Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de materiale geogril si geotextil


Anunt de participare numarul 137266/10.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - UM 02384
Adresa postala: SOSEAUA DE CENTURA, NR 44, Localitatea: Tunari, Cod postal: 077180, Romania, Punct(e) de contact: MARIUS GLAVAN, Tel. +40 213516540, In atentia: Filip Adrian, Email: [email protected], Fax: +40 213515539, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de materiale geogril si geotextil
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatea Deveselu, judetul Olt (aproximativ 10 km de orasul Caracal)
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 12 si 1, 055, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de materiale geogril si geotextil, pentru armare strat suport drum
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39541200-8 - Plase textile (Rev.2)
39561200-4-Tesaturi din plasa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimativa care face obiectul acordului-cadru (mp)1 Geotextil propilena minim 1 maxim 94.5002 Geogrila polietilena minim 1 maxim 84.700Cantitatea estimativa a unui singur contract subsecvent (mp)1 Geotextil propilena minim 1 maxim 94.5002 Geogrila polietilena minim 1 maxim 84.700
Valoarea estimata fara TVA: intre 12 si 1, 055, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: conform punctului nr. 5 din Anexa B ? Informatii privind loturile?.Forma de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO61TREZ4215005XXX002299 deschis la TREZORERIA Ilfovcod fiscal 13683878.Valabilitatea garantiei de participare: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de buna executie se constituie la semnarea fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie este de 10% din pretul contractului (subsecvent) de furnizare, fara T.V.A. si va fi valabila pe o perioada cu 15 zile mai mare decatperioada de valabilitate a contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului (subsecvent) de furnizare: Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, suma aferenta se va vira in contul RO61TREZ4215005XXX002299 deschis la TREZORERIA Ilfovcod fiscal 13683878
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare-bugetul de statPlata produselor achizitionate se va efectua numai in lei in contul de trezorerie, in termen de 60 de zile de la primirea documentelor de receptie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificatul de participare la procedura de licitatie deschisa cu oferta independenta intocmit conform Anexei nr. 1 la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta model formularul F1 din Sectiunea III ? Formulare- original.2. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii model formularul F2 din Sectiunea III - Formulare - original.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Pentru persoane juridice romane: 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii (model formularul F3 din Sectiunea III - Formulare) - original.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sarezulte ca furnizorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie certificata, din care sa rezulte ca furnizorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.6.Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform model formularul F4 din Sectiunea III - Formulare- original. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Seful Unitatii Militare 02384 Bucuresti ? Locotenent colonel ing. Cirlan Mihai, loctiitor - presedinte comisie mr.ing. Filip Marius-Adrian, membrii comisiei - sef logistica m.m. Dumitrascu Razvan, sef santier p.c.c. Badiceanu Mariana, sef atelier p.c.c. Aprodu Ion.7. Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completata conform model formularul F5 din Sectiunea III ? Formulare - original.
8.Declaratie privind calitatea de participant la procedura model formularul F10 din Sectiunea III ? Formulare Pentrupersoane juridiceromane:
Pentru persoane juridice romane: 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Documentele vor fi depuse in conformitate cu prevederile art. 5 alin 1 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.Certificatul constatator trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator al ofertantului clasat pe primul loc va fi prezentat in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pragul minim al cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) este inscris, in dreptul fiecarui lot, la punctul 5) din Anexa B Informatii privind loturile astfel:
Lotul 1 = 378.000 lei;
Lotul 2 =677.600 lei.Nota: Cuantumul cifrei de afaceri medii reprezinta cerinta minima de calificare si, in temeiul prevederilor art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, neindeplinirea acesteia conduce la considerarea ofertei ca fiind inacceptabila. Documentele vor fi depuse in conformitate cu prevederile art. 5 alin 1 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP. Atunici cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalemta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva. In situatia in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri neta medie se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani model formularul F9 din Sectiunea III ? Formulare - original- cel mult doua contracte care au avut ca obiect furnizarea de material similare care sa insumeze o valoare de 300.000 lei/lot.
Nota: In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
In caz de asociere, se va prezenta un Acord de asociere model formularul F11 din Sectiunea III ? Formulare.
Documentele vor fi depuse in conformitate cu prevederile art. 5 alin 1 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens , care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii tehnice sau standarde relevantevalabile in U.E.
Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse organismele abilitate in acest sens - copie legalizata sau copie certificata.
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii in vigoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, autoritatea contractanta va transmite, in SEAP, o solicitare de clarificare referitoare depunerea unor noi propuneri financiare imbunatatite, iar operatorii economici vor transmite raspunsul lor folosind facilitatile oferite de SEAP. Aceste propuneri financiare se pot imbunatati fara modificarea locurilor superioare din clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.Acestea se pot depune la C.N.S.C. si la registratura UM 02384 Bucuresti
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02523 Bucuresti - Sectia juridica si acte normative
Adresa postala: Bulevardul Drumul Taberei nr. 9-11, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel. +40 213195858, Fax: +40 213137057
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer