Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de mobilier birou, mobilier scolar, material didactic, rechizite scolare


Anunt de participare numarul 72034/12.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Scolar Judetean Arges
Adresa postala: B-DUL. EROILOR, NR. 4-6, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110417, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru MOISE, Tel.0248 / 218319, Email: [email protected], Fax: 0248 / 211110, Adresa internet (URL): http: //ag.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de mobilier birou, mobilier scolar, material didactic, rechizite scolare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: B-DUL EROILOR, NR. 4 -6 PITESTI, jud. ARGES INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN ARGES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1: Mobilier scolar set = pupitru+scaun (298 seturi), Lot 2: Mobilier birou - set = birou+scaun (22 seturi), Lot 3: Catedre (26 buc), Lot 4: Dulapuri (12 buc), Lot 5: Dulapuri vestiar (6 buc), Lot 6: Fisete metalice (16 buc), Lot 7: Cuier (29 buc), Lot 8: Material didactic, Lot 9: Rechizite scolare pentru elevi si prescolari (280 seturi)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
39122100-4-Dulapuri (Rev.2)
39130000-2-Mobilier de birou (Rev.2)
39162000-5-Material de instruire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Mobilier scolar set = pupitru+scaun (298 seturi), Lot 2: Mobilier birou - set = birou+scaun (22 seturi), Lot 3: Catedre (26 buc), Lot 4: Dulapuri (12 buc), Lot 5: Dulapuri vestiar (6 buc), Lot 6: Fisete metalice (16 buc), Lot 7: Cuier (29 buc), Lot 8: Material didactic, Lot 9: Rechizite scolare pentru elevi si prescolari (280 seturi)
Valoarea estimata fara TVA: 34, 810EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: - pentru lot 1:600 leiPentru celelalte loturi: nu se solicita garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
program finantat din fonduri comunitarePhare/2005/017-553.01.01.02/AG Accesul la educatie este un drept al tuturor copiilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM ART 44 SI 45 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificatul constatator trebuie prezentat in original sau copie legalizata. Autorizatie de functionare/ altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime
Fisa de informatii generale (Formularul 2B din capitolul de Formulare) original
Se declara : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin:
pentru Lot 1:14.000 europentru Lot 2 :3.000 euro
pentru Lot 3 :2.000 euro
pentru Lot 4 :3.000 euro
pentru Lot 5 :2.000 euro
pentru Lot 6:4.000 euro
pentru Lot 7:1.000 euro
pentru Lot 8:7.000 euro
pentru Lot 9:3.000 euro, utilizand cursul de schimb BNR din data publicarii in SEAP.Cerinta minima:
Ultimul bilant contabil incheiat, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente si /sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii pentru ofertanti :
1. Completarea si prezentarea formularului 12D -Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani.Daca este cazul, in limita a 30%:
1. Completarea si prezentarea formularului 12G cu subcontractantii, specializarea si acordul acestora.
2. Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2009 11:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare/2005/017-553.01.01.02/AG Accesul la educatie este un drept al tuturor copiilor
VI.3) Alte informatii
-
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021- 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS AL INSPECTORATULUI SCOLAR JUDETEAN ARGES
Adresa postala: B-DUL EROILOR NR 4-6, ,Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110417, Romania, Tel.0248/218319, Email: [email protected], Fax: 0248/219743
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2009 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer