Licitatie Publica - Achizitia de panouri exterioare de informare
Anunt de participare numarul 74280/26.03.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia Accord
Adresa postala: Sos Pacurari nr. 92, parter, C. 1, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700547, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mihaela Stratulat Dobreanu, Tel.0747-493845, In atentia: Cristina Perhinschi, Email: [email protected], Fax: 0232-250885, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
ONG
Activitate (activitati)
- Mediu- Protectie sociala- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de panouri exterioare de informare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Letcani, com. Letcani, Paun, com. Birnova, Sculeni, com. Victoria
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul vizeaza achizitia a 3 seturi sisteme dedicate pentru punctele de informare turistica- destinate spre a lucra in mediu ostil plus software pentru functionare. Fiecare set cuprinde: 1. Panouri exterioare de informare2. Statie de Informare a turistilor (SIT )- cu touch screen3. Statie meteo4. Pachet software Sistem Informatic Interactiv pentru Informarea turistilor (SIIIT)Contractantul va trebui sa asigure instruirea utilizatorilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul vizeaza achizitia a 3 seturi sisteme dedicate pentru punctele de informare turistica- destinate spre a lucra in mediu ostil plus software pentru functionare. Fiecare set cuprinde: 1. Panouri exterioare de informare2. Statie de Informare a turistilor (SIT )- cu touch screen3. Statie meteo4. Pachet software Sistem Informatic Interactiv pentru Informarea turistilor (SIIIT)Contractantul va trebui sa asigure instruirea utilizatorilor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 115, 000 si 124, 900EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.04.2009 pana la 29.05.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantie de participare de 10.000 RON 2. garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din suma contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din fonduri Phare Cross Border Cooperation Directorate Neighbourhood Programme Romania Republic of Moldova 2004 2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completare formular A (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA)
- Cazier judiciar valabil in original sau copie legalizata pentru semnatarul formularului A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare formular B- Certificat privind achitarea taxelor locale - in original sau copie legalizata si valabil.- Certificat de atestare fiscala - in original sau copie legalizata si valabil.1. Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - in original sau copie legalizata si valabil. Persoanele juridice care, in conformitate cu reglementarile legislative, nu intra sub incidenta legii privind eliberarea unui astfel de certificat de catre organismele competente vor prezenta un document similar, din care sa reiasa ca au in obiectul de activitate furnizarea de bunuri si service aferent ce fac obiectul contractului de achizitie publica- Certificat de inregistrare copie2.Persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: copie dupa documentele de inregistrare si traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor contracte de livrari produse similare din ultimii 3 ani, minim 2 contracte cu valoare fara TVA de 60.000 euro pentru produse Hardware si software customizat pentru clienti. Este acceptata cumularea a mai multe contracte pentru atingerea valorii insa prezenta ambelor componente este obligatorie. Imposibilitatea de a proba livrarea de produse hardware de minim 60000 eur 2 sau mai multe contracte si software de minim 60000 eur 2 sau mai multe contracte duce la descalificarea ofertantului (se completeaza formularul C1), insotit de copii dupa contractele incluse in lista- Lista personal implicat in executie minim 2 persoane cu studii superioare in domeniul IT, cu experienta de lucru pe proiecte finantate din fonduri publice de minim 2 ani, experienta de lucru in domeniul intergarii hardware software de minim 5 ani. CV-urile care sunt prezenate trebuie sa fie semnate in original de personal pe fiecare pagina.Respectarea standardelor de calitate- Certificat de autorizare din partea producatorului sau importatorului pentru reperele incluse in solutie.- Certificat ISO2 9001 /2008 copie certificataIn caz de neprezentare a unuia sau a tuturor documentelor mentionate la punctele III.2.1, III.2.3 nu este permisa completarea ulterioara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertat
55%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 09:30
Locul: Sos. Pacurari nr. 92, parter, C1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana desemnata de catre ofertat, in baza unei imputerniciri prezentate in original, semnata de reprezentantul legal al ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): InfoTurism- Campanie de informare turistica in regiunea transfrontaliera Romania Republica Moldova - finantat de Phare Cross Border Cooperation Directorate Neighbourhood Programme Romania Republic of Moldova 2004 2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03008, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a actului autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2009 15:41