Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de materiale pietroase (diverse tipuri de piatra si sorturi), FRANCO BENEFICIAR.


Anunt de participare numarul 148152/26.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
REGIA NATIONALA A PADURILOR -ROMSILVA DIRECTIA SILVICA SUCEAVA
Adresa postala: bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720224, Romania, Punct(e) de contact: Birou investitii, Tel. +40 230217685, In atentia: ing.Atitienei Iulian, Fax: +40 230521783
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania, Punct(e) de contact: .
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SEAP
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura si exploatari forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de materiale pietroase (diverse tipuri de piatra si sorturi), FRANCO BENEFICIAR.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozite din cadrul subunitatilor Directiei Silvice Suceava
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de materiale pietroase cu transport inclus (diverse tipuri de piatra si sorturi, antiderapant), la BENEFICIAR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212000-0 - Granule, criblura, nisip fin, pietre mici, pietris, piatra faramitata si concasata, amestecuri de piatra, amestec de nisip si pietris si alte agregate (Rev.2)
60112000-6-Servicii de transport rutier public (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
30250 tone {(5900 to piatra sparta 16-25 mm, 10200 to piatra sparta 25-63 mm, 4150 to piatra sparta 63-120 mm, 1200 to sort concasat 0-63 mm, 5200 to refuz de ciur > 63 mm, 2300 to sort 16-25(31, 5) mm si 1300 to piatra blocuri (100-600 kg/buc)},
Valoarea estimata fara TVA: 948, 690RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 , prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea alocata pentru fiecare lot in parte.Cuantumul garantiei de participare este conf. Anexa B si va fi virata in contul AC: cont deschis la BRD-Suceava, cod IBANRO41BRDE340SV10287103400.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA.(adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile), de la data limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea AC.Dovada platii garantiei de participare la licitatie va fi insotita de un centralizator in care se va specifica pentru ce lot/loturi se depune garantia.Centralizatorul va cuprinde lotul (nr. si denumirea), sortimentul (denumirea produsului) si valoarea garantiei.Acesta va fi semnat si stampilat de ofertant si va fi anexa la scrisoarea de garantie (Formular nr. 11)/polita de asigurare, viramentul bancar sau la plata in numerar.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare.In cazul in care garantia de participare este constituita sub forma unei Scrisori de garantie bancara, aceasta va fi transmisa, in original, impreuna cu centralizatorul in care va specifica pentru ce lot/loturi depune garantia la sediul AC, prin posta sau curier, dar nu mai tarziu de data limita de depunere a ofertelor.Echiv. pentru o garan. de particip. depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari (conf. art. 90 alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantulare obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).*Contractul se va derula dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Suceava:
- Ing. Sorin CIOBANU
- Ing. Valerian SOLOVASTRU
- Ec. Vasile RUSU
- Jr.Tironeac Aftanasie
- ing.Atitienei Iulian
- Ing.Lazar Constantin
Se va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind eligibilitatea Se va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.
Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Se va prezenta si depune - confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, local, prin prezentarea de certificate eliberate de autoritatile mentionate din din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor:
-Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar,
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local).
-Certificat de cazier fiscal, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat.
Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Cerinta nr. 5
Declaratie privind calitatea de participant la procedura:
Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire
Informatii privind asocierea (Formular 10). Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatatot codul emis de ONRC. Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindmedia cifrei de afaceri globale .
Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere);
Cerinta minima obligatorie: Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani (exprimata in lei ), trebuie sa fie egala sau mai mare raportand la Ve a lotului pt care depune oferta.
Valoarea estimata a loturilor in lei este :
Lot 1. Dorna Candreni 1- 35000 lei, lot 2. Dorna Candreni2 - 70000 lei, lot 3. Vatra Dornei 1 - 7000 lei, lot 4. Vatra Dornei 2 - 28000 lei, lot 5 Iacobeni 1 - 28000 lei, lot 6. Iacobeni 2 ? 70000 lei, lot 7. Iacobeni 3 - 17500 lei, lot 8 .Iacobeni 5- 4520 lei, lot 9. Carlibaba 1 - 35000 lei, lot 10. Carlibaba 2-52500 lei, lot 11. Carlibaba 3 ? 52500 lei, lot 12. Carlibaba 5 - 7200 lei, lot 13. Breaza 1 - 10500 lei, lot 14. Breaza 2 - 52500 lei, lot 15. Breaza 3 - 35000 lei, lot 16. Breaza 4 - 17500 lei, lot 17. Breaza 6 - 21800 lei, lot 18. Breaza 7 - 11300 lei, lot 19. Pojorata 1 ? 52500 lei, lot 20. Pojorata 2 - 70000 lei, lot 21. Pojorata 3 ? 35000 lei, lot 22. Pojorata 4 - 17500 lei, lot 23. Pojorata 6 ? 21800 lei, lot 24. Pojorata 7 - 11300 lei, lot 25. Solca 1 - 10500 lei, lot 26. Solca 3 - 32700 lei, lot 27.Solca 4 - 19200 lei, lot. 28 Putna 1 - 14000 lei, lot. 29 Putna 2 - 3500 lei, lot. 30 Putna 4 - 7200 lei, lot. 31 Marginea 1 - 3500 lei, lot. 32 Marginea 2 - 5250 lei, lot. 33 Marginea 4 -13080 lei, lot. 34Marginea 5 - 2400 lei, lot. 35 Brodina 2 -23980 lei, lot. 36Falcau 1 - 21000 lei, lot. 37 Falcau 3 - 19200 lei, lot. 38 Patrauti 6 - 2260 lei, lot.39 Malini 4 - 7000 lei, Nota : Pentru echivalenta leu/alta valuta se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - in originalNota : Pentru echivalenta leu/alta valuta se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR..Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii suma mai sus mentionata se reduce cu 50%.Cifra de afaceri medie din cel mult ultimii trei ani, se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.In cazul asocierii, reducerea de 50% se va aplica doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM-urilor.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei cainacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari similare executate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor ) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare rezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) au furnizat produse similar celor solicitate prin documentatia de atribuire.
Ofertantii trebuie sa faca dovada livrariide produse similare (diverse tipuri de piatra si
sorturi, antiderapant), FRANCO BENEFICIAR.), prin demostrarea unui nivel al experientei similare prin raportare la lotul pt care depune oferta.
Formularul E va fi insotit de documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: se solicita prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Nivelul minim impus cu privire la experienta similara aferenta fiecarui lot in parte, este :
Lot 1. Dorna Candreni 1- 35000 lei, lot 2. Dorna Candreni2 - 70000 lei, lot 3. Vatra Dornei 1 - 7000 lei, lot 4. Vatra Dornei 2 - 28000 lei, lot 5 Iacobeni 1 - 28000 lei, lot 6. Iacobeni 2 ? 70000 lei, lot 7. Iacobeni 3 - 17500 lei, lot 8 .Iacobeni 5- 4520 lei, lot 9. Carlibaba 1 - 35000 lei, lot 10. Carlibaba 2-52500 lei, lot 11. Carlibaba 3 ? 52500 lei, lot 12. Carlibaba 5 - 7200 lei, lot 13. Breaza 1 - 10500 lei, lot 14. Breaza 2 - 52500 lei, lot 15. Breaza 3 - 35000 lei, lot 16. Breaza 4 - 17500 lei, lot 17. Breaza 6 - 21800 lei, lot 18. Breaza 7 - 11300 lei, lot 19. Pojorata 1 ? 52500 lei, lot 20. Pojorata 2 - 70000 lei, lot 21. Pojorata 3 ? 35000 lei, lot 22. Pojorata 4 - 17500 lei, lot 23. Pojorata 6 ? 21800 lei, lot 24. Pojorata 7 - 11300 lei, lot 25. Solca 1 - 10500 lei, lot 26. Solca 3 - 32700 lei, lot 27.Solca 4 - 19200 lei, lot. 28 Putna 1 - 14000 lei, lot. 29 Putna 2 - 3500 lei, lot. 30 Putna 4 - 7200 lei, lot. 31 Marginea 1 - 3500 lei, lot. 32 Marginea 2 - 5250 lei, lot. 33 Marginea 4 -13080 lei, lot. 34Marginea 5 - 2400 lei, lot. 35 Brodina 2 -23980 lei, lot. 36Falcau 1 - 21000 lei, lot. 37 Falcau 3 - 19200 lei, lot. 38 Patrauti 6 - 2260 lei, lot.39 Malini 4 - 7000 lei,
Nota : Pentru echivalenta leu/alta valuta se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul ethnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii.
Cerinta nr. 3
Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare (diverse tipuri de piatra si sorturi, antiderapant), FRANCO BENEFICIAR.)Cerinta minima obligatorie:
1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloace de transport si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Declaratia va cuprinde o prezentare tabelara a mijloacelor de transport puse la dispozitie, cu urmatorul continut: nr. curent, tip mijloc de transport, nr. de circulatie, capacitate de transport.
2.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate contabiliza cantitativ cantitatile de material pietros furnizate (cf. HG 1373/2008).
Cerinta nr. 1
Certificare ISO 9001:2008
Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa si depune: Formularul 12 D, din sectiunea FORMULARE.Se vor prezenta si depune : Formularul E din sectiunea Formulare.Nota : Pentru echivalenta leu/alta valuta se va folosi cursul mediu anual comunicat de BNR.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Se va depune: documente doveditoare care certifica indeplinireacerintei, respectiv contracte de munca, contracte de colaborare, etc.Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea FORMULAREse va depune: - o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului declarat castigator prin care se obliga ca pana la data semnarii contractului de achizitie publica sa obtina copii conforme pt toate vehiculele necesare derularii contractului de achizitie publica, sau copie conforma a licentei de transport pentru fiecare mijloc de transport declarat.-Ofertantul trebuie sa prezinte documente care sacertifice posibilitatea de evaluare cantitativa a materialului pietros furnizat (cf. HG 1373/2008).(Se vor prezenta copii ale documentelor de mai sus, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor)Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Nota : se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si din ele reiese faptul ca ofertantii urmeaza a primi certificarea;.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art 256^ din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Directiei Silvice Suceava
Adresa postala: bdul 1 Mai nr.6, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720244, Romania, Tel. +40 230217685, Fax: +40 230521783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer