Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de materiale necesare producerii cartilor de alegator.


Anunt de participare numarul 93812/04.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Adresa postala: str. Obcina Mare nr. 2, sectorul 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061591, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Daniel-Stefan, Tel.021/413.55.59, In atentia: Alexandru Maria, Email: [email protected], Fax: 021/413.55.59, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de materiale necesare producerii cartilor de alegator.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, Sector 6.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 138, 000 si 506, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: D.E.P.A.B.D. va incheia unul sau mai multe contracte subsecvente in functie de necesitatile obiective de produse si de frecventa alocarii fondurilor financiare de la bugetul de stat.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de materiale necesare producerii cartilor de alegator, respectiv:
- coli, hartie, pretiparita, format A4;
- folii, din material plastic, buzunar pentru laminatoare (realizata prin gruparea a doua folii simple a cate 100 de microni fiecare), format A4.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22993200-9 - Hartie sau carton termosensibile (Rev.2)
19520000-7-Produse din plastic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
D.E.P.A.B.D. estimeaza ca va achizitiona in baza acordului-cadru urmatoarele cantitati de materiale: - minim 300.000/maxim 1.100.000 de coli, hartie, pretiparita, format A4;
- minim 300.000/maxim 1.100.000 folii din material plastic, buzunar pentru laminatoare (realizata prin gruparea a doua folii simple a cate 100 de microni fiecare) format A4
Cantitatea minima estimata reprezinta si cantitatea estimata a se achizitiona in baza primului contract subsecvent.
Valoarea estimata fara TVA: intre 138, 000 si 506, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare la procedura de 10.120 lei; 2% din valoarea acordului-cadru, fara TVA;
- garantie de buna exectie, respectiv 7% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat; plata prin OP.Plata se va face in perioada 24-31 a fiecarei luni, in conformitate cu prev. art. 36 din OUG nr. 34/2009, cu privire la reglementarea unor masuri financiar-fiscale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii se pot asocia, asociere care va fi legalizata in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, conform Formularului nr. 1
2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, conform Formularului nr. 2
3)Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul general, eliberat de M.F.P.
4)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Directia de impozite si taxe a primariei5)Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei
6) Certificat constatator emis, cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de catre Oficiul Registrului Comertului din cadrul Ministerului Justitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
7)Situatiile financiare din anii precedenti, vizate si inregistrate de organele competente:
ofertantii vor prezenta copii ale situatiilor financiare la data de: 31.12.2007 (bilant contabil), 31.12.2008 (bilant contabil) si31.12.2009 (alte situatii financiare).
8)Fisa de informatii generaleconform Formularului nr. 3 anexat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare de 138.000 lei, echivalentul a 33.478 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9)Fisa de informatii privind experienta similara, conform Formularului nr. 4 anexat.
10)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate, in ultimii 3 ani
11)Declaratie referitoare la dotarile specifice12)Declaratie privind personalul/organismul tehnic de care dispune ofertantul
13)Certificarea sistemului calitati-ISO 9001/2000, detinut de ofertant
14)Rapoarte de incercari pentru hartie si folie emise de laboratoare autorizate15) Mostre ale produselor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ptr.pct) 9 ... experienta similara: - ofertantul va prezenta o copie a unui contract de furnizare de produse similare (incheiat in ultimii 3 ani).Ptr. pct) 15 Ofertantul va prezenta: - minim 6 coli hartie, pretiparite, format A4;
- minim 6 folii din material plastic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In "Documentatia de atribuire", care este atasata prezentului anunt - "Fisa de date a achizitiei", la pct III, lit b) - "Informatii ...(LE)"
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2149196/01.02.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.02.2010 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.02.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.02.2010 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2, Sector 6.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- persoanele delegate, in baza unei imputerniciri scrise, inregistrata, semnata si stampilata de conducerea societatii ofertante;
- comisia de evaluare desemnata din partea autoritatii contractante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): http: //wwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/311.80.90, Fax: 021/311.80.95
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din D.E.P.A.B.D.
Adresa postala: str. Obcina Mare ne. 2, sectorul 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061593, Romania, Tel.021/440.30.74, Email: [email protected], Fax: -, Adresa internet (URL): www.evidentapersoanelor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2010 16:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer