Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de materiale necesare producerii cartilor de identitate


Anunt de participare numarul 115172/08.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala:  Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061593, Romania, Punct(e) de contact:  Iacob Marian Danut, Tel. 021/413.55.59, In atentia:  Iacob Marian Danut, Email:  [email protected], Fax:  021/413.55.59, Adresa internet (URL):  http: //depabd.mai.gov.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de materiale necesare producerii cartilor de identitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia pentru Evidenta Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, cod postal 061593
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 300, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui in functie de necesitatile obiective de produse si de frecventa alocarii fondurilor financiare de la bugetul de stat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de hartie tip Teslin sau echivalent, preperforata, format A4 si folii din material plastic, preperforate, care sa contina elemente de secretizare, vizibile in U.V., aplicate in sistem gravura.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22993200-9 - Hartie sau carton termosensibile (Rev.2)
19520000-7-Produse din plastic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
D.E.P.A.B.D. estimeaza ca va achizitiona, in baza acordului-cadru, urmatoarele cantitati maxime de produse: 1000000 hartie tip Teslin sau echivalent, preperforata, format A4; 4000000 folii din material plastic, preperforate, care sa contina elemente de secretizare, vizibile in U.V., aplicate in sistem gravura.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 53000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se face prin ordin de plata, in perioada 24-31 a fiecarei luni, conform prevederilor art. 36 din OUG nr. 34/2009 cu privire la reglementarea unor masuri financiar-fiscale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea
2) Declaratie privind ne/incadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006
3) Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de Ministerul Finantelor
4) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul Impozite si Taxe Locale a primariei
5) Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei
6) Certificat constatator emis, cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7) Bilantul contabil la data de 30.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil
8) Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri raportata la ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea de 2782500 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
10) Dovada indeplinirii a cel putin unui sau mai multor contracte similare, care sa se regaseasca in lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani
11) Declaratie referitoare la dotarile specifice
12) Declaratie privind informatiile referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate
13) Certificarea sistemului de management al calitatii detinut de catre producatorul de hartie si folie
14) Certificarea sistemului de management al calitatii detinut de catre ofertant
15) Rapoarte de incercari privind atestarea caracteristicilor tehnice ale hartiei si foliei din plastic, emise de laboratoare neutre acreditate ori dosarul tehnic al producatorului
16) Mostre
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru pct 16) ofertantii vor prezenta mostre ale produselor: - minim 5 coli de hartie, pretiparita, format A4;
- minim 20 folii din material plastic, la formatul solicitat in caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare in Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1997314/ 07.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.03.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- persoanele delegate, in baza unei imputerniciri scrise, inregistrata, semnata si stampilata de conducerea societatii ofertante; - comisia de evaluare, desemnata din partea autoritatii contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul D.E.P.A.B.D.
Adresa postala:  str. Obcina Mare nr. 2, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061593, Romania, Tel. 021.440.30.74, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  http: //depabd.mai.gov.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.02.2011 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer