Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de placi pentru tehnologia de tipar Intaglio


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
733.000 EUR

Castigatorul Licitatiei: PRIMATEHNIC SERVICE S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 142302/19.06.2013
Informatii anunt de participare asociat 137551
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: ROSU ADRIANA, Tel. +40 214348802, In atentia: Serv. Achizitii, [email protected], Fax: +40 021.434.88.21, Email: [email protected], Fax: +40 214348810, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de placi pentru tehnologia de tipar Intaglio
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Produsele vor fi livrate de catre furnizorla punctul de lucru al CNIN S.A., situat in Bd. Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6, Bucuresti, Romania.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de ?Placi pentru tehnologia de tipar Intaglio?Se vor incheia 2 acorduri-cadru, cate unul pentru fiecare lot.La fiecare acord-cadru se vor incheia contracte subsecvente, dupa cum urmeaza: - LOTUL 1 - PLACI INTAGLIO PENTRU MASINA INTAGLIOCOLOR 8:1. Contract subsecvent 1 (15.05.2013 ?31.12.2013)2. Contract subsecvent 2 (01.01.2014 -31.12.2014)3. Contract subsecvent 3 (01.01.2015 -31.12.2015)4. Contract subsecvent 4 (01.01.2016 -31.12.2016)5. Contract subsecvent 5 (01.01.2017 -14.05.2017)- LOTUL 2 - PLACI INTAGLIO PENTRU MASINA INTAGLIO PROOFINGSYSTEMNOTASYS1. Contract subsecvent 1 (15.05.2013 ? 31.12.2013)2. Contract subsecvent 2 (01.01.2014-31.12.2014)3. Contract subsecvent 3 (01.01.2015-31.12.2015)4. Contract subsecvent 4 (01.01.2016-31.12.2016)5. Contract subsecvent 5 (01.01.2017-14.05.2017)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22500000-5 - Placi sau cilindri tipografici, alte echipamente de tipografie (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
733, 000EUR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S048-077844din08.03.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 104 Denumirea: achizitie de placi Intaglio pentru masina de tipar Intagliocolor 8
V.1) Data atribuirii contractului 21.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PRIMATEHNIC SERVICE S.R.L.
Adresa postala: Str. Ion Urdareanu, nr.34, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050688, Romania, Tel. +40 0214106637, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0214116187
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 500000.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 475230.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 1, 037, 237/2, 074, 474 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 105 Denumirea: achizitie placi Intaglio pentru masina Intagliocolor Proofing System Notasys
V.1) Data atribuirii contractului 21.05.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PRIMATEHNIC SERVICE S.R.L.
Adresa postala: Str. Ion Urdareanu, nr.34, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050688, Romania, Tel. +40 0214106637, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0214116187
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 257770.00 Moneda: EUR Fara TVA
Valoarea: 562, 608.8/1, 125, 217.6 Moneda: RON
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Conform prevederilor art 164 din OUG 34/2006 mentionam urmatoarele: Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul.Nu sunt impuse limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit a) pot fi imbunatatite. Licitatia electronica nu poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta. Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta;Licitatia nu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului. Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie. Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor din cadrul companiei
Adresa postala: Bdul.Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel. +40 214348802, Email: [email protected], Fax: +40 214348810, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2013 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer