Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de produse alimenatre-CARNE-


Anunt de participare numarul 98827/28.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Adresa postala: Kogalniceanu nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Punct(e) de contact: Veronica Calugar, Tel.0264-405300, int. 5427, In atentia: Veronica Calugar, Email: [email protected], Fax: 0264-590592, Adresa internet (URL): www.ubbcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de produse alimenatre-CARNE-
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Restaurantul Studentesc Hasdeu, str. Hasdeu nr.45-48
Restaurantul Complexului Sportiv Iuliu Hatieganu str. Pandurilor nr.7Cafeteria Fac. de St. Economice si Gestiunea Afacerilor, str.T. Mihalinr. 58-60.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia urmatoarelor sortimente de carne: Muschiulet de vita;Pulpa de vita; Burta vita prefiarta si congelata ;Piept de pui dezoasat;Pulpe de pui intregi fara spate;Aripi depui;Pipote de pui;Ficat de pui;Cotlet de porc, fara os; Pulpa de porc, fara os;Carne porc, lucru,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15111100-0 - Carne de vita (Rev.2)
15112130-6-Carne de pui (Rev.2)
15112300-9-Ficat de pasare (Rev.2)
15113000-3-Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I
- Muschiulet de vita200 kg
- Pulpa de vita1700 kg
Lotul II- Burta vita prefiarta si congelata800 kg
Lotul III- Piept de pui dezoasat12000 kg- Pulpe de pui intregi fara spate 6500 kg
- Aripi depui1200 kg- Pipote de pui600 kg
- Ficat de pui900 kgLotul IV- Cotlet de porc, fara os10000 kg
- Pulpa de porc, fara os4000 kg
- Carne porc, lucru1000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 527, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 5.000lei: lot I = 400lei;lot II= 80lei;lot III=2200lei;lot IV = 2500lei, fara TVA, cf. art. 89, HG 925/2006garantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, se completeaza formularul 12A ; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala;Certificat de inregistrare;Certificat constatator;Certificat de producator/distribuitor ;Autorizatie sanitara-veterinara eliberatade Directia Sanitara-Veterinara; Autorizatie sanitar veterinarapentru autovehiculele de transport marfa
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii treiani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie de 1.055.000 lei pentru toate loturile sau pe fiecare lot astfel: lotul I= 81.800 lei;lotul II =16.000lei;lotul III = 447.000lei;lotul IV =510.000lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produsedin ultimii 3aniInformatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia deschisa va avea etapa finala licitatie electronica, intr-o singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2010 10:00
Locul: Serv.Administratival Directiei GeneraleAdministrative, Cluj-Napoca, str. I.I.C.Bratianu nr 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.464, Email: [email protected], Fax: (+4) 021/310464, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TribunalulCluj
Adresa postala: Calea Dorobantilor nr.2-4, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264-596110, Email: [email protected], Fax: 0264-595844
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: str.I.I.C.Bratianu, nr.14, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 400084, Romania, Tel.0264-405300, int. 5450, Fax: 0264-590592
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2010 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer