Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia de produse alimentare generale pentru rezidentii DGASPC Cluj


Anunt de participare numarul 136701/20.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia generala de asistenta sociala si protectia copilului Cluj
Adresa postala: Cluj-Napoca, str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400304, Romania, Punct(e) de contact: Prodan Aurel, Tel. +40 264420146, Email: [email protected], Fax: +40 264420602, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia de produse alimentare generale pentru rezidentii DGASPC Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile subunitatilor din lista anexa la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aprovizionarea cu alimente, conserve paste fainoase, ducliuri pentru rezidentii DGASPC Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
15321700-1-Amestecuri de sucuri neconcentrate (Rev.2)
15842300-5-Dulciuri (Rev.2)
15850000-1-Paste fainoase (Rev.2)
15897200-4-Conserve de alimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse alimentare in cantitatile prevazute in anexa 1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 901, 308RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 4.682, 00 RONGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.conform art.86 al.5 se poate si prin depunere numerar la casieria unitatiiIn cazul folosirii scrisorii de garantie bancara se va completa formularul Scrisoare de garantie bancara anexat la documentatia de atribuire .Cont Trezorerie: RO17TREZ2165006XXX014199 deschis la Trezoreria Cluj-NapocaPerioada de valabilitate a garantiei este de 90 zile de la Termenul Limita de depunere ofertelor Modul de constituire a garantiei de buna executie se constituie printrr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca sau sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie este 2 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor:
Ofertantii vor prezenta declaratii privind
? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006-,
? NEIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006
Ofertantii care se incadreaza in aceste situatii vor fi exclusi din procedura de atribuire.
? Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat,
? Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetullocal.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele. Certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila comentiunea conform cu originalul-.Declaratie privind neincadrarea in art 69^1-Completare declaratie anexata.Persoanele cu functii de decizie: Molnar Nicoleta-director executiv, Catarig Dana Elena-director executiv adjunct economic. Iasko Maria-sef serviciu financiar, Prodan Aurel-responsabil achizitii publice.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Completare formular conform Ordinului presedinteluiAutoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea inaplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta
independenta.
Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Completare formular Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si
Industrii Nationala sau teritoriala , care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CAEN/CPV sub care se face achizitia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale
- Declararea cifrei medie de afaceri globala pe ultimii ..3..ani
- Copie de pe ultimul bilant vizat conform reglementarilor in vigoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate emise sau contrasemnate de autoritate ori de catre clientul beneficiar
-declaratie referitoare la echipamentele tehnice , completare declaratie,
- informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, completare tabel
Documente specifice privind standardul ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3 din 03.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2012 13:00
Locul: sala de sedinte DGASPC , str. G-ral Eremia Grigorescu, nr. 37-39, Cluj-Napoca, Romania.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul existentei a doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, Autoritatea Contractanta va solicita reofertare in plic inchis pentru departajarea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii lacunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic-achizitii publice, contractare servicii sociale al DGASPC Cluj
Adresa postala: str.G-ral Eremia Grigorescu nr.37-39 jud Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400304, Romania, Tel. +40 264420146, Email: [email protected], Fax: +40 264420603
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer