Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de materiale necesare producerii cartilor de identitate


Anunt de participare numarul 143392/01.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Maria, Tel. +40 214135559, In atentia: Pripon Florin, Email: [email protected], Fax: +40 214135559, Adresa internet (URL): http: //depabd.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de materiale necesare producerii cartilor deidentitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Obcina mare nr. 2, sector 6.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 288, 500 si 5, 770, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual (cel putin un contract subsecvent in anul 2013 si unul in 2014).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de materiale necesare producerii cartilor deidentitate conform cerintelor din Caietul de sarcini:
-hartie tip teslin sau echivalent;
-folie din material plastic cu elemente de secretizare, vizibile in UV, aplicate in sistem gravura.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22993200-9 - Hartie sau carton termosensibile (Rev.2)
19520000-7-Produse din plastic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata a se achizitiona in baza acordului/cadru:
1. Cantitate minima: 50.000 coli tip Teslin sau echivalent; 200.000 folii material plastic;2. Cantitate maxima: 1.000.000 coli tip Teslin sau echivalent;4.000.000 folii material plastic.Valoarea celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit este de 288500 lei, fara T.V.A., pentru cantitatea maxima de mai jos:
Cantitatea estimata a se achizitiona in baza contract subsecvent:
1. Cantitate minima: 25.000 coli tip Teslin sau echivalent; 100.000 folii material plastic;
2. Cantitate maxima: 50.000 coli tip Teslin;200.000 folii material plastic.
Valoarea estimata fara TVA: intre 288, 500 si 5, 770, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: 115.400 lei (in situatia in care ofertantii constituie garantia in alta moneda decat RON, echivalenta se va realiza la cursul B.N.R. valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor). Valabilitate: 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.Daca ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, valabilitatea garantiei va fi prelungita in mod corespunzator. Cuantum: 2% din valoarea contractului fara T.V.A. sau 1% in situatia in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM. Declaratia se va completa/prezenta in original (cf. modelului din Anexa 1 la Legea nr 346/2004. Forma de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in conformitate cu Formularul nr. 13; b)virament bancar (se va utiliza contul: RO47TREZ7065005XXX008549 deschis la Trez. Sector 6 Bucuresti, cod fiscal 26362870); c)depunere in numerar la casieria de la sediul A.C. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei (in cuantum/forma/perioada de valabilitate solicitate in DA), vor fi respinse cf art. 33 alin. (3) lit. b) din H.G. nr. 925/2006. Originalul scrisorii de garantie/dovada constituirii se va depune in plic separat, la sediul A.C., impreuna cu oferta. Garantia poate fi executata de catre A.C. cf prev legale aplicabile, iar eliberarea acesteia se realizeaza cf art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Daca CNSC respinge pe fond contestatia/contestatorul renunta la contestatie, AC va retine din garantie suma de 8.136, 99 lei (5.770.000-4.200.001=1.569.999; 1.569.999*0, 01%=156, 99; 156, 99+7.980=8.136, 99), cf art. 278^1 lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau in 5% in situatia in care furnizorul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, in baza art.16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Conform prevederilor art. 90 alin. (1) coroborat cu art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006, garantia de buna executie se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conform Formularului nr. 11.Garantia se poate constitui si prin depunerea unei sume de bani la casieria situata la sediul D.E.P.A.B.D., cf art. 90 alin. (2) din H.G. nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura(lider/independent, asociat, subcontractant). Ofertant tb depuna, in original, Formular 1. Cerinta 2: Declaratie privind eligibilitatea (lider/independent, asociat, tert sustinator. Ofertantul tb sa depuna, in original, Formular 2. Cerinta 3: Declaratie privind neincad la art. 181 din OUGnr 34/2006(lider/independent, asociat, tert sustinator).Ofertant tb sa depuna, in original, Formular 3. Cerinta 4: Certificat de atestare fiscala sau echivalent(lider/independent, asociat). Ofertant tb sa depuna Certificat de atestare/echivalent elib. de organul de administrare fiscala al UAT de pe raza careia SC isi are sediul social. Din continut tr. sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original/copie legalizata/copie lizibila cu ment. ?conf. cu originalul?). Cerin?a 5: Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent(lider/independent, asociat). Ofertantul tb sa depuna Certificatul sau echivalent, din continutul caruia tb. sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (in original/copie legalizata/ copie lizibila cu ment. ?conf cu originalul?). Se pot prezenta orice alte acte doveditoare echivalente cf art. 182 din OUG nr 34/2006. Cerinta6: Declaratie privind neincadrarea la art. 69^1 din OUGnr 34/2006 (lider/independent, asociat, subcontractor, tert sustinator). Ofertantul tb sa depuna, in original, Formular 12.Persoane cu functii de decizie: Florin-Dumitru Baba ? Imputernicit Director; Gina-Laura Cusa ? Imputernicit Director Adjunct; Radu-Doru-Ioan Salajan - Imputernicit Director Adjunct; Badea Emanoil ? Imputernicit sef Serviciu Juridic si Secretariat; Manescu Ovidiu-Daniel ? Contabil Sef; Alexandru Maria ? Sef Birou Achizitii;Zemba Cristina-Mihaela ? Sef Serviciu Logistic; Otobacu Mihai - Sef Birou Inginerie de Sistem si Comunicatii. Cerinta 7: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (lider/independent, asociat). Ofertantul tb sa depuna, in original, Formular 4. Cerinta: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei? ONRC sau echivalent(lider/independent, asociat). Ofertantul tb sa depuna Certificatul (original/copie legalizata /copie lizibila cu ment ?conf cu originalul?). Informatiile din certificat tb sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din continut tb sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate, obiectul de activitate, respectiv comertul/vanzarea produselor care fac obiectul achizitiei. Ofertantii clasati pe primele 3 locuri tb sa prezinte certificatul in original/copie legalizata, inainte de data intocmirii raportului procedurii. Se pot prezenta alte acte doveditoare, cf art 183 din OUG nr 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1:
Declaratie privind cifra globala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati.
(lider/independent, asociat)
Ofertantul tb sa depuna in original Formular 5 si sa faca dovada realizarii cifrei globale de afaceri de cel putin 577000 lei, fara T.V.A.). Pt IMM cifra se considera indeplinita la 50% din cuantumul stabilit. Pt echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Cerinta 2: Bilanturi contabile
(lider/independent, asociat)Ofertantul tb sa depuna Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani financiari incheiati. In cazul asocierii, cerintele vor fi indeplinite de toti membrii. Se pot prezenta orice alte documente, cfart 184 alin 2 din OUG nr 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul tb sa depuna in original Formular 5 si sa faca dovada realizarii cifrei globale de cel putin 577000 lei, fara T.V.A.). Pt IMM cifra se considera indeplinita la 50% din cuantumul stabilit. Pt echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantul tb sa depuna Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani financiari incheiati. In cazul asocierii, cerintele vor fi indeplinite de toti membrii. Se pot prezenta orice alte documente, cfart 184 alin 2 din OUG nr 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta1: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.(lider/asociat, independent).
Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Formularulnr. 6 si anexa la acesta, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin 1 (unui) contract prin care sa se confirme furnizarea de produse similare a caror valoare sa fie de cel putin 288.500 lei, fara T.V.A., pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat livrari partiale sau finale.
Cerinta 2: Experienta similara.(lider/asociat, independent)Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 6A (in original).Cerinta 3: Mostre ale produselor ofertate(lider/asociat, independent)
Ofertantul trebuie sa prezinte pana la data limita de depunere a ofertelor mostre ale produselor ofertate, respectiv:
-4 coli de hartie tip teslin sau echivalent, preperforata, format A4;
- 10 folii din material plastic, preperforate si inscriptionate conform cerintelor din caietul de sarcini.
Cerinta 4: Mostrele vor fi insotite de certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar, prin referire la specificatiile tehnice din caietul de sarcini(lider/asociat, independent).
Ofertantul trebuie sa prezinte pana la data limita de depunere a ofertelor rapoarte de incercari sau alte documente emise de laboratoare neutre, acreditate, care sa ateste caracteristicile tehnice specificate la pct. V, subpct. V.1. si V.2. din caietul de sarcini, respectiv: un raport pt hartia tip Teslin sau echivalent; un raport pt foliile din material plastic (original/copie legalizata/copia lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). In cazul asocierii, cerintele se considera indeplinite in mod cumulativ.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Formularulnr. 6 si anexa la acesta, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea a cel putin 1 (unui) contract prin care sa se confirme furnizarea de produse similare a caror valoare sa fie de cel putin 288.500 lei, fara T.V.A., pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat livrari partiale sau finale.Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 6A (in original).Ofertantul trebuie sa prezinte pana la data limita de depunere a ofertelor mostre ale produselor ofertate, respectiv: -4 coli de hartie tip teslin sau echivalent, preperforata, format A4;
- 10 folii din material plastic, preperforate si inscriptionate conform cerintelor din caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa prezinte pana la data limita de depunere a ofertelor rapoarte de incercari sau alte documente emise de laboratoare neutre, acreditate, care sa ateste caracteristicile tehnice specificate la pct. V, subpct. V.1. si V.2. din caietul de sarcini, respectiv: un raport pt hartia tip Teslin sau echivalent; un raport pt foliile din material plastic (original/copie legalizata/copia lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). In cazul asocierii, cerintele se considera indeplinite in mod cumulativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3764546
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sectorul 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor (se recomanda maxim 2 persoane); Membrii comisiei de evaluare din partea AC; Reprezentantii U.C.V.A.P.(dupa caz).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara/capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea un tert, acesta tb sa depuna un Angajament ferm incheiat in forma autentica (cf art 186 si art 190 din OUG nr 34/2006) si Declaratia privind neincadrarea la art. 69^1 din ordonanta (Formular 12). Din angajament tb sa reiasa ca tertul sustinator va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare/tehnice/profesionale de referinta. Persoana care asigura sustinerea financiara, tehnica/profesionala nu tb sa se afle in situatiile prev art 180 si art 181 lit a), c^1 si d) din OUG nr. 34/2006 (Se depune Formular 2; Formular 3).2. In cazul unei asocieri, ofertantul tb sa depuna Acordul de asociere, Declaratia de asociere, Lista cuprinzand asociatii (Formular 15), Imputernicire scrisa (Se depune Formular 9 si Formular 9^1) si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta (Formular 12).3. In cazul subcontractarii, ofertantul tb sa depuna: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular 1); Lista cu subcontractantii (Formular 14); Formular 12 ? Declaratie privind neincadrarea in prev art 69^1 din ordonanta.4. Documentele depuse in copie/copie lizibila cu ment ?conf cu originalul? solicitate in FDA, tb sa aiba, pe langa semnatura, mentionat in clar numele si prenumele persoanei semnatare (nu se admit prescurtari). Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.5. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza dupa consultarea, in scris si dupa reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru; AC va solicita op. ec. sa transmita Formular 8 si Formular 8A (oferta se prezinta, in scris, in plic inchis, sigilat, insotita de o Scrisoare de inaintare, iar continutul ei ramane confidential pana cand termenul limita stipulat pentru deschidere a expirat). Prin urmare, contractul se atribuie in baza pretului cel mai scazut ofertat in cadrul reluarii competitiei sau in baza pretului cel mai scazut, stipulat in cadrul acordului-cadru, in situatia in care, in urma reluarii competitiei nu au fost imbunatatite preturile ofertate in cadrul procedurii de atribuire.6. A.C. pune la dispozitie op ec mostre ale produselor: o folie din material plastic, preperforata; o coala de hartie tip Teslin sau echivalent, preperforata, in baza unei Imputerniciri scrise si a unui Angajament privind restituirea acestora (cf Formular 17)din partea reprezentantului operatorului economic, inregistrate, semnate si stampilate. Mostrele se ridica de la sediul A.C. din Buc. str. Obcina Mare nr. 2, sect 6; luni-vineri; ora 09:00-15:00. Este obligatorie restituirea mostrelor pana la data limita de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI SECRETARIAT
Adresa postala: Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Tel. +04 214403074, Email: [email protected], Fax: +04 214403074, Adresa internet (URL): http: //depabd.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer