Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA DE PRODUSE ALIMENTARE


Anunt de participare numarul 33727/25.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII , ,Maria Skolodovska Curie"
Adresa postala:  Bulevardul Constantin Brancoveanu nr.20 , sector 4 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041451, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTIN TRONECI, Tel. 0214604260, Email:  [email protected], Fax:  0214610325, Adresa internet (URL):  www.mscurie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA DE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL UNITATII
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PRODUSE DIN CARNE , BRANZETURI, PRODUSE DE PANIFICATIE, LEGUME SI FRUCTE, CF. CAIET DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15110000-2 - Carne (Rev.1)
15331400-1-Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.1)
15411000-2-Uleiuri animale sau vegetale (Rev.1)
15540000-5-Branzeturi (Rev.1)
15810000-9-Produse de panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
pRECIZATE IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 148, 931 si 165, 843RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.11.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
garantia de participare 3000 RONGarantia de buna executie a contractului 5% din valoarea totala a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie pe propia raspundere ca nu a avut cu autoritatea contractanta litigii de orice natura(neonorare de contracte)
-Certificate constatoare de îndeplinire a obligatiilor exigibile de plata, valabile la data licitatiei, în original sau copie legalizata-Certificatul constator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.- Autorizatie de functionare emisa de MS sau echivalenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleUltimul bilant contabil
Minim doua recomandari de la unitati sanitare pentru produse identice , cu precizarea expresa a acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru livrarea produselor de la producator sau autorizatie de producatorDeclaratie conformitate al producatorului ( ce contine produsul ofertat ), care sa ateste conformitatea produselor
Fisa de informatii privind experientasimilaraCertificatedesanatatepublicaveterinarapentruproduseleofertatedeorigineanimala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: 50 RON la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2007 11:00
Locul: Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane cu imputernicire din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Bd.Dinicu Golescu 38 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021310461, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  Sp.Independentei nr.5 , Localitatea: , Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC DE URGENTA PENTRU COPII 'M.S.CURIE'
Adresa postala:  Bd.C-tin Brancoveanu nr.20 , Localitatea: , Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041451, Romania, Tel. 0214603026, Fax:  0214610325
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 19:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer