Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de materiale necesare producerii cartilor de identitate


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
5.770.000 RON

Castigatorul Licitatiei: Asocierea SC ELTRONIS SRL - Filtrona C&SP Ltd
Anunt de atribuire numarul 143392/03.08.2013
Informatii anunt de participare asociat 138907
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Maria, Tel. +40 214135559, In atentia: Pripon Florin, Email: [email protected], Fax: +40 214135559, Adresa internet (URL): http: //depabd.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de materiale necesare producerii cartilor deidentitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Obcina Mare nr.2,
sector 6, ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de materiale necesare producerii cartilor deidentitate conform cerintelor din Caietul de sarcini: -hartie tip teslin sau echivalent;
-folie din material plastic cu elemente de secretizare, vizibile in UV, aplicate in sistem gravura.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22993200-9 - Hartie sau carton termosensibile (Rev.2)
19520000-7-Produse din plastic (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 770, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3764546
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S087-147742din04.05.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3764857/4109 Denumirea: Achizitia de materiale necesare producerii cartilor de identitate
V.1) Data atribuirii contractului 31.07.2013
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea SC ELTRONIS SRL - Filtrona C&SP Ltd
Adresa postala: mun. Oradea, str. Sucevei nr.51, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410075, Romania, Tel. +04 0359 199833, Email: [email protected], Fax: +04 0359 199833, Adresa internet (URL): www.eltronis.com
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 5770000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 5770000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara/capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea un tert, acesta tb sa depuna un Angajament ferm incheiat in forma autentica (cf art 186 si art 190 din OUG nr 34/2006) si Declaratia privind neincadrarea la art. 69^1 din ordonanta (Formular 12). Din angajament tb sa reiasa ca tertul sustinator va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare/tehnice/profesionale de referinta. Persoana care asigura sustinerea financiara, tehnica/profesionala nu tb sa se afle in situatiile prev art 180 si art 181 lit a), c^1 si d) din OUG nr. 34/2006 (Se depune Formular 2; Formular 3).2. In cazul unei asocieri, ofertantul tb sa depuna Acordul de asociere, Declaratia de asociere, Lista cuprinzand asociatii (Formular 15), Imputernicire scrisa (Se depune Formular 9 si Formular 9^1) si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta (Formular 12).3. In cazul subcontractarii, ofertantul tb sa depuna: Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular 1); Lista cu subcontractantii (Formular 14); Formular 12 ? Declaratie privind neincadrarea in prev art 69^1 din ordonanta.4. Documentele depuse in copie/copie lizibila cu ment ?conf cu originalul? solicitate in FDA, tb sa aiba, pe langa semnatura, mentionat in clar numele si prenumele persoanei semnatare (nu se admit prescurtari). Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana.5. Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza dupa consultarea, in scris si dupa reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru; AC va solicita op. ec. sa transmita Formular 8 si Formular 8A (oferta se prezinta, in scris, in plic inchis, sigilat, insotita de o Scrisoare de inaintare, iar continutul ei ramane confidential pana cand termenul limita stipulat pentru deschidere a expirat). Prin urmare, contractul se atribuie in baza pretului cel mai scazut ofertat in cadrul reluarii competitiei sau in baza pretului cel mai scazut, stipulat in cadrul acordului-cadru, in situatia in care, in urma reluarii competitiei nu au fost imbunatatite preturile ofertate in cadrul procedurii de atribuire.6. A.C. pune la dispozitie op ec mostre ale produselor: o folie din material plastic, preperforata; o coala de hartie tip Teslin sau echivalent, preperforata, in baza unei Imputerniciri scrise si a unui Angajament privind restituirea acestora (cf Formular 17)din partea reprezentantului operatorului economic, inregistrate, semnate si stampilate. Mostrele se ridica de la sediul A.C. din Buc. str. Obcina Mare nr. 2, sect 6; luni-vineri; ora 09:00-15:00. Este obligatorie restituirea mostrelor pana la data limita de depunere a ofertelor.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC SI SECRETARIAT
Adresa postala: Str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Tel. +04 214403074, Email: [email protected], Fax: +04 214403074, Adresa internet (URL): http: //depabd.mai.gov.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer