Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de motorina si benzina fara plumb


Anunt de participare numarul 113294/23.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. PRESCOM S.A.
Adresa postala:  Strada Fantinilor , Numarul 1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320060, Romania, Punct(e) de contact:  COSMIN FLAVIUS DRAGILA, Tel. 0255212620, Email:  [email protected], Fax:  0255214155, Adresa internet (URL):  Strada Fantanilor nr.1, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Activitate principala: transportul urban de calatori si servicii de salubrizare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de motorina si benzina fara plumb
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La statiile de carburanti ale castigatorului licitatiei din localitatea Resita
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de motorina si benzina fara plumb in vederea alimentarii masinilor de salubritate, a autobuzelor, microbuzelor, masinilor de capacitate mica si a celorlalte tipuri de masini aflate indotarea autoritatii contractante.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima ? motorina: 576000 litri pana la 31.12.2011, cantitate maxima ? motorina: 768000 litri pana la 30.04.2012.Cantitatea minima ? benzina fara plumb: 16800 litri pana la 31.12.2011, cantitate maxima ? benzina fara plumb: 22400 litri pana la 30.04.2012.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.02.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a. Garantia de participare este de 0, 28% din valoarea contractului fara T.V.A. adica 7000 lei fara T.V.A.b. Garantia de buna executie este de 0, 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte fonduri(Surse proprii).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Unul sau mai multi operatori care se pot asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta(S.C. PRESCOM S.A.) are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Formulare: Prevazute in documentatia de atribuire: a. Model declaratie privind situatia personala a operatorului economic - conform F7 -Anexa nr. 10;b. Model declaratie privind eligibilitatea ? conform F3- Formularul nr. 12A;c. Model declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 - conform F4 - Formularul nr. 12B.
d. Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registru Comertului(copie);
e. Model declaratie privind calitatea de participant ? conform F5 -Formularul nr.5.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum ar fi: a) bilantul contabil si contul de profit si pierdere sau situatii financiare pentru ultimul exercitiu financiar;b) declaratii privind cifra de afaceri globala sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta(S.C. PRESCOM S.A.), acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Formulare: Prevazute in documentatia de atribuire:
Model informatii generale - conform F6 - Anexa nr. 11;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta(S.C. PRESCOM S.A.) solicita: a) o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;b) o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare;c) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;Formulare: Prevazute in documentatia de atribuire:
a. Model declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - conform F8 - Anexa nr. 12;b. Model declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ? conform F9 - Anexa nr. 13.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.02.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2011 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2011 10:00
Locul: Locul deschiderii ofertelor se va face la sediul SC PRESCOM SA, Str.Fantanilor nr.1, Resita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, impreuna cu comisia de licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Urmatoarea perioada estimata pentru publicarea unui anunt viitor este Luna Mai, Anul 2012
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Banii provin din vanzarea biletelor si a abonamentelor care se achita de cetatenii Municipiului Resita pentru serviciile de transport in comun si pentru serviciile de salubrizare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara(Cale de atac)
Adresa postala:  Piata Tepes Voda nr.2, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256498054, Email:  [email protected], Fax:  0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau, dupa caz, instantei judecatoresti in termen de: a) 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii Publice si Serviciul Juridic, Evidenta si Patrimoniu
Adresa postala:  Str. Fantanilor nr.1, Localitatea:  Resita, Cod postal:  320060, Romania, Tel. 0255212620 int.26, Email:  [email protected], Fax:  0255214155, Adresa internet (URL):  www.prescom-cs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2010 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer