Licitatie Publica - ACHIZITIA DE MEDICAMENTE HIV SIDA
Anunt de participare numarul 53158/21.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Adresa postala: Bld. Revolutiei, nr.23, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510160, Romania, Punct(e) de contact: Ene Ovidiu, Tel.0258833007, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0258833007, Adresa internet (URL): Sediul Spitalului Jud. de Urg Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE MEDICAMENTE HIV SIDA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Jud. de Urg Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE MEDICAMENTE HIV SIDA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24451100-1 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.1)
24451200-2-Antimicotice pentru uz sistemic (Rev.1)
24451400-4-Antivirale pentru uz sistemic (Rev.1)
24451520-1-Imunoglobuline (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 66, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare (500 RON) si garantie de buna executie (5% din valoareacontractului fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program national derulat prin CJAS Alba
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ofertantului
- Declaratie privind neincadrearea in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006- Certificat de atestare fiscala eiberat de Administratia financiara teritoriala in copie legalizata
- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Consiliul local (in copie legalizata)
- Certificat constatator emis de - in original sau copie legalizata
- Certificat de inregistrare al societatii ORC (in copie)
- Autorizatia de functionare/Avize si autorizatii specifice domeniului de activitate in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari (recomandarea trebuie sa fie prezentqata pt. produsele care fac obiectul contractului)
- Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
- Minim standard 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2008 10:00
Locul: Sediul Spitalului Jud. de Urg Alba- Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant care a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
ZIDOVUDINUM+LAMIVUDINUM (COMBIVIR); LAMIVUDINUM 150 MG; SAQUINAVIRUM500 MG; lOPINAVIRUM+RITONAVIRUM (KALETRA)200MG/50MG RITRNAVIRUM 100 MGEFAVIRENZUM 600 MG FOSAMPRENAVIRUM 700 MGABACAVIRUM+LAMIVUDINUM+ZIDOVUDINUM (TRIZIVIR)300MG; DIDANOSINUM 250 MG; DIDANOSINUM 400 MG;NEVIRAPINUM 200 MG; STAVUDINUM 30 MG; STAVUDINUM 40 MG; ABACAVIR 300 MG; IMUNOGLOBULINA UMANA PLOVALENTA 100 ML; FLUCONAZOLUM 200 ML SOL PERF.; FLUCONAZOLUM100 MG; ENFUVIRTIDUM 90 MG/ML
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr. 6, sect 3, Localitatea: Bucuresti n, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.nnemap/ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre constatator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Jud. de Urg Alba - Of. juridic
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 23, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510160, Romania, Tel.0258-833007, Email: [email protected], Fax: 0258-833007
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2008 14:16