamin.10/max.30 buc
7.Proteza de sold bipolara necimentatamin.10/max.30 buc
8.Proteza totala de genunchi cimentata, posterostabilizata cu axa tripla de rotatie. min.100/max.400 buc
9.Proteza totala de sold de revizie modulara, necimentatamin.25/max.75 buc
10.Proteza totala de genunchi de reviziemin.5/max.15 buc
11.Proteza totala de sold, ?metal-metal? model ?big head?min.10/max.30 buc
12.Inele de ranforsare pt reviziile de cotilmin.5/max.15 buc
13.Plase de ranforsare pentru revizii de cotil.min.5//max.15 buc
14.Sisteme de ranforsare, fracturi periprotetice(cabluri, placi)min.30/max.100 set
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 082, 823.93 si 7, 030, 991.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Solicitata pentru fiecare lot in parte cu respectarea art.43/1 si a art.278/1 din OUG 34/2006, actualizata.Perioada de valabilitate a garantiei este de minim 60 de zile (cel putin egala cu termenul de valabilitate al ofertei).Garantia de participare se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.86 din HG 925/2006.Nu este permisa constituirea G.P. prin numerar la casierie.Formularul nr.12 din sectiunea "formulare" este orientativ.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respins contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conf.prev.art.278/1 din OUG 34/2006. Solicitata in cuantum de 5% din val.contractului subsecvent, doar in situatia in care valoarea acestuia depaseste pragul prev. la art.124 din OUG 34/2006 (art.89(3)).Garantia de participare se poate constitui prin orice mijloace asa cum sunt enumerate de art.90 din HG 925/2006.Nu este permisa constituirea G.Bex. prin numerar la casierie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat - Programul national de ortopedie P.N.8
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare
Persoanele implicate in procesul de evaluare/atribuire/aprobare sunt:
Prof.Dr.Doina Dimulescu - Manager
Ec.Marilena Serbanescu - Director Fin.Cont.
Ec.Dumitru Gherghe - presedinte (fara drept de vot)comisie intocmire documentatie si evaluare
Dr.Horia Orban - membru comisie intocmire documentatie si evaluare
Dr.Nicolae Gheorghiu - membru comisie intocmire documentatie si evaluare
Dr.Mihaela Dragusanu - membru comisie intocmire documentatie si evaluare
3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare5.Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice prin care se face dovada platii datoriilor6.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primariadin care face parte ofertantul, Directia General Economica, Directia Fiscala, Serviciul Impozite si Taxe Persoane Juridice, prin care se va face dovada platii datoriilor. 1.Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului2.Aviz de functionare si anexa eliberat de Ministerul Sanatatii Publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare celor solicitate in Cap.2 ? caietul de sarcini2.Recomandari din partea altor beneficiari3.Declaratie de conformitate privind calitatea produselor/componentelor pachetului cu specificatiiletehnice solicitate in caietul de sarcini.4.Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale si anexa, eliberat de Ministerul Sanatatii Publicesau Declaratie de conformitate a producatorului in care sa fie precizata conformitatea dispozitivului cu una in directivele europene in domeniu Directiva 93/42 CEE , Directiva 98/79 CEE , Directiva 90/385 CEE sau echivalent5.Certificat de inregistrare al reprezentantului autorizat si anexa eliberat de Ministerul Sanatatii Publice.
Mostre
Certificate care sa ateste implementarea de sisteme de management al calitatii pentru furnizor - ISO sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2002
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In situatia in care, se constata ca ofertele clasate pe primul loc, au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici, situati pe primul loc, a unor documente care vor contine noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
-termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256/2 din OUG 34/2006, acutalizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Universitar de Urgenta Elias - Serviciul Juridic
Adresa postala: Bd.Marasti, nr.17, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011461, Romania, Tel. +40 213161600, Email: [email protected], Fax: +40 213161602, Adresa internet (URL): www.spitalulelias.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer