Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 133.168 | 133297 | 133677 | 133880 | 134.179 | 134247 | 134543 | 13477 | 134954 | 135021 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de Piese de schimb pentru Sistemul de Supraveghere Video a Traficului Rutier pe DN1"


Anunt de participare numarul 25841/30.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE
Adresa postala: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Punct(e) de contact: FIROIU MARIAN, Tel.311.09.99; 208.25.25 /26.193, Fax: 317.03.00, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de Piese de schimb pentruSistemul de Supraveghere Video a Traficului Rutier pe DN1"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Leaota nr. 2 A, Sector 6 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizarePiese de schimb pentruSistemul de Supraveghere Video a Traficului Rutier pe DN1
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32350000-1 - Piese pentru echipament audio si video (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Card Grafic Digital: TransForm A UGX Graphic Card digital- 1 buc.; Ov D Spare IU 120 W - 1 buc; Kit de Interventie: Fan Box Repair Kit for OverView D- 1 buc; Argus PSU 300W ATX for P4 APFC- 1 buc; Hard Disk de rezerva: Spare HDD for Barco Argus - 1 buc; UHP 120W lamp for Barco OverView D - 5 buc; Sfera protectie transparenta pentru camera mobila - 4 buc; Hard Disk Laptop min 100 GB pentru Gatso G-TCD - 2 buc; Set cabluri camera PIPS - 1 buc; Placa Traficon VIP/DI - 1 buc; Placa Traficon VICCOM/E - 1 buc; Modul 8 Porturi electrice RJ45 pentru Switch NKF 2700- 1 buc; Modul 4 Porturi optice pentru Switch NKF 2700- 1 buc; Receptor Video Teleste - 1 buc; Transmiter Video Teleste - 1 buc; Sursa alimenatare 12V cc (pt. Teleste)- 1 buc; Cablu FO pt. Instalare in subteran [km]- 2 km; Cutie de jonctiune - 1 buc; Jartiere optice FC/PC-FC/PC (1, 5m) - 5 buc; Jartiere optice FC/PC-PC/PC (3m) - 3 buc; Jartiere optice FC/PC-SC/PC (1, 5m) - 5 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 119, 221RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: pentru fiecare lot in parte, conform sectiunii Loturi din prezentul anunt.Garantia de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul de stat/ ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asocierea ofertantilor in forma legalizata, cu desemnarea unui lider de asociatie in cazul ofertei comune castigate
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G nr.34/2006; certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si la bugetul general consolidat in original sau copie; certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabile la data deschideri ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pentru anul 2006, ; declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 100.000 euro, respectiv 312.940 lei la cursul BNR din data de12.07.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani;indeplinirea a cel putin doua contracte in valoare de
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 20.0000 euro, fiecare, respectiv 62.588 lei la cursul BNR din data de12.07.2007
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria autoritatii contractante, pentru documentatia ridicata de la sediul I.G.P.R.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2007 10:30
Locul: Inspectoratul General al Politiei Romane, str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030099, Romania, Tel.319.51.80;, Email: [email protected], Fax: 319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IGPR- Directia de Logistica- Serviciul Achizitii Publice,
Adresa postala: str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050041, Romania, Tel.311.09.99, Fax: 317.09.99, Adresa internet (URL): www.politiaromana.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2007 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer