Licitatie Publica - ACHIZITIA DE MEDICAMENTE, PERFUZABILE, MATERIALE AUXILIARE SI TEHNICO-SANITARE
Anunt de participare numarul 3349/27.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN ILFOV , , SFINTII IMPARATI CONSTANTIN SI ELENA"
Adresa postala: B-DUL BASARABIA, NR. 49-51, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022104, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel.021/3246400, 3243312 INT 202, In atentia: MARIAN DANIEL BINA, Email: [email protected], Fax: 021/3246400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE MEDICAMENTE, PERFUZABILE, MATERIALE AUXILIARE SI TEHNICO-SANITARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN ILFOV-FARMACIE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE MEDICAMENTE, PERFUZABILE, MATERIALE AUXILIARE SI TEHNICO-SANITARE PENTRU FARMACIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
24431400-8-Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.1)
36713000-2-Articole sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DENUMIREA PRODUSELOR INCLUSIV CANTITATILE SUNT DESCRISE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
SE POATE OFERTA PENTRU UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.04.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE IN SUMA FIXA DE 1800 RON SI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FNUASS SI VENITURI PROPRII, PLATA SE VA FACE LA MAX. 180 ZILE LA MEDICAMENTE SI PERFUZABILE RESPECTIV 90 ZILE LA TEHNICO SANITARE SI MATERIALE AUXILIARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DOCUMENTE CARE DOVEDESC ELIGIBILITATEA :
- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA CONFORM ART. 80 SI 81 DIN O.U.G 34/2006
- CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILE DE ASIGURARI SOCIALE IN TERMEN.
DOCUMENTE CARE DEMONSTREAZA INREGISTRAREA:
- COD FISCAL
- ACT CONSTITUTIV PRECUM SI TOATE ACTELE ADITIONALE AFERENTE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DOCUMENTELE CARE DOVEDESC CAPACITATEA ECONOMICA FINANCIARA:
-BILANTUL CONTABIL LA 30.06.2006 SI/SAU 31.12.2006
-DOCUMENTE DIN CARE SA REIASA CIFRA DE AFACERI GLOBALA PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-EXPERIENTA SIMILARA
-PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE PE ULTIMII 3 ANI (VALORI, PERIOADE DE LIVRARE, BENEFICIARI),
- DECLARATIE PRIVIND DOTARILE
-CERTIFICATE SAU ALTE DOCUMENTE EMISE DE ORGANELE ABILITATE SA ATESTEZE CONFORMITATEA PRODUSELOR
- MOSTRE, DESCRIER SAU FOTOGRAFII A CAROR AUTENTICITATE SA POATA FI DEMONSTRATA
-INFORMATII REFERITOARE LA PERSONALUL DE SPECIALITATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: CHITANTA LA CASIERIA SPITALULUI SAU O.P. IN CONTUL SPITALULUI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2007 12:00
Locul: SPITALUL JUDETEAN ILFOV- SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ORICE OFERTANT ARE DREPTUL SA PARTICIPE LA DESCHIDEREA OFERTELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR. 38, SECTOR 1, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre actul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC - SPITALUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: B-DUL BASARABIA, NR 49-51, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 022104, Romania, Tel.021/3243312, Fax: 021/3243296
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.02.2007 11:59