Licitatie Publica - ACHIZITIA DE PENURI PENTRU VEHICULE
Anunt de participare numarul 96290/17.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE PENURI PENTRU VEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL DIRECTIEI SILVICE DOLJ, STRADA IANCU JIANU NR. 19
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE PNEURI PENTRU VEHICULE: AUTOTURISME, SARCINA MARE, CAMIOANE, TRACTOARE SI MASINI AGRICOLE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
34351100-3-Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
34352300-2-Pneuri pentru masini agricole (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1=81 BUC.
LOTUL 2=12 BUC.
LOTUL 3=18 BUC.
LOTUL 4=59 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 77, 154RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE= 771.50 LEILOTUL 1= 210 LEILOTUL 2= 150 LEILOTUL 3= 97 LEILOTUL 4= 214.50 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privindeligibilitatea- certificat fiscal privindimpozitele si taxele locale;
- certificatde atestare fiscala
- prezentare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 180-181 din OUG34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privindeligibilitatea- certificat fiscal privindimpozitele si taxele locale;
- certificatde atestare fiscala
- prezentare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 180-181 din OUG34/2006- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului-Autorizatie RAR, vizata la zi- Autorizatie de functionare / altele echivalente; Informatii privind situatia economico - financiara
- ultimul bilant contabil anual depus
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico - financiara
Asigurarea cu personal de specialitate
Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- cadrele de conducere vor prezenta CV;
-responsabilul tehnic cu executia va prezenta CV Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
pentru fiecare asociat in parte.
Informatii generaleAcord de asociere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia este cu finalitate electronica.La licitatia electronicaparticipa doar operatorii economici inregistrati in SEAP .Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, o runda =24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2010 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII FIRMELOR SAU IMPUTERNICITII ACESTORA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str, Stavropoleos , nr. 6, sect. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: : 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251-418568, Fax: 0251-415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA SILVICA DOLJ-oficiul juridic
Adresa postala: STR. IANCU JIANU NR, 19, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200142, Romania, Tel.0251-421363, Fax: 0251-597059
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2010 16:37