Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de medicamente


Anunt de participare numarul 83738/04.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Adresa postala: ÂBld. Revolutiei, nr.23, Localitatea: ÂAlba Iulia, Cod postal: Â510160, Romania, Punct(e) de contact: ÂEne Ovidiu, Tel.Â0258833007, Email: Â[email protected], [email protected], Fax: Â0258833007, Adresa internet (URL): ÂB-dul Revolutiei nr. 23, Alba Iulia, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de sanatate publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului Jud. de Urg. Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33651200-0-Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.2)
33651400-2-Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Amikacinum 50mg/ml-2ml
Amikacinum 250mg/ml-2ml
Amoxicilinum 500 mg; Amoxicilinum+acidum clavulanicum 1, 2 g; Ampicilinum 500 mg
Ampicilinum 250 mg; Ampicilinum 500 mg; Ampicilinum 1g; Benzatini benzylpenicilinum 1200000 ui; Benzilpenicilinum 1000000 ui; Cefalexim 500 mg; Cefazolinum 1 g; Cefoperazonum 1 g; Cefpiroma 2 g
Ceftazidinum 1 g; Ceftriaxonum 1 g im/iv; Cefuroximum 750 mg; Cefuroximum 1, 5 g; Ciprofloxacinum 500 mg
Ciprofloxacinum 10mg/ml-10ml; Clarithromycinum 500 mg; Clarithromycinum 500 mg; Clindamycinum 300mg/2ml
Combinatii (cefoperazonum+sulbactamum); Combinatii (piperacilina+tazobactam); Doxycyclinum 100 mg
Erythromycinum 200 mg; Gentamicinum 40 mg/ml-2ml; Imipenemum+cilastatinum 500mg; Levofloxacinum 5 mg/ml-100ml; Meropenemum 1 g; Metronidazolum B 1g/200ml' Metronidazolum500mg/100ml; Metronidazolum 250mg
Norfloxacinum 400 mg; Oxacilinum 500 mg; Oxacilinum 1 g; Oxacilinum 500 mg; Sulfamethoxazolum; +trimethoprimum 400mg/80mg; Teicoplaninum 400 mg; Vancomicinum 1 g; Ketoconazolum 200mg; Fluconazolum 2 mg/ml-100ml; Aciclovirum 400 mg; Albendazolum 200 mg
Valoarea estimata fara TVA: 342, 335RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de buna executie de 5% din valoarea contractului sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- venituri proprii din contractul cu CJAS pe anul 2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta obligatorie: prezentare formulare A- Cerinta obligatorie: completare formular B
Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala in copie Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Consiliul local, in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari (recomandarea trebuie sa fie prezentata pt. produsele care fac obiectul contractului)- lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani- minim standard ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 10:00
Locul: Sediul Spitalului Jud. de Urg. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP, reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Âstr. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104542
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel alba
Adresa postala: ÂStr. I.C. Bratianu, nr. 1, Localitatea: ÂAlba Iulia, Cod postal: Â00000, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic
Adresa postala: ÂB-dul Revolutiei, nr. 23, Localitatea: ÂAlba iulia, Cod postal: Â00000, Romania, Tel.Â0258820825
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.08.2009 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer