Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de motorina EURO 5 minim 450.000 litri si maxim 530.000 litri cu incheiere de acord cadru pentru 12 luni


Anunt de participare numarul 143509/10.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. SALUBRITATE CRAIOVA
Adresa postala: STR. Brestei nr. 129A cod postal 200207, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200177, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUPU, Tel. +40 0251414660, Email: [email protected], Fax: +40 0251417967, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
Altele: salubrizarea localitatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de motorina EURO 5 minim 450.000 litrisi maxim 530.000 litri cu incheiere de acord cadru pentru 12 luni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul autoritatii din str. Fluturi nr. 54(48)
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 385, 000 si 2, 809, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheiea 2 contracte subsecvente, unul pina la 31.12.2013 si celalalt pina la limita celor 12 luni de acord-cadru. Valoarea celui mai mare contract subsecvent(pentru cantitatea maxima de 280.000 litri) este in cuantum de 1484000 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de motorina EURO 5 minim 450.000 litrisi maxim 530.000 litri cu incheiere de acord cadru pentru 12 luni, cu 2 contracte subsecvente:
- contract subsecvent 1 pentru minim 230.000 litri si maxim 280.000 litri motorina, valabil pina la 31.12.2013, valoarea cea mai mare(pentru cantitatea maxima de 280.000 litri)fiind de 1484000 lei
- contract subsecvent 2 pentru minim 220.000 litri si maxim 250.000 litri motorina, valabil de la 03.01.2014 cu valabilitate pina la limita celor 12 luni de acord-cadru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de motorina EURO 5 minim 450.000 litrisi maxim 530.000 litri cu incheiere de acord cadru pentru 12 luni, cu 2 contracte subsecvente:
- contract subsecvent 1 pentru minim 230.000 litri si maxim 280.000 litri motorina, valabil pina la 31.12.2013
- contract subsecvent 2 pentru minim 220.000 litri si maxim 250.000 litri motorina, valabil de la 03.01.2014 cu valabilitate pina la limita celor 12 luni de acord-cadru
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 385, 000 si 2, 809, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 40.000 lei sau echivalent in valuta la cursul BNR din 30.05.2013. Forma de constituire: conf. prevederilor art.86 alin.1 din HG925/2006. Cont bancar: RO98RNCB0134024343310039. Ofertantul pierde garantia de particip daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta fiind declarata cistigatoare refuza semnarea contractului de furnizare in perioada de valabilitate a ofertei. Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa, cuantumul ce va fi retinut din garantia de participare, conf. art 278^1 din OUG34/2006, este de 6589lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG34/2006 a operatorului economic formular 1 din SECTIUNEA FORMULARE.2) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) si lit d) din OUG34/2006 a operatorului economic formular 2 din SECTIUNEA FORMULARE.3) Se completeaza formularul: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, formular 4 din SECTIUNEA FORMULARE.4) Se completeaza formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 5 din SECTIUNEA FORMULARE.5) Se completeaza formularul: declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 , privind conflictul de interese, formular 3 din SECTIUNEA FORMULARE.Persoanele din cadrul autoritatii contractante si care au legatura directa cu derularea contractului de furnizare: Cristian Stefan POPESCU ?administrator, Doina Gingioveanu ?director economic, Petre Ionel -director tehnic, Lupu Mihaela -comp achizitii, Daladimos Raluca - comp. juridic, ec. Duta Lavinia - birou contabilitate, Veliscu Adrian-sef activitate transport deseuri, Marinas Lucian -sef coloana auto, Saizu Mihai -compartiment achizitii
6) Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (certificat atestare fiscala) si 7) la bugetul local (certificat fiscal privind impozitele si taxele locale), certificate valabile la data licitatiei din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 8) Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa se vada ca au CAEN pentru activitatea specifica furnizarii de combustibili auto - motorina. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei. Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, i se va solicita sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare FISA CU INFORMATII GENERALE in care se declara media cifrei de afaceri globala a ofertantului din ultimii 3 ani si care trebuie sa fie cel putin egala cu 2.950.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
9) Se completeaza FISA CU INFORMATII GENERALEdin sectiunea FORMULARE in care se declara media cifrei de afaceri globala a ofertantului din ultimii 3 ani si care trebuie sa fie cel putin egala cu 2.950.000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza formularul"Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani" din sectiunea FORMULARE. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Daca beneficiarul este client privat, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
10)Se completeaza formularul"Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani" din sectiunea FORMULARE. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Daca beneficiarul este client privat, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.11) Copie cu mentiunea "conform cu originalul" al certificatuluiISO9001:2008 sau echivalent, emis pe numele ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul pentru cantitatea totala de motorina 530.000 litri. Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Numarul de runde licit. electr: 1. Licit electr incepe la 2 zile lucratoare de la invit. Durata runda: 1 zi. Daca dupa licit. electr 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, autorit. contr. va solicita depunerea de noi oferte in plic inchis, in vederea departajarii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2013 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.06.2013 11:30
Locul: Sediul AC: Craiova, str. Brestei, nr.129A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora, comisia de evalaure si reprezentantii UCVAP- daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare: surse proprii.Daca dupa licitatia electronica 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, autorit. contr. va solicita depunerea de noi oferte in plic inchis, in vederea departajarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a oricarui act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor art. 256/2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul S.C. SALUBRITATE CRAIOVA S.R.L.
Adresa postala: STR. BRESTEI, NR. 129A, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200177, Romania, Tel. +40 0251414660, Email: [email protected], Fax: +41 0251417967
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer