Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de materiale igienico sanitare


Anunt de participare (utilitati) numarul 113978/12.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Ana Ivanescu, Tel. 0722500570, Email:  [email protected], Fax:  0372871908, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere care desfasoara activitate sectoriala in baza unui drept special sau exclusiv
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia de materiale igienico sanitare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Dobrogea- Depozitul central, str. Tulcei nr. 135, Lumina, jud. Constanta;
Muntenia- Depozitul central, sos. Alexandriei 544, Bragadiru, jud. Ilfov;
Banat- Depozitul central Euroccooper, Cal. Aradului DJ 216 Bifurcatia 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 783, 964RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? sapun, crema de protectie, crema de curatire, detergent- S.C. Enel Distributie Banat S.A.?
Lot 2 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? perii de unghii, prosop de bumbac - S.C. Enel Distributie Banat S.A.?
Lot 3 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? sapun, crema de protectie, crema de curatire, detergent- S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A.?
Lot 4 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? perii de unghii, prosop de bumbac - S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A.?
Lot 5 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? sapun, crema de protectie, crema de curatire, detergent- S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.?
Lot 6 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? perii de unghii, prosop de bumbac - S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39830000-9 - Produse de curatat (Rev.2)
33711540-4-Creme sau lotiuni parafarmaceutice (Rev.2)
33711900-6-Sapun (Rev.2)
39514100-9-Prosoape (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul : Materiale igienico sanitare
Lot 1 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? sapun, crema de protectie, crema de curatire, detergent- S.C. Enel Distributie Banat S.A.?
Lot 2 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? perii de unghii, prosop de bumbac - S.C. Enel Distributie Banat S.A.?
Lot 3 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? sapun, crema de protectie, crema de curatire, detergent- S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A.?
Lot 4 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? perii de unghii, prosop de bumbac - S.C. Enel Distributie Dobrogea S.A.?
Lot 5 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? sapun, crema de protectie, crema de curatire, detergent- S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.?
Lot 6 ?ACHIZITIA DE MATERIALE IGIENICO SANITARE ? perii de unghii, prosop de bumbac - S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.?
Valoarea estimata fara TVA: 783, 964RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: lot 1:2400 lei /1200 lei IMM, lot 2:300 lei/150 lei IMM, lot 3:2000 lei/1000 lei IMM, lot 4:250 lei/125 lei IMM, lot 5:3000 lei/1500 lei IMM, lot 6:400 lei/200 lei IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere ( daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art 69 indice 1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale? in original/copie, valabile la data deschiderii ofertelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunal in original/copie legalizata.Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata.In conformitate cu art. 46 alin. 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2007, 2008, 2009)2) Informatii privind situatia financiara ? Formular F4. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2009 din bilantul ultimului an.In cazul in care Formularul F4 nu este vizat de D.G.F.P., acesta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare LOT in parte ofertantii vor prezenta o lista de contracte furnizare produse similare (furnizate in ultimii 3 ani), a caror valoare insumata va fi cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se va incheia de catre operatorul economic cu autoritatea contractanta pentru lotul respectiv.- 138.240 lei pentru lotul 1
- 16.380 lei pentru lotul 2
- 116.428, 8 lei pentru lotul 3
- 13.795, 6 lei pentru lotul 4
- 156.940, 8 lei pentru lotul 5
- 18.527, 6 lei pentru lotul 6
(Formular F5)Produsele cuprinse in aceasta lista vor fiinsotite de certificari de buna calitate emise de beneficiari. Produsele care nu sunt insotite de certificari de buna calitate nu se vor lua in considerare la insumarea valorilor. Certificarile de buna calitate vor preciza datele de contact ale beneficiarilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv. Prezentarea de certificari care nu au legatura cu contractele prevazute in liste, nu se iau in considerare.
2) Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului ? Formular F6 ? doar punctul 4.
3) Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul/ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, de protectie a muncii si PSI specifice produselor ofertate, prevazute in caietele de sarcini si de legislatia in vigoare si ca va respecta aceste norme pe parcursul indeplinirii contractului ? Formular F26.
4) Declaratie pe proprie raspundere in care se precizeaza ca ofertantul va livra doar materiale, produse si consumabile avizate de Ministerul Sanatatii, Ministerul Mediului si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, din categoria celor din caietul de sarcini, compatibile cu dotarile tehnice existente.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca oferta este depusa intr-o alta limba, va fi insotita de traducere autorizata in lb. romana.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2011 12:00
Locul: sediul ENEL - Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, Serviciul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari". Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la fax: 0372.871.908 sau e-mail [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 0722.500.570, Fax:  0372.871.908
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2011 17:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer