Licitatie Publica - Achizitia de materiale pentru siguranta circulatiei
Anunt de participare numarul 120295/30.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email: [email protected], Fax: 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Asistenta tehnica pentru Supervizarea lucrarilor pe parcursul executiei si dirigentie de santier la proiectul « Reabilitareasistemului de termoficare in municipiul Iasi in vederea conformarii cu standardele de mediu privind emisiile in atmosfera si pentru cresterea eficientei energetice in alimentarea cu caldura urbana »
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asistenta tehnica pentru Supervizarea lucrarilor pe parcursul executiei si dirigentie de santier la proiectul « Reabilitareasistemului de termoficare in municipiul Iasi in vederea conformarii cu standardele de mediu privind emisiile in atmosfera si pentru cresterea eficientei energetice in alimentarea cu caldura urbana » - conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asistenta tehnica pentru Supervizarea lucrarilor pe parcursul executiei si dirigentie de santier la proiectul « Reabilitareasistemului de termoficare in municipiul Iasi in vederea conformarii cu standardele de mediu privind emisiile in atmosfera si pentru cresterea eficientei energetice in alimentarea cu caldura urbana » - conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 242, 959RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune: 50%, Bugetul national: 45%, Bugetul local: 5%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Cazier judiciar
Declaratie privind inexistenta starii de faliment
Certificat pentru plata CAS
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, in original sau copie conform cu originalul
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie pe proprie raspundere privind situatia personala
Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12. 2008, 31.12.2009, 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competenteFisa de Informatii generaleCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) in valoare de minim 10.000.000lei
Scrisoare de bonitate bancara
Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe 3 luni: echivalent 127.000 euro .Sau
Declaratie pe proprie raspundere cu privire la posibilitatea asigurarii finantarii lucrarilor cu resurse financiare proprii timp de 3 luni, in limita sumei de 127.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principale prestari de servicii similare din ultimii 3 aniExperienta similara: Ofertantul a derulat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult 2 (doua) contracte de prestari servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii, din care cel putin unul pentru supraveghere de lucrari conform conditiilor de contract. Valoarea cumulata a celor doua contracte trebuie sa fie de cel putin 5.242.959 lei.
Prezentare copie contract, proces-verbal de receptie finala, recomandari din partea beneficiarilor, in original sau copie ?conform cu originalul?
Lista personalului responsabil ?cheie? in indeplinirea contractului o echipa formata din: 1 Lider de Proiect, 1 Inginer Asigurarea Calitatii, 2 Ingineri Rezidenti, 1 Inginer de proces cuexperienta profesionala de minim 3 ani
Pentru expertii cheie se vor prezenta: Curriculum vitae pentru fiecare expert cheie, Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV-uri, copii ale certificatelor emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute.
Declaratie de disponibilitate pentru fiecare expert cheie propusLista cuprinzand subcontractantii
Informatii privind asociatii
Certificat ISO 9001 sau echivalent
Certificat ISO 14001 sau echivalent
Informatii privind Protectia mediului
Informatii privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2011 12:00
Locul: Primaria Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel mare si Sfant nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu 2007- 2013 Axa Prioritara 3Cod CCI: 2009RO161PR025
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 034008, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: b-dul Stefan cel mare si Sfant nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700060, Romania, Tel. 0232267582 - 189, Email: [email protected], Fax: 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2011 11:34