Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de Materiale de instruire si Pregatire in Prim Ajutor de Baza


Anunt de participare numarul 89547/27.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE DIN ROMANIA
Adresa postala: STR.BISERICA AMZEI NR.29, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010393, Romania, Punct(e) de contact: VIORICA POPA, Tel.3176006, Email: [email protected], Fax: 3128452, Adresa internet (URL): www.crucearosie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de Materiale de instruire si Pregatire in Prim Ajutor de Baza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Societatii Nationale de Cruce Rosie din Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de materiale de pregatire si instruire in Prim Ajutor de Baza
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162000-5 - Material de instruire (Rev.2)
39162200-7-Materiale si echipamente de pregatire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I 55 manechine resuscitare adulti, 55 manechine resuscitare copii, 55 seturi trauma, 55 truse prim ajutor, 55 AED-uri, materiale consumabile pentru manechine pentru aproximativ 90 cursantiLotul II 55 notebook-uri cu soft de instruire
Valoarea estimata fara TVA: 339, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 4000 RON pentru Lotul 1 respectiv 4000 RON pentru Lotul 2. Garantia de buna executie care este in valoare de 1% din valoarea totala a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri SEE si fonduri de la Ministerul Sanatatii; Plata se va face prin OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere-subcontractare-cf art.44+45/OUG34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratia privind eligibilitatea.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG 34/2006.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.Certificatul Unic de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliu.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ofertantul va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea III Formulare Informatii Generale2. Se solicita Bilantul contabil la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
V.4. Capacitatea tehnica si/sau profesionala1. Ofertantul va completa Formularul nr. 8 din Sectiunea III Formulare Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Lista cuprinzand subcontractantii va fi insotita de acordul acestora de subcontractare .2. Ofertantul va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III Formulare Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Conditie obligatorie: Ofertantul va prezenta cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor / clientilor.4. Pentru produsele medicale, ofertantul va prezenta Certificat de marca CE sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva 93/42 sau echivalent.5. Ofertantul va prezenta Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice pentru activitatile de: import, comercializare si depozitare, reparare, verificare si punere in functiune.6. Ofertantul va completa Formularul nr. 6 din Sectiunea III Formulare privind Experienta similara, in care va include cel putin 3 contracte.7. Autorizarea din partea producatorului catre ofertant privind livrarea produselor solicitate in caietul de sarcini.8. Autorizatie de service si de garantie din partea producatorului catre ofertant.9. Declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului privind asigurarea instruirii personalului Autoritatii Contractante10. Ofertantul va prezenta specificatii tehnice, brosuri, cataloage sau alte documente relevante cu care sa se poata stabili gradul de conformitate al produselor ofertate cu cerintele din Caietul de Sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Calitatea produselor
40%
Descriere:
3.
Timpul de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2009 10:00
Locul: Societatii Nationale de cruce Rosie din Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana imputernicita a ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin fonduri SEE Proiect numarul RO 0053
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030828, Romania, Tel.021-310 46 41, Fax: 021-310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Splaiul Independetei nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319 51 80, Email: [email protected], Fax: 021-319 51 76, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SNCRR
Adresa postala: Strada Biserica Amzei Nr.29, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 010393, Romania, Tel.0213176006, Email: [email protected], Fax: 0213128452, Adresa internet (URL): www.crucearosie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2009 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer