Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de piese de schimb pentru autovehicule


Anunt de participare numarul 7965/29.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01434 SIBIU
Adresa postala: str.Calea Cisnadiei nr.21, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550394, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Fulea, Tel.0269/232400, In atentia: Dan SIMIONESCU, Email: [email protected], Fax: 0269/242149
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de piese de schimb pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 01434, loc. Sibiu, Calea Cisnadiei, nr. 21.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru autovehicule. Coduri CPV: 25100000;25210000;28421000;28540000; 28630000;28711510;28711600;28712100;28863210;31130000;31221000;31224100;31342000;31531000; 31610000;34210000;34300000.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 179, 301.5EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.06.2007 pana la 31.07.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare: valoare 5.000 lei, forma de constituire "scrisoare de garantie bancara".2. Garantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitati de finantare: fonduri alocate de la bugetul de stat.Modalitati de plata: prin virament in contul furnizorului deschis la trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul prezentarii unei oferte comune declarata castigatoare, grupul de ofertanti isi va legaliza asocierea printr-un notar public, pana la data incheierii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil vizat si inregistrat la organele competente;
- Balanta de verificare la 31.12.2006;
- Formularul de "Informatii generale".
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- valoarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie, in medie, mai mare de 200.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani;
- Declaratie referitoare la personalul de specialitate;
- Certificate care saateste conformitatea produselor;
- Certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9000:2001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin un contract de furnizare de piese de schimb pentru autovehiculecu o valoare de minim 50.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria autoritatii contractante, in urma unei solicitari telefonice la nr. de telefon 0269/232400, int.148
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 13.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.05.2007 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor avea asupra lor documentele de identitate si imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consililu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Email: [email protected], Fax: 0213118095, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M. 01434 Sibiu
Adresa postala: Calea Cisnadiei, nr. 21, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550394, Romania, Tel.0269232400, Fax: 0269232803
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2007 21:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer