Licitatie Publica - Achizitia de pachete cu rechizite scolare pentru elevii din invatamantul preuniversitar din judetul Telorman
Anunt de participare numarul 85980/09.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TELEORMAN
Adresa postala: CARPATI NR 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 700, Romania, Punct(e) de contact: tehnic-administrativ, Tel.0247312712, In atentia: SOARE FILIP, Email: [email protected], Fax: 0247/317092, Adresa internet (URL): STR. CARPATI NR. 15, ALEXANDRIA , JUD. TELEORMAN, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de pachete cu rechizite scolare pentru elevii din invatamantul preuniversitar din judetul Telorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: cele 8 locatii din anexa nr. 1 de la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publica de furnizare; LOT 1.pachete cu rechizite pentru clasa a I-a; LOT 2. pachete cu rechizite pentru clasele a II-a; a III-a; aIV-a; LOT 3-pachete cu rechizite scolare pentru clasele a V-a, aVI-a, a VII-a;LOT 4.pachete cu rechizite scolare pentru clasa a VIII-a
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 408, 863RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantii de participare; lot 1-460 lei; lot 2.-1380 lei; lot 3- 1700 lei; lot 4- 550 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale MEF, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de ORC; Pentru persoane fizice/juridice starine - documente edificatoare; informatii juridice din ultimii 3 ani, lista/hotarari judecatoresti, sentinte, decizii care privesc procsele civile , comerciale , fiscale si de contencios administrativ, in calitate de reclamant /parat chemat in garantie intervenient in interes propriu sau al altuia, intervenient fortat pentru opozabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale; Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. lista principalelor livrari din ultimii 3 ani; 2. lista mijloacelor de transport care pot fi folosite la distribuirea pachetelor; 3- experienta similara; 4.- informatii privind subcontractantii(daca este cazul);5.- moste produse; 6.- standarde de asigurare a calitatii (certificate de calitate emise de producatori)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici care vor depune oferta, vor trebui sa fie inregistrati in SEAP pana la faza finala de licitatie electronica, etapa ce va fi anuntata de autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 13:30
Locul: Inspectoratul Scolar Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei judetene de evaluare, numiti prin decizia Inspectorului Scolar General si imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr 6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/310642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos. Oltenitei nr 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021/332240, Fax: 021/3323377, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul(termenele)de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul ISJ Teleorman
Adresa postala: carpati nr. 15, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140059, Romania, Tel.0765909938, Email: [email protected], Fax: 0247/317092
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2009 16:29