Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia de produse alimentare pentru hranirea persoanelor private de libertate


Anunt de participare numarul 133678/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA CRAIOVA
Adresa postala: VASILE ALECSANDRI, NR.89, CRAIOVA, DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Punct(e) de contact: IULIA MONICA VOINEA, Tel. +04 251430436, Email: [email protected], Fax: +04 251439547, Adresa internet (URL): Craiova, str Vasile Alecsandri, nr 89, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia de produse alimentare pentru hranirea persoanelor private de libertate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, str Vasile Alecsandri, nr 89
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 971.2 si 135, 702.3RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia a minim :1440 kg ceapa uscata, 3354 kg morcovi proaspeti, 1.765 kg mere si maxim: 23316 kg ceapa uscata, 46987 kg morcovi proaspeti, 21.200 kg mere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03200000-3 - Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia a minim :1440 kg ceapa uscata, 3354 kg morcovi proaspeti, 1.765 kg mere si maxim: 23316 kg ceapa uscata, 46987 kg morcovi proaspeti, 21.200 kg mere
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 971.2 si 135, 702.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 ? ceapa uscata280 leiLot 2 ? morcovi proaspeti611 leiLot 3 ? mere467 leiModul de constituire al garantiei de participare: cf art 86 din HG 925/2006.In cazul constituirii prin ordin de plata se va face viramentul in contul RO25TREZ2915005XXX000143 deschis la Trezoreria Craiova, cod fiscal 4553240 ( suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante la data deschiderii ofertelor)Documentul care atesta constituirea garantiei de participare se va incarca in SEAP in sectiunea documente de calificare.Lipsa documentului in sectiunea documente de calificare echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si implicit la respingerea ofertei.Pentru autoritatile contractante care din motive tehnice nu pot incarca documentele de calificare si oferta tehnica in SEAP, documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi anexat in exteriorul plicului ce se depune la secretariatul autoritatii contractante. Lipsa documentului pe exteriorul plicului echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare si implicit la respingerea ofertei.perioada de valabilitate a garantiei va fi de min 60 de zile da la data limita de primire a ofertelor 10% din valoarea fara TVAa contractului-subsecvent incheiatModul de constituire al garantiei de buna executie: cf art 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea- solicitat formularul 1 Incadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006- solicitat formularul 2 Incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? solicitat formularul 3 cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(persoane cu responsabilitati in derularea procedurii: Becheanu Adrian-director, Cirje Liviu- dir adj ec-admin, Stanica Veronica-sef serv Logistica, Voinea Monica-responsabil achizitii, Sandu Paul-responsabil sector hranire).Incadrarea in prevederile art 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Solicitat formularul 12. 1. Certificat constatator detaliat eliberat de Oficiul Registrului Comertului Se va prezenta certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate ci originalul cu semnatura si stampila, certificat emiscu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor si in care sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit.
Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare si documente care sa ateste competenta acestora de a furniza produse care fac obiectul contractului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale va cuprinde numarul de fax, adresa de corespondenta si cifrele de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul va cuprinde livrari de produse alimentare si va contine obligatoriu valori si nume beneficiari.
Se va anexa minim 1 certificat de buna executie a contractelor/recomandare de la beneficiarii nominalizati in Lista principalelor livrari de alimente
Operat ec va prezenta 2 mostre de prod in cant de min 1 kg pentru fiecare lot ofertat. Se vor prezenta la sediul autorit contractan pana la data de ??, ora ?.Mostrele trebuie sa fie ambalate si etichetate: denum producator, operator ec ofertant, adresa si datele de contact ale producator, respectiv operat ec ofertant.Se va specifica pe eticheta , ,MOSTRA ? ??(denum lot pt care se depune oferta), proced de licitatie din data de?.Mostrele vor fi insotite de declaratie de conformitate
atestarea conformitatii produselor ofertate prin referiri la specificatii sau standarde relevante, STAS R9127/3-82 pentru mere, STAS R9127/5-90 pentru ceapa uscata, STAS R9127/4-87 pentru morcovi
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta desfasura etapa finala de licitatie electronicaorganizand o singura runda. Eventuale limite ale valorilor pana la care pretul poate fi imbunatatit: NU exista limite .Ofertantii vor avea posibilitatea de a cunoaste : - locul in clasament.Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte au preturile ofertate egale, atunci autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI DUPA CAZ OBSERVATORII UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentateOfertantul are posibilitatea sa prezinte toate documentele on-line si doar in masura in care oferta sa va fi desemnata castigatoare, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita un exemplar din oferta in original.Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura.Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlaturaraspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.Masura in care operatorul economic se foloseste de prevederile HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, art. 11, alin. 4 pentru dovedirea indeplinirii criteriilor de calificare, autoritatea contractanta va solicita operatoului ce a uzat de acest dreptprezentarea documentelor de calificare mentionate in documentatie intr-un termen de 3 zile lucratoare de la data comunicarii solicitarii.Modul de evaluare a ofertelorStabilirea ofertei castigatoare se va realiza in conformitate cu prevederile legale; in acest caz comisia de evaluare va analiza ierarhia stabilita de sistemul electronic al achizitiilor publice in baza propunerilor financiare prezentate de ofertanti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Penitenciarului Craiova
Adresa postala: str Vasile Alecsandri, nr 89, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200463, Romania, Tel. +04 251561777, Email: [email protected], Fax: +04 251561777
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer