Licitatie Publica - ACHIZITIA DE MEDICAMENTE - SUBSTITUIENTI DE PLASMA SANGUINA
Anunt de participare numarul 54380/02.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Adresa postala: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510160, Romania, Punct(e) de contact: Ene Ovidiu, Tel.0258833007, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0258833007, Adresa internet (URL): Sediul Spitalului Jud. de Urg. Alba, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE MEDICAMENTE - SUBSTITUIENTI DE PLASMA SANGUINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului Judetean de Urg. Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE MEDICAMENTE - SUBSTITUIENTI DE PLASMA SANGUINA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24421400-5 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare (2000 ron)si garantia debuna executie (5% din valoarea contractului fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul ci CJAS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ofertantului
- Declaratie perivond neincadrearea in una din situatiile prevazute de art. 181 di OUG 34/2006 (original)
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Administrarea financiara teritoriala in copie legalizata
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Consiliul local(copie legalizata)
- Certificat constatator emis de ORC - in original sau copie legalizata
- Certificat de inregistrare al societatii ORC (in copie)
- Autorizatia de functionare/Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari
- Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
- minim standard ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2008 10:00
Locul: Sediul Spitalului Judetean de Urg. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant care a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
COMBINATII CU LIPIDE MCT/LCT Pungi tricamerale Peri 2500 ml; COMBINATII (AMINOVEN INFANT)10%; COMBINATII (AMINOACIZI CU TAURINA 10 % 500 ml; COMBINATII (AMINOACIZI CU TAURINA 5% 500 ml; COMBINATII 20 AMINOACIZI 10 %; COMBINATII 20 AMINOACIZI 5%; COMBINATII (HEPA)8%;COMBINATII (OLIGOELEMENTE)10 ml;COMBINATII (SOLUTIE RINGER)500 ml flac PE/punga;ALBUMINA UMANA 20 % 100 ml; COMBINATII (GELOFUSINE)40 g/1000 ml; COMBINATII (DEXTRAN 40 IN NACL;COMBINATII (DEXTRAN 40 IN GLUCOZA); GLUCOSUM 33% - 10 ml; GLUCOSUM 5% 250 ml; GLUCOSUM 5% 500 ml flac PE/punga; GLUCOSUM 10% 500 ml flac PE/punga; GLUCOSUM 10 % 250 ml;GLUCOSUM 20 % 500 ml; COMBINATII CU TRIGLICERIDE 20% 500 ml; NATRII CHLORIDUM 0, 9 % 250 ml flac PE/punga; KALII CHLORIDUM 7, 45% 100 ml; MANNITOLUM 15% 250 ml; NATRII CHLORIDUM 0, 9% 500 ml; NATRII CHLORIDUM 5, 85%; SODIUM DICARBONICUM 8, 5 %; COMBINATII (SOL. RINGER LACTAT)500 ml
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sect3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se va depune in termen de 5 zile de la data comunicarii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta Alba
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr.23, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510160, Romania, Tel.0258833007, Email: [email protected], Fax: 0258833007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2008 14:04