Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de materiale necesare producerii cartilor de identitate


Anunt de participare numarul 47693/26.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL NATIONAL PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR
Adresa postala: Str. Obcina Mare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA-MIHAELA ZEMBA, Tel.4403072, In atentia: Alexandru Maria, Email: [email protected], Fax: 4403072, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
INEP - Serviciul Logistic - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Obcina Mare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Maria, Tel.021.440.30.72, In atentia: Alexandru Maria, Email: [email protected], Fax: 021.440.30.72
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
INEP - Serviciul Logistic - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Obcina Mare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Maria, Tel.021.440.30.72, In atentia: Alexandru Maria, Email: [email protected], Fax: 021.440.30.72
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
INEP - Serviciul Logistic - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Obcina Mare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Maria, Tel.021.440.30.72, In atentia: Alexandru Maria, Email: [email protected], Fax: 021.440.30.72
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de materiale necesare producerii cartilor de identitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, Str. Obcina Mare, nr.2, sector 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de materiale specifice producerii cartilor de identitate:
hartie tip Teslin sau echivalent, preperforata, format A4;
folii din material plastic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
21121320-6 - Hartie sau carton termosensibile (Rev.1)
25213500-2-Folii din plastic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
650.000 de coli, hartie tip Teslin sau echivalent, preperforata, format A4, cod C.P.V. 21.12.13.20-6;
2.600.000 de folii din material plastic, cod C.P.V. 25.21.35.00-2.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 340, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 46800 lei.Garantie de buna executie in procent de 7% din valoarea contractului, fara TVA, in lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia, asociere care va fi legalizata, in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe propria raspundere (de eligibilitate); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de M.F.P.D.G.F.P.C.F.S.; Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia de impozite si taxe a primariei; Certificat de inregistrare emis de O.R.C. din cadrul Ministerului Justitiei, sau echivalent pentru operatorii economici din strainatate; Certificat constatator emis de catre O.R.C. din cadrul Ministerului Justitiei, sau echivalent pentru operatorii economici din strainatate (pentru persoane juridice straine:
- documente/certificate oficiale din care sa rezulte atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional).
Documentele de mai sus sunt detaliate la pct. VI.1 si VI.2 din Sectiunea I - "Fisa de date a achizitiei"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatiile financiare din anii precedenti, vizate si inregistrate de organele competente:
- Ofertantii vor prezenta copii ale situatiilor financiare la data de: 31.12.2005, 31.12.2006 si31.12.2007;
- in cazul in care situatiile financiare la 31.12.2007 nu au fost intocmite, iar termenul impus laart. 35 alin. (1) si (1^1) din Legea. nr. 82/1991 a contabilitatii, cu modificarile si completarile ulterioare, nu a fost depasit, ofertantul va prezenta, in mod obligatoriu, raportarile contabile la data de 30.06.2007.
b) Fisa de informatii generale.
Documentele de mai sus sunt detaliate la pct. VI.3 din Sectiunea I - "Fisa de date a achizitiei"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare de 2.340.000 lei, fara T.V.A., echivalent a 630.727, 76 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii privind experienta similara;
b) Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;
c) Declaratie referitoare la dotarile specifice: utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe;
d) Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat;
e) Tabel cu numele si prenumele persoanelor care vor fi direct responsabilede indeplinirea contractului.
Documentele de mai sus sunt detaliate la pct. VI.4 din Sectiunea I - "Fisa de date a achizitiei"
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1- operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a incheiat cel putin un contract de furnizare a unor produse similare, in ultimii 3 ani (01.01.2005 31.12.2007);2- operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii obligatiilor contractuale prin prezentarea urmatoarelor documente: o copie a contractului de furnizare; copii ale documentelor de receptie incheiate pe timpul derularii contractului (facturi fiscale, procese-verbale, etc.);3- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 36^1, alin.1 din H.G. nr. 925/2006, sau recomandari din partea clientilor beneficiari ai contractelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
428595/17.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S12-014138 din 18.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Imputernicire, in forma scrisa, din partea operatorului economic, care va fi inregistrata, semnata si stampilata. Plata se va face la casieria INEP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 10:30
Locul: INEP, Bucuresti, str. Obcina Mare nr.2, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1)Comisia de evaluare, din partea INEP;2)Persoanele delegate, din partea operatorilor economici(in baza unei imputerniciri: scrisa, inregistrata, semnata si stampilata de conducerea S.C.).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Utilizarea cailor de atac si termenele de exercitare a acestora sunt prevazute la cap.IX - Sectiunea I-IX din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica..., cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INEP - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Obcina Mare, nr.2, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Tel.021.440.30.74, Email: [email protected], Fax: 021.413.50.49
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2008 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer