Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE PIESE AUTO SI SERVICII DE REPARATII PENTRU AUTSANITARELE MARCA FIAT, VOLKSWAGEN, FORD SI IVECO


Anunt de participare numarul 116231/03.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Ambulanta al Judetului Timis
Adresa postala:  str. Martir Marius Ciopec, nr. 5, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300741, Romania, Punct(e) de contact:  Marinela Micsa, Tel. 0256491313, Email:  [email protected], Fax:  0256491313, Adresa internet (URL):  www.ambulantatm.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE PIESE AUTO SI SERVICII DE REPARATII PENTRU AUTSANITARELE MARCA FIAT, VOLKSWAGEN, FORD SI IVECO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Piese si accesori pentru vehicule si pentru motare de vehicule - La sediul autoritatii contractante
Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 422, 828 si 1, 390, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvene se vor incheia pe perioada de 4 luni fiecare
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de piese de schimb si servicii de reparatie si intretinere pentru 27 de autosanitare marca Fiat, a 12 autosanitare marca Volkswagen si Ford si a 6 autosanitare marca Iveco
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I-Piese auto si accesorii pentru 27ambulante marca Fiat din care :
-Tipul Ducato2.0 INJ- 6 ambulante,
-Tipul Ducato 2.8 JTD ? 2 ambulante,
-Tipul Ducato 2.2 D ? 11 ambulante,
-Tipul Punto 1.3D ? 8 ambulante, Valoarea minima estimata, fara TVA; 253.699, 00 lei( cu echivalent in Euro 60.404, 50la cursul euro de4, 2 lei ), - 215.644, 15 lei (cu echivalent in Euro de51.343, 84 ) pentru achizitii depiese de schimb, -38.054, 85lei ( cu echivalent in Eurode 9.60, 67) pentru reparatii auto
Valoarea maxima estimata, fara TVA: 900.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro214.285, 71)- 765.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro de 182.142, 86 ) pentru achizitii de piese de schimb, - 135.000, 00 lei ( cu echivalent in Eurode 32.142, 86) pentru reparatii auto.Lotul IIIPiese auto si accesorii pentru 12ambulante marca Volkswagen, Ford
Marca Volkswagen ? Tipul Transporter 128 KW/174 CP- 7 ambulante
-- Tipul Crafter ? 2 ambulante
Marca Ford ? Tipul Tranzit ? 3 ambulanteValoarea minima estimata, fara TVA; 112.752, 00 lei( cu echivalent in Euro 26.845, 71la cursul euro de4, 2 lei ), - 95.839, 20 lei (cu echivalent in Euro de22.818, 85) pentru achizitii depiese de schimb, - 16.912, 80 lei ( cu echivalent in Eurode 4.026, 85) pentru reparatii auto.
Valoarea maxima estimata, fara TVA: 395.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro94.047, 62)- 335.750, 00 lei ( cu echivalent in Euro de 79.940, 48) pentru achizitii de piese de schimb, -59.250, 00 lei ( cu echivalent in Eurode 14.107, 14) pentru reparatii auto.Lotul IVPiese auto si accesorii pentru 6ambulante marca Iveco, Tipul Daily 2.8 D.Valoarea minima estimata, fara TVA; 56.377, 00 lei( cu echivalent in Euro 13.423, 09la cursul euro de4, 2 lei ), - 47.920, 45 lei (cu echivalent in Euro de11.409, 63) pentru achizitii depiese de schimb, -8.456, 55 lei ( cu echivalent in Eurode 2.013, 46) pentru reparatii auto.
Valoarea maxima estimata, fara TVA: 95.000, 00 lei ( cu echivalent in Euro22.619, 04)- 80.750, 00 lei ( cu echivalent in Euro de 19.226, 19) pentru achizitii de piese de schimb, - 14.250, 00 lei ( cu echivalent in Eurode 3.392, 86) pentru reparatii auto.
Valoarea estimata fara TVA: intre 422, 828 si 1, 390, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.05.2011 pana la 30.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Scrisoare de garantie de participare Lotul I-9.000, 00lei, Lotul III-3.950, 00lei si Lotul IV-950, 00 lei;Scrisoare de buna executie3% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul alocat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ;Certificat de atestare fiscala ( in original sau copie legalizata ) ;
Certificat privind taxele si impozitele locale ( in original sau copie legalizata ) ;
Certificat constatator ( in original sau copie legalizata ) ;
Cerificat CUI ( copie legalizata ) ;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informati generale (cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-2007, 2008 si 2009)
Bilant contabil la 31.12.2009 si 30.06.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia emisa de Registrul Auto Roman pentru efectuarea inspectiilor tehnice periodice si a serviciilor de reparatii si intretinere auto ( in copie legalizata ) ;
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune ofertantul si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii (in original) ;
Certificat ISO 9001/2001 sau echivalent al acestuia ( in copie legalizata ) ; ISO 14001- Sistem de Management de Mediu sau echivalent;
Acte doveditoare ca detine soft de la fabricantul autoturismelor pentru reparatia acestora ( in copie legalizata ) ;
Acte doveditoare privind personalul tehnic de specialitate ? minim doi ingineri cu specialitatea auto ;
Autorizare de livrare( original sau copie legalizata ) numai pentru comercianti , eliberata de producator ;
NOTA: In cazul in care ofertantul este producator acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru;Experienta similara - o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani;
Declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiSe va prezenta o lista cuprinzand subcontractantii ? furnizorii de piese si materiale auto
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va fi organizata intr-o singura runda cu durata de o zi (24 ore). Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total fara TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 10:00
Locul: la sediul Serviciului de Ambulanta al jud.Timis, str. Martir Marius Ciopec, nr.5, Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATILOR
Adresa postala:  STR.STRAVOPOLEUS NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE AMBULANTA AL JUDETULUI TIMIS
Adresa postala:  STR.MARTIR MARIUS CIOPEC, NR.5, Localitatea:  TIMISOARA, Cod postal:  300741, Romania, Tel. 0256/308012, Email:  [email protected], Fax:  0256/491313
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer