Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de paine semialba si paine alba


Anunt de participare numarul 1060/01.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Drobeta Turnu Severin
Adresa postala: STR. CAROL DAVILLA, NR. 5, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Punct(e) de contact: VICHI GALBENU, Tel.0252317749, 0252317750, Email: [email protected], Fax: 0252317751
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de paine semialba si paine alba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRMS Drobeta Tr. Severin, str. Carol Davilla, nr. 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitonarea de paine semialba si alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
paine semialba - 120.000 kg; paine alba - 1.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 60, 000 si 70, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in suma de 4.500 lei si garantie de buna executiein cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane juridice, asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea declaratiei privind eligilibilitatea completata; prezentarea certificatului privind indeplinirea obligatiilor fiscale catre stat; prezentarea copiei dupa autorizatia de functionare sau certificatul de producator, copie dupa carte de identitate daca este cayul; prezentarea copiei dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestarea din punct de vedere profesional; prezentarea bilantului contabil pe anul 2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 300.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
recomandari din partea beneficiarilor; informatii despre dotarea tehnica;informatii despre personalul tehnic de specialitate; certificat de conformitate; autorizatie pentru livrarea produselor; alte autorizari specifice; mostre de produs; standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 2 recomandari; prezentarea dovezilor despre existenta dotarii minime necesare (minim 2 cuptoare cu surse alternative de energie si 1 mijloc de transport adecvat); prezentarea dovezilor despre existenta personalului minime necesare; prezentarea certificatelor de conformitate; prezentarea, daca este cazul, a autorizatiei semnata de un producator autorizat; prezentarea in copie dupa aprobarea de functionare sanitar veterinara, prezentarea mostrei de produs; prezentarea de certificate de atestare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
R495
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata sau lichiditati
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.02.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.02.2007 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
sedinta este publica
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mehedinti, sectia comerciala,
Adresa postala: b-dul Carol I, nr. 14, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220099, Romania, Tel.0252311506
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor care functioneaza pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementare si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: b-dul Dinicu Golescu, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Penitenciarului cu regim de maxima siguranta Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Carol Davilla, nr. 5, Localitatea: Drobeta Tr. Severin, Cod postal: 220099, Romania, Tel.0252317749, Fax: 0252317751
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2007 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer