Licitatie Publica - Achizitia de Medicamente antihemoragice pentru tratamentul Hemofiliei
Anunt de participare numarul 136217/02.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 314251231/+40 213193171, In atentia: Ec. Daniela Pana, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213191779/+40 213193171, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de Medicamente antihemoragice pentru tratamentul Hemofiliei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Institutului National de Hematologie Transfuzionala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 437, 395.2 si 13, 468, 730.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In urma incheierii acordului cadru, autoritatea contractanta va incheia contracte subsecvente lunar, trimestrial sau pe orice perioada acoperita de disponibilul bugetar si in functie de necesitatile beneficiarului.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitia de Medicamente antihemoragice pentru tratamentul Hemofiliei.
Lot 1 ? Factor VIII de coagulare recombinant de 500 UI/fl. ?DCI ? Moroctocog Alfa
Lot 2 ? Factor VIII de coagulare recombinant de 250 UI/fl. ?DCI ? Moroctocog Alfa
Lot 3 ? Factor VIII de coagulare recombinant de 250 UI/fl. ? DCI ? Octocog Alfa
Lot 4 ? Factor VIII de coagulare recombinant de 500 UI/fl. ? DCI ? Octocog Alfa
Lot 5 ? Factor VIII de coagulare recombinant de 2000 UI/fl. ? DCI ? Octocog Alfa
Lot 6 ? Factor IX de coagulare plasmatic de 500 UI sau 600 UI/fl. ? DCI ? Factor IX de coagulare
Lot 7 ? Factor VIII de coagulare plasmatic + Factor von Willebrandde 500 UI/fl.cu continut de Factor von Willebrand peste 1000 UI/fl. ? DCI ? Factor VIII de coagulare + Factor von WillebrandLot 8 ? Factor VIII de coagulare + Factor von Willebrandde 250 UI/fl. ? DCI ? Factor VIII de coagulare + Factor von WillebrandLot 9 ? Factor VIII de coagulare plasmatic + Factor von Willebrandde 450UI/fl. sau 500 UI/fl.cu continut de Factor von Willebrand peste 240 UI/fl. ? DCI ? Factor VIII de coagulare + Factor von WillebrandLot 10 ? Factor VIII de coagulare plasmatic + Factor von Willebrandde 1000 UI/fl. ? DCI ? Factor VIII de coagulare + Factor Von WillebrandLot 11 ? Factor VIII de coagulare plasmatic de 250 UI/fl. ? DCI ? Factor VIII de coagulare
Lot 12 ? Factor VIII de coagulare plasmatic de 500 UI/fl. ? DCI ? Factor VIII de coagulare
Lot 13 ? Factor VIII de coagulare plasmatic de 1000 UI/fl. ? DCI ? Factor VIII de coagulare
Lot 14 ? Complex de antiinhibitori ai coagularii 500 UI/fl.
Lot 15 ? Factor VII de coagulare recombinant de 50 KUI ? DCI ? Eptacog Alfa Activatum
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala, denumirea produselor precum si specificatiile tehnice se regasesc descrise in mod detaliat in cuprinsul caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 437, 395.2 si 13, 468, 730.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la CNAS pentru Programul National P6.1. Hemofilie si Talasemie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul INHT, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Aurel Marc Andrei Rosin ? Director, Ec. Tania Balasa Mihalcia ? Director Financiar Contabil, Comisia de evaluare: Dr. Luminita Rusen ? medic primar hematologie, Dr. Daniela Maria Voicu ? medic primar hematologie, Biol. Larisa Nitu ? biolog principal, Ec. Daniela Pana ? Sef Birou Achizitii, Jurist Virginia Cristea ? Director Resurse Umane
In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .2. Aviz de functionare a ofertantului, eliberat de Ministerul Sanatatii, inclusiv anexele, valabil la data limita de depunere a ofertei- copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.
obligativitatea acestei autorizari: - Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita formularul nr.5 completat din care sa reiasa cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani precum si media anuala.
Informatiile cuprinse in fisa vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Ultimul bilant contabil inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani va fi completata conf. formularului nr. 10.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document/parti relevante din contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre
clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse.
Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent, emis de un organism de certificare notificat, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri.
In cazul asocierii de operatori economici, cerinta trebuie
satisfacuta cel putin de liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electornica va incepe la doua zile lucratoare de la data la care au fost transmise invitatiile. Licitatia electronica se va desfasura intr-o runda de o zi; Pe parcursul licitatiei, ofertantii pot vedea cea mai buna oferta si numarul participantilor; Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului; Pasul de licitatie este de 0, 01% din valoarea estimata a lotului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constanta ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor depune urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii, conform Formularului nr.11. b) Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului. c) Ofertantul va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, inainte de data semnarii contractului.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau in copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre orice act considerat nelegal, conform art.256-2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umane
Adresa postala: Str.Constantin Caracas nr. 2-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Tel. +40 314251237, Fax: +40 213191718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 15:36